1. Ik koop de Xbox360 met..?

Re: Ik koop de Xbox360 met..?

@ Linkfire

Nanja bussines.

:|
  • @ Linkfire

Nanja bussines.

:|
  • Ik ben het helaas met MoD eens, dit kan prima in het Welke XBOX360 Launchgame(s) ga ik kopen?? topic. En je mag hem met gerust hart omhoog kicken hoor, mits je posts nuttig zijn.
  • Als ik hem koop, dan is dat in combinatie met Ninja Gaiden 2

ninja gaiden gaat wss. naar PS3…(hij komt niet op de XBOX 360)
  • nanja???
  • Een Xbox360 plus Nanja.
  • ninja gaiden Die wil ik wel eens zien (maybe spelen w enu me tide andere shinobi uit DOA??)
  • Als ik hem koop, dan is dat in combinatie met Ninja Gaiden 2
  • Ik koop hem niet met de launch… paar maandjes later waarschijnlijk dan doe ik dnek ik PD0 er in iedergeval bij.
  • jammer , komen er geen andere betaal methodes beschikbaar?
  • Er zijn 2 accountant….Silver en Gold…….met Silver kun je in het weekend content downloaden….en met Gold kun je online gamen de hele week en content downloaden….Gold is dus gewoon de Xbox Live van nu!
  • wat voor accesoires dan ? zijn er dan al veel accesoires dan ?
  • werd Xbox live gratis want dan neem ik dat erbij (aangezien ik nog niet een cc heb)
  • Altijd lui die zeuren over een topic dat ergens stof zit te happen in oudere pagina's.

Nja deze gaat niet alleen over de games, ook over de accesoires. 8|
  • Er is al zo'n topic.
    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=28847

Anyway met PGR3 en THAW.
  • ik wil hem wel kopen maar heb nog geen IDEEEEEEEEE welk spel ik erbij wil hebben.
    ghost recon ziet er wel stoer op uit ,maar DOA4 lijkt me meer van hetzelfde bahalve dat je wat realistisere dames met omvang hebt en haar en ouwe gasten die terug erin komen.(maarjah das normaal bij eeen fighting game. ^_^' ).

Tjah wereklijk geen idee dus…….. :S
  • Ik hoop dat PD0 een btje behoorlijk wordt, want ik ben er niet helemaal gerust op. Maar die waarschijnlijk. Wat zijn de rest van de launchgames? Godfather niet meer he?

• De Xbox360 komt uit in November/December in ons kikkerlandje en jij gaat er ook één kopen!

Maar wat koop je erbij en vooral, welke games? (op de releasedag!)

Ik ga (zover ik het nu kan aanzien) voor de Xbox360 met extra controller met de games Project Gotham 3 en Dead or Alive 4!

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.