1. [iPhone] Duke Nukem 3D (€0,79)

Re: [iPhone] Duke Nukem 3D (€0,79)

Klopt, shadowgun is nog steeds mijn nummer 1 qua controls. Waarom kopieert iedereen andermans ideeën maar nooit andermans controls ><
  • Klopt, shadowgun is nog steeds mijn nummer 1 qua controls. Waarom kopieert iedereen andermans ideeën maar nooit andermans controls ><
  • Zelfs met het volledig customizen kon ik er niet echt goede controls van maken. Ze kunnen nog een boel leren van shooters waarbij het wel werkt zoals Shadowgun en Modern Combat 3 enzo.
  • Ik ken het spel uit mijn hoofd, maar het gaat zo kut dat ik praktisch gameover ging halverwege het eerste gedeelte. het springen door ramen etc. ging dramatisch, kruipen ging ook voor geen meter.
  • Och valt best mee, je kan ze volledig customizen. Ik vind het wel goed te doen.
  • Vanaf nu standaard gratis.

Leuk IP, geweldig spel, maar belachelijk slechte besturing. Praktisch onspeelbaar.
  • Ik heb net het eerste level gedaan. Hoewel het echt awesome was na zo'n 10 jaar weer eens Duke Nukem 3D te spelen, waren de controls gewoon te kut. Ik heb niet eens zin om te wennen eraan simpelweg omdat er veel betere controles mogelijk zijn op de iPhone voor een shooter (kijk naar NOVA en Eliminate e.d.).
  • Van het weekend maar even proberen.
  • Mja. Deze versie zuigt gewoon… HARD!
  • Vandaag gratis!

http://itunes.apple.com/nl/app/duke-nuk ... 95561?mt=8
  • Hebben jullie dit al geprobeerd;

Choose Analog Controls, Disable Strafe. Then use the left Analog Pad for forward and backward movement only (again, you must tap, not drag your finger). And use the right Analog Pad for direction.

Het dikgedrukte is trouwens als het goed is gefixed in v1.1.

Dank voor de tip!
  • Hebben jullie dit al geprobeerd;

Choose Analog Controls, Disable Strafe. Then use the left Analog Pad for forward and backward movement only (again, you must tap, not drag your finger). And use the right Analog Pad for direction.

Het dikgedrukte is trouwens als het goed is gefixed in v1.1.
  • Ik moet zetten dat ik hem in totaal ook maar een uurtje oid heb gedaan de dag dat ik hem kocht. Daarna nooit meer aangeraakt. Sunde.
  • Ja… Vanochtend eindelijk de update gedownload en de besturing is nog steeds klote. Zeer groot minpunt.

Erg jammer idd, had echt zin deze game nog keer te doen
  • Ja… Vanochtend eindelijk de update gedownload en de besturing is nog steeds klote. Zeer groot minpunt.
  • Volgensmij waren de controls alsnog kut.
  • Deze heeft al een week of 2 geleden een update gehad

Dank voor het antwoord… als ik weer draadloos internet in huis heb ga ik even alles updaten :)
  • Deze heeft al een week of 2 geleden een update gehad
  • Even een vraagje… is er ondertussen al een nieuwe versie? Ik zit op het moment tijdelijk zonder internet thuis en de laatste keer dat ik voor updates controleerde zag ik niets. Zonde, want dit spel zit soortige van stof te verzamelen in mijn iPod…
  • Nice. Heb hem een tijdje gedaan en de besturing laat soms inderdaad te wensen over. Desalniettemin ziet het er super uit voor een 'mobiele telefoon game'. Hail to the kinggggg.
  • Op TA forum stond al een reply van de developer. Blijkbaar is een verkeerde versie gesubmit naar de iTunes Store en is er al een update onderweg om de besturing te fixen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren