1. [iOS] Chaos Rings II (€14,49)

Re: [iOS] Chaos Rings II (€14,49)

Haha misschien koop ik hem wel voor op vakantie en laat ik mijn PSP lekker thuis :D
  • Haha misschien koop ik hem wel voor op vakantie en laat ik mijn PSP lekker thuis :D
  • Ben wel benieuwd naar die indrukken, Sjisje. Zit nog te twijfelen.
  • maar ik ben verwend met allemaal toffe games voor €0,79

Spellen van 0:79 ct zijn van een heeeel andere orde. ;)

Holy monkey!! Na Omega (waar ik al zeer over te spreken was) meteen begonnen aan deel 2. En wow!! De production values zijn omhoog geschroefd als een malle. grafisch mooier.. De 3D modellen hebben meer gewicht en zien er beter uit, de SFX, de omgevingen, gameplay. Eigenlijk is alles heel erg verbeterd t.o.v. de vorige delen. Eerste indruk zijn ER positief!
  • Ik vond deel 1 al leuk. Net begonnen aan Omega. Dus deze zal er ook zeer zeker komen. :)
  • Oja, heb hem nog steeds niet gespeeld, ben verslaafd geraakt aan Ghost trick :P Die heb ik waarschijnlijk over 2 dagen wel uit en dan begin ik hieraan.
  • Dan koop je deze niet, doei.
  • maar ik ben verwend met allemaal toffe games voor €0,79
  • Ik heb deze game trouwens wel al binnengehaald, maar wil hem pas spelen wanneer ik tijd heb om er even voor te zitten. Zal jullie dan laten weten wat m'n eerste indrukken zijn.
  • De prijs van Choas Rings is nu tijdelijk verlaagd naar 2,39 en die van Chaos Rings Omega naar 3,99. Dat is ook wel een kijkje waard :)
  • Ja, dat vind ik ook wel… maar ik ben verwend met allemaal toffe games voor €0,79 :'D
  • Ach, voor kwaliteit mag je wel betalen wat mij betreft. Voor een DS game van dergelijke kwaliteit leggen mensen toch ook een euro of 40-55 neer.. ?
  • Ik vind die Enix games allemaal zo goddeloze duur! Secret of Mana heb ik dan nog wel gekocht voor €6 maar dat vind ik dan ook meer dan genoeg…
  • Las er wat over ja, ziet er wel fucking sick uit, maar ik ben toch ergens wel bang dat het net als 1 een beetje gaat vervelen of te veel in herhaling valt oid.. Aan de andere kant wil ik hem wel heel graag nog uitproberen tegen die tijd :D
  • http://itunes.apple.com/nl/app/chaos-ri ... 53860?mt=8

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=IGnAks5pKTg

Would you sacrifice the one you love to save the world?

The newest addition to the globally acclaimed RPG series Chaos Rings has arrived! Explore a captivating new adventure and brand-new game system in this latest installation!

Time is stagnant; the Destroyer has forced the world to the brink of destruction. In this desolate era, Darwin, the chosen one, discovers his fate; he must slaughter the sacrifices and offer their souls, all to salvage the world.

Five were chosen to be sacrificed. Of the five is a girl, Marie—a dear childhood friend.

Will he carry out his fate? The decision lies in your hands.

This exhilarating adventure can be enjoyed by everyone, even those unfamiliar with Chaos Rings and Chaos Rings Omega. Don't hesitate to immerse yourself in this fantastical world!

GAME FEATURES:

A storyline molded by the player's choices
    Hidden bosses and endings
    Enhanced graphics using a new rendering engine
    A strategic new battle system
    An array of character voices and music

FUTURE UPDATES (FREE):

Mission 1: My Fang is All About the Magnum! (Scheduled for April 2012)

Increased dungeon level cap
    Increased player level cap
    Special quests
    Hidden bosses

Mission 2: Give Earthly Desires the Boot! (Scheduled for May 2012)

Increased player level cap
    Special quests
    Hidden bosses

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren