1. Inazuma Eleven 1.2.3 - Legend of Endo Mamoru

Re: Inazuma Eleven 1.2.3 - Legend of Endo Mamoru

Met het verschil dat wij hier de helft van die kliekjes niet gekregen hebben.
Of worden deel 3 en The Ogre hier nog uitgebracht?
Sowieso maar afwachten of deze compilatie hier wel naartoe gaat komen.
De hoop is iig groot, want ook de Wii versie is hier gekomen.
  • Met het verschil dat wij hier de helft van die kliekjes niet gekregen hebben.
    Of worden deel 3 en The Ogre hier nog uitgebracht?
    Sowieso maar afwachten of deze compilatie hier wel naartoe gaat komen.
    De hoop is iig groot, want ook de Wii versie is hier gekomen.
  • Nouja, het moet natuurlijk wel rendabel zijn. Maar het kan ook anders dan gewoon je oude kliekjes op te warmen en op een nieuw platform releasen…
  • Hij ging vrij snel de budgetbak in. Ze hadden er ook meer verwacht, omdat het een Ghibli productie was.
  • Toch nog 500.000 sales toch in Japan?
  • Ik had liever gezien dat ze de DS versie van Ni No Kuni hadden opgepoetst voor de 3DS en naar het westen hadden gebracht bijvoorbeeld…
    Die game konden ze zelfs in Japan niet aan de straatstenen kwijt, kun je nagaan hoe de westerse versie ontvangen zou worden :P
  • Ik had liever gezien dat ze de DS versie van Ni No Kuni hadden opgepoetst voor de 3DS en naar het westen hadden gebracht bijvoorbeeld…

• Ja, helemaal mee eens. Sowieso sla je Inazuma als serie ook wel heel snel dood met dit soort collecties vrees ik.
  • Hier wordt ik persoonlijk wel blij van, maar ik word wel een beetje simpel van al die goedkope remakes en HD collections tegenwoordig hoor…

Ik had liever gezien dat ze de DS versie van Ni No Kuni hadden opgepoetst voor de 3DS en naar het westen hadden gebracht bijvoorbeeld…
  • Ik vermoed een Japan only release… >.<
  • Ok dat is best tof!
  • Wow, wat cool! Zal hier wel niet uitkomen, of pas in 2014 ofzo.

• Titel: Inazuma Eleven Compilation
    Genre: Voetbal RPG
    Developer: Level-5
    Release:
    :jap: 15 november 2012
    :eur: nnb
    :usa: nnb

Level-5 announced a new Inazuma Eleven release for 3DS. It's a compilation of all 6 DS games ported to a single 3DS release. The 6 games are probably the first game, both versions of the second and third games, and The Ogre. The graphics are reformatted for widescreen as well. This is a 5th Anniversary Inazuma Eleven project.

bron

As always, meer info volgt nog.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren