1. Intertoys speelboek 2005: Xbox 360 ontbreekt.

Re: Intertoys speelboek 2005: Xbox 360 ontbreekt.

ja maar die is nu al uit he….
  • ja maar die is nu al uit he….
  • Staat de PSP er dan wel in ofzo?

ja die staat er wel in.
  • Staat de PSP er dan wel in ofzo?
  • Ja het slaat nergens op, een van de belangrijkste releases van de afgelopen jaren. En die staat er niet eens in!
    Vreemd.

Nou Intertoys loopt wel eens meer achter met dit soort dingen , wat ik mis bij intertoys dat ze mensen niet kunnen uitleggen wat er allemaal uit komt en wat er uit is hebben ze ook geen verstand van!

Neem nou de xbox 360 die komt waarschijnlijk 25 november ,nou dan had die al lang in het intertoys boek moeten staan.

De mensen die er werken hebben totaal geen verstand van gameconsoles en games.

Het zou goed zijn hier iemand aan te trekken die verstand van dit alles heeft.
  • Ja het slaat nergens op, een van de belangrijkste releases van de afgelopen jaren. En die staat er niet eens in!
    Vreemd.
  • Ik heb het Intertoys boek ook eens doorgebladert (ik had mijn zusje beloofd mee te helpen om die dingen rond te brengen… er lagen er hier 200 ofzo) en ik verbaasde me er wel over dat de Xbox 360 er niet in stond, hij gaat toch rond november/december hier uitkomen d8 ik?
  • het is natuurlijk wel inter''toys'' en de 360 is geen speelgoed :P
  • Tis wel raar.Maar ik denk als de release datum bekend is dat ze wel een aparte reclame folder zullen uitbrengen.

Dat kan er ook nog wel bij, na al die ander marketing dus ik verwacht ook een mooie flyer :7
  • Tis wel raar.Maar ik denk als de release datum bekend is dat ze wel een aparte reclame folder zullen uitbrengen.
  • Ik heb liever dit soort reclames:

http://pepsi.yahoo.com/everyten/home2.php

Inderdaad…..
  • Ik heb liever dit soort reclames:

http://pepsi.yahoo.com/everyten/home2.php
  • Ik haat Intertoys zoiezo al, stomme kut schooiers. Hee die neppe chicks die daar achter de kassa staan hebben de huishoudschool niet eens afgemaakt. Die komen keer en keer in de winkel een beetje herrie liggen schoppen. Maar op ons oude forum stond een anti Intertoys topic met alle fouten in de krantjes, domme uitspraken en natuurlijk de PSP voor 500€.

Maar geen 360 dus? Zal is een keer langs gaan en vragen waarom niet.
  • ik heb hem ook al en vond het ook al een beetje vreemd dat er niks over de 360 instond :S
    nouja in ieder geval komen er om de paar weken of week wel gewoon foldertjes uit van de intertoys en mischien dat er dan wel iets in over komt te staan ! :)
  • Komt dat boek nu al uit :S. Wordt steed vroeger geloof…

Inderdaad, mwah ik woon hier in een gat dus ik zal hem pas over een maand ofzo hebben o_0
  • Komt dat boek nu al uit :S. Wordt steed vroeger geloof…
  • Wel vind ik vreemd dat PES, BiA en CoD2 er niet instaan. want games staan er wel vaak in.

Microsoft zal wel weer een paginagrote afbeelding in de krant plaatsen in samenwerking met dixons of media markt ofzo.

Vond laatst deze nog tussen een stapel bladen:

• is dat boek dan al uit? ikheb 'm niet, en ja idd ik vond dat boek vroeger super cool:D Intertoys speelboek roeleert!! :P(nu ben ik zker een intertoys fanboy:P)
  • haha het grote sinterklaasboek wat eind augustus word uitgegeven dat zijn 1,2,3 maanden. Dan kunnen je kinderen 3 maanden lang zeuren wat ze voor sinteklaas willen hebben.

Maareuh… is wel raar ja denk trouwens dat micro nog niks oficieel naar de winkels/leveranciers heeft bericht van wat en hoe. en zo'n boek moet wel voor een bepaalde tijd uitgegeven worden.

Maar 360 voor sinterklaas?… duur cadeua haha
  • Mwah , als dat boek nu al uit is zullen ze ten tijde van de persing de launchdate nog wel niet hebben geweten om over de launch games maar te zwijgen , wat moeten ze er dan inzetten ?
    Tegen de tijd dat de feestdagen komen zitten de brievenbussen stampvol met folders , ook van de Intertoys waar ie dan zeker in zal staan , en dan de reclame's nog .
    Ouders van echt kleine kinderen gaan sowieso geen 300 € + uitgeven aan een console en de wat ouderen weten prima wat ze willen zonder een Intertoys reclame blaadje .
  • Ze hebben waarschijnlijk te weinig units beschikbaar voor de launch. Als ze hem dan in dat boek zetten en hij is nergens te krijgen tegen de tijd dat ouders inkopen gaan doen, zitten ze met de gebakken peders. Das waarschijnlijk de reden.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren