1. [iPhone] Helsing's Fire (€0,79)

Re: [iPhone] Helsing's Fire (€0,79)

Oh ik wist niet dat TouchArcade er een post over had gemaakt, ik zie soms gewoon interessante dingen langs komen als ik al mn apps update met iTunes :)
"Tweaked difficulty curve: The game gets harder, sooner " was zo'n beetje mijn enige klacht in de eerste instantie, en dat is nu fixed
  • Oh ik wist niet dat TouchArcade er een post over had gemaakt, ik zie soms gewoon interessante dingen langs komen als ik al mn apps update met iTunes :)
    "Tweaked difficulty curve: The game gets harder, sooner " was zo'n beetje mijn enige klacht in de eerste instantie, en dat is nu fixed
  • cool! ik vind deze hele game cool! lekker stijltje enzo!
  • Heb hem nu uitgespeeld op Absurd. Alle achievements ook binnen, dus deze kan weer de "kast" in :D Yay.
  • Oki… hier zijn 3 code's van mij alvast. Hoop dat andere mensen ook snel wat code's plaatsen :P

Puzzle 1

Puzzle 2

Puzzle 3

P.S.: Ik gok dat als je ze in je browser van de iPhone aanklikt hij ze gewoon opent?
  • Heb de nieuwe campaign uitgespeeld. Het nieuwe monster voegt echt een leuke twist aan de puzzels toe. 30 levels klinkt veel, maar in een uurtje ben je er alweer door heen :P

Ook begonnen aan de achievements. Heb ze allemal, behalve dat je puzzle-code's moet pasten in je journal… dus mochten mensen dit toeallig spelen… kunnen jullie wat puzzle-code's hier posten? (Je gaat naar journal, klikt op een puzzel en dan kan je de code naar je clipboard kopiëren). Zal ook wel snel wat puzzels posten.

Online-puzzle-mode is ook grappig. Maar ik vind de dialoog eigenlijk het leukst aan het spel… dus denk niet dat ik heel veel daarmee ga spelen. Heb wel de achievements gehaald in die mode. Meest trots ben ik op het oplossen van een puzzel wat 58 andere spelers niet gelukt is :D Kwam ik gelijk in de top 10 van het spel te staan haha
  • Nieuwe patch :D Deze keer wel met nieuwe content. Woot woot.

NEW BOUNTIES: Compete against other players online by collecting bounties for difficult puzzles.
    NEW PUZZLE TWIST: Special puzzles that require temporarily ADDING shields to monsters. Warning: Hard!
    NEW JOURNAL: Replay, save, and share your favorite puzzles from the Journal.
    BETTER COLORBLIND: An improved color adjustment, better suited for multiple forms of colorblindness.
    NEW SURVIVAL: How long can you last in The Shocking Mire's survival arena?

Maar goed… is een hoop gezeik om niets. Het is en blijft gewoon en erg tof spelletje :)
  • Naja… zoveel is er ook niet toegevoegd in de laatste update. Vond het een beetje overdreven toucharcade om daar een hele post aan te wijden :P

Anyway, door de "Absurd"-difficulty ben ik hem wel opnieuw gaan spelen. Ik miste er namelijk nog twee achievements, die niet te halen waren doordat er niet genoeg monsters spawnden in easy en normal. Bovendien is het voltooien van de game in "Absurd" ook een achievement.

Zit nu op de helft in de 2e wereld. "Stupid Hard" is ook overdreven btw. Er spawnen inderdaad ontzettend veel monsters in de wereld, maar langer dan 5 minuten per level ben ik nooit bezig.

Het is ook vaak gewoon even trial & error in het spel, waardoor je het niet echt moeilijk kan maken.

Maar goed. Zeker een must-have. Beleef er toch echt heel veel plezier aan :)
  • What's new

- New difficulty: "Absurd" difficulty. Stupid hard.
    - Player profiles: There are now 3 separate profile slots to switch between at any time
    - Much better performance: Silky smooth framerates on older devices
    - Added colorblind option: Players with red/green colorblindness can now adjust the colors
    - Tweaked difficulty curve: The game gets harder, sooner
    - New celebration gesture: The Tomahawk
    - Many more small fixes

Deze game is (nu nog meer) een must-have
  • Nope.

Clickgamer is een divisie van Chillingo.

Publisher : Clickgamer
    Studio : Ratloop

http://www.chillingo.com/sku.htm?sid=327

Chillingo publishes its games under its AAA Chillingo brand and it mass market casual brand Clickgamer.
  • Btw. De game is niet door de makers van Angry Bird, maar wordt door dezelfde publishers uitgegeven. Ontwikkelaar heet Ratloop

http://www.ratloop.com/?games/helsings_fire

Ik dacht dat Chillingo de publisher was en Clickgamer de dev.
  • Btw. De game is niet door de makers van Angry Bird, maar wordt door dezelfde publishers uitgegeven. Ontwikkelaar heet Ratloop

http://www.ratloop.com/?games/helsings_fire
  • Heel geinig spelletje. Ik had m ook snel uitgespeeld (rond de anderhalf uur), maar t werkt erg leuk en het spel wordt ook niet echt repetitief door de variatie aan vijanden.

Aanrader voor dat geld!
  • Speelde hem op 3GS. Hij maakte gebruik van de save-state waardoor je op elk moment kon switchen tussen applicaties, wat op zich wel handig was.
  • Draait iemand hem hier op een 3G? Het lijkt wel of er een vertraging in zit op mijn 3G, game speelt dan lijkt wel in slo-mo.
  • Zo. Na 1uur en 45 minuten uitgespeeld. Aardig spelletje hoor. Puzzels waren nooit echt super moeilijk op enkele na. Survival Mode heb ik nog niet geprobeerd en ook de achievements moet ik nog even bekijken, maar ben aardig tevreden over het spel :)
  • Leuke prijs en leuke game! Ziet er smooth uit.
  • Heb het spel ook gekocht. Ben nu in wereld 2 en wordt nu wel wat pittiger. Ben alleen bang dat het wat repetitief wordt na wat tijd. Ook vind ik de poppetjes wat klein, maar dat is meer een gebrek van de grote van het scherm denk ik. Iig leuk spelletje, zeker een aanrader voor puzzelfans. Voor deze prijs kan je natuurlijk niet misgrijpen :)
  • Ik moet zeggen, de eerste world bouwen ze de moeilijkheid wat langzaam op, maar daarna wordt het echt heel tof.
    Zeker een must have, unieke game en heel goed uitgewerkt!

lees trouwens ook;
    http://toucharcade.com/2010/07/12/uniqu ... store-gem/
  • Hmmm. Klinkt ook erg leuk. Ga deze dan ook maar proberen binnenkort :D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren