1. [iPhone] Dexter (€4,99)

Re: [iPhone] Dexter (€4,99)

Keigekke bump

Er komt deze maand een dexter 2 uit voor de PC en mobiele platformen

http://toucharcade.com/2012/07/12/dexte ... comic-con/
  • Keigekke bump

Er komt deze maand een dexter 2 uit voor de PC en mobiele platformen

http://toucharcade.com/2012/07/12/dexte ... comic-con/
  • Iemand enig idee of ze iets hebben gedaan/ van plan zijn met andere seizoenen?
  • Tijdelijk 79c nu
  • Dat inderdaad! :P
  • Da's Dexter's Laboratory. En dat was oorspronkelijk van Cartoon Network. Know your cartoon facts! :7

Omelet du fromage

THATS ALL YOU CAN SAY THATS ALL YOU CAN SAY
  • Da's Dexter's Laboratory. En dat was oorspronkelijk van Cartoon Network. Know your cartoon facts! :7
  • Ik dacht eerst dat dit dexter was van die cartoon op Yorin vroeger.
  • Ik vind het spel top. De characters hadden iets mooier uitgewerkt mogen worden.. Maar goed, dat terzijde.

Je moet er van houden. Het is een leuk spelletje met wat minigames die je moet spelen wil je dingen gedaan krijgen. Onder de minigames heb je 'simon says', een codekraakpuzzeltje, iets waarbij je snel moet reageren om de 2 oplichtende bolletjes aan te klikken en nog wat dingetjes. (Screens komen vanavond anders nog wel).

Verder volg je de verhaallijn van S1, welke ik zelf niet helemaal heb gezien, maar m'n vriendin wel en die heeft dit ook gespeeld. Zij zei dat ze helemaal in het spel zat en dat ze zich echt goed inleefde in het spel en wat ze moest zeggen etc, want ja, wat leuk is is dat je in gesprekken zelf je eigen zinnen mag kiezen. Zo heb je een zin die 'light' is, Dexters soft side, je hebt iets wat de dark passenger zou zeggen en je hebt een tussenweg. Bij iedereen moet je verschillende dingen gebruiken om aan bewijsmateriaal te komen. Al moet ik eerlijk zijn en heb ik soms het gevoel dat het niet helemaal uitmaakt wat je zegt, Dexter zegt toch wel dezelfde zin.

De enige problemen heb ik zelf met het stalken van characters die je af gaat maken. Anderen zullen dit misschien wel leuk vinden, maar je moet zegmaar achter een persoon aanlopen, ongezien. Dit betekent dat je je in de schaduwen verstopt of achter een doos oid. (als je gebukt staat kan je niet lopen)

Wat wel weer een leuk iets is, is dat je bij mensen die Dexter wilt vermoorden soms kan kiezen of je ze aangeeft of dat je ze vermoord.

Oja en tijdens het spel moet je ervoor zorgen dat je je mask niet verliest en dat je dark passenger niet te hoog wordt.
    Als dat zo is verlul je jezelf namelijk en geef je sneller toe dat je een moordenaar bent, of maak je een domme fout oid.

Nog vragen?
  • Heb je nog een oordeel over het spel Chiz?
  • :lol: Soms ben je echt een zak, maar dat wist je natuurlijk al hahaha.
  • Ik ben dit spel dus nu pas aan het spelen, maar ik kom niet verder bij het verhaal van de ice truck killer. Iemand enig idee wat je moet doen om thuis te relaxen en om de vriezer te openen!?
    Ik heb op internet gezocht, maar dit heeft mij niets opgeleverd.

Ik relax thuis vaak met een lekker koud biertje uit de vriezer.
  • Ik ben dit spel dus nu pas aan het spelen, maar ik kom niet verder bij het verhaal van de ice truck killer. Iemand enig idee wat je moet doen om thuis te relaxen en om de vriezer te openen!?
    Ik heb op internet gezocht, maar dit heeft mij niets opgeleverd.
  • K heb hem ook gekocht, maar nog niet gespeeld aangezien het best wel een groot bestand is -_-'
    Nu even geen zin om daarvoor muziek eraf te halen.
  • Ook maar even aangeschaft :]
  • Ja dat is ie nog.
  • Oeh… als deze aanbieding nog van toepassing is dan zal ik er vanavond even naar kijken.
  • Tijdelijk 1,60 nu.
  • Nu geen 4.99 maar 2.39 ik weet niet voor hoe lang, dat zag k zo snel niet staan net.
  • Ben inmiddels wat verder en vind het geslaagd. Het is wel erg easy (in de zin van veel uitleg), maar ziet er wel mooi en en speelt lekker weg. Besturing werkt ook prima.
  • is 3,99

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren