1. [iOS] Raid Leader (€0,79)

Re: [iOS] Raid Leader (€0,79)

Battleheart is een soortgelijk spel, en die vond ik zelf vrij snel saai worden.
  • Battleheart is een soortgelijk spel, en die vond ik zelf vrij snel saai worden.
  • Ok hij is nu uit. Hij was maar 79c dus heb hem vanochtend gelijk gekocht zodat ik hem in de trein kon spelen.
    Het is wel een leuk spelletje, zeker voor deze prijs, bossfights doen echt aan WOW denken of zijn het type bossfights wat je bij WOW zou kunnen vinden.
    Helaas is het RPG systeem wel wat magertjes. Je hebt 3 classes, een tank een dps en een healer en kan verder niets anders kiezen ofzo. Ook heb je geen items e.d. Je hebt per class iets van 10 skills en die kan je elke keer 3x(??) upgraden, maar je kan er maar 2 meenemen naar een bossfight.
    Controls zijn over het algemeen wel goed. Maar omdat je een lijntje moet trekken van je hero naar een andere toe om te healen, naar een mob toe om aan te vallen of naar de grond toe om te lopen, doe je nog wel eens dingen die je niet wilt; je healer naar je tank toe laten lopen ipv hem laten healen.

Ik zou zeggen voor die 79c is het een must, maar het is niet echt een toppertje ofzo
  • http://itunes.apple.com/nl/app/raid-lea ... 17406?mt=8

http://crescentmoongames.com/wordpress/raid-leader/

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=U5oJDWMa9K4

Soort van WOW bossfights in een game ofzo? Lijkt me wel grappig

Help save the land of Eldentir from the evil and corrupted demon Belfanor and his invading legion of monsters.

You, as the Raid Leader must guide a small band of Heroes through Eldentir and face the demon King in the final battle.

Knight - Strong and vigilant. The knight likes to stand where it hurts - face to face with his enemy.

Hunter - Fast and agile, the Hunter packs a lethal bow and arrow. She likes to shoot demons in the back!

Priest - Old and wise, healing is his speciality. In the heat of battle he has a few other tricks up his rather big sleeves.

Encounter challenging boss fights. Collect loot and invest in dozens of unlockable abilities. Test your skills against the oncoming hordes of darkness.

Are you prepared?

Features:
    Amazing stylized 3D graphics, monsters, characters, and effects
    3 Character classes
    3 different playing styles
    15 Unique encounters
    Intuitive and responsive controls
    30+ special abilities
    Game Center Leaderboards
    25+ Game Center Achievements
    Universal for iPhone, iPod, and iPad

Expect regular updates with new content as well as gameplay improvements and fixes. We want to give you the best experience we can.

****DEVICE SUPPORT****
    Raid Leader supports iPad, iPad 2, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod Touch 4th Generation, iPod Touch 3rd generation 16gb and higher.

Follow @cm_games and @redzebragames on Twitter for the latest Raid Leader and other Crescent Moon Games news!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren