1. [iPhone] Rayman 2 (€5,49)

Re: [iPhone] Rayman 2 (€5,49)

Walgelijke kutbesturing bij deze game. Alsof je de DS versie speelt zonder knoppen.
  • Walgelijke kutbesturing bij deze game. Alsof je de DS versie speelt zonder knoppen.
  • Ja, dat is ook zowel. Maar dan is het idd tijd om spellen te bedenken die wel gewoon compleet werken. Voor acitespellen pak ik dan toch liever m'n DS oid. PvZ is bijvoorbeeld wel super. En Chuzzle ook bijvoorbeeld.
  • Meh. Ik ben nog geen actiegame tegen gekomen waar je iets of iemand moet besturen en niet dacht van "het zou fijner werken met een d-pad" tbh.

Klopt, maar ik heb wel vaak genoeg het idee gehad dat het bijna even goed werkt. Of iig goed genoeg.

Bedenk ook dat fysieke knoppen vaak de developer beperken in wat mogelijk is met een game. Bij de iPhone kan een developer helemaal zelf kiezen wat voor besturing die kiest, houdt die vast aan oude principes en gebruikt die een virtuele dpad en touch knoppen, gebruikt die de iphones accelerometer, of een mix van beide (zoals bijv in Rolando)?
  • Meh. Ik ben nog geen actiegame tegen gekomen waar je iets of iemand moet besturen en niet dacht van "het zou fijner werken met een d-pad" tbh.
  • ik heb hem gekocht, een van mijn favoriete ps1 games. maar de besturing is idd niet zo gewelding. op het begin al, dat stukje waar die kinderen van globox gaan huilen, om daar te komen moest ik de sprong 4x overdoen.
    dit soort spellen kan je gewoon niet echt goed spelen op een touchscreen. als apple slim zou zijn zouden ze bij de volgende Ipod/Iphone ook effe een analoge stick (de menuknop) en 2 extra knopjes erop zetten

Mwah, heb vaak genoeg games gezien op de iphone waar het wel goed werkt. Is gewoon slechte coding in dit geval.
  • Jammer van de slechte besturing. Net als bij Duke Nukem 3D en Megaman 2 op de iPhone dus… Wijze les bij dit soort spellen is toch echt wel even een review te lezen voordat je een game als deze koopt. Heb die fout nu al genoeg gemaakt.
  • Van pocketgamer:
    Like an elderly man with arthritis, Rayman's platforming adventure is afflicted with stiff controls that prevent enjoyable play

Eindcijfer war een 6.

Mooi, kunnen we die weer overslaan ^^D
  • Van pocketgamer:
    Like an elderly man with arthritis, Rayman's platforming adventure is afflicted with stiff controls that prevent enjoyable play

Eindcijfer war een 6.
  • Dat is wel super tof :D Toch wel de beste game van Rayman :)
  • http://itunes.apple.com/nl/app/rayman-2 ... 45407?mt=8

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Knpf2guZmv0

Rayman 2: The Great Escape

Rayman, the world-famous video game icon, is back and ready for action! Relive all the enjoyment of Rayman 2: The Great Escape, the game that brought the armless hero into 3D environments for the first time!

45 FULLY 3D ENVIRONMENTS:
    For the first time in an iPhone/iPod Touch platform game, every environment is fully rendered in 3D!
    Explore waterfalls, deep sea caves, and pirate hideouts

RESCUE RAYMAN’S WORLD
    Ruthless pirates have invaded the Glades of Dreams to capture and enslave Rayman's friends.
    Your mission: to free Rayman's friends and reap the reward of their magical powers, defeat barbaric pirates and gather the four masks of Polokus.

MULTIPLE TYPES OF GAMEPLAY
    Help Rayman run, climb, swim, water-ski and even fly with his helicopter hair.
    Use the virtual stick to control Rayman in all directions and activate his magical powers!

A FAST-PACED ADVENTURE
    Follow the road to victory by flying rockets, riding whirlwinds and surfing on lava streams
    Dozens of hours of fun you can take even further by collecting all 1,000 hidden lums scattered across the levels!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren