1. [iPhone] The Secret of Chateau de Morea - €1,59

Re: [iPhone] The Secret of Chateau de Morea - €1,59

Oewaaa deze wil ik! Thuis maar dlen.

Doet me trouwens meer denken aan hotel dusk rom 402 oid. Weet je meer soortgelijke iPhone games?
  • Oewaaa deze wil ik! Thuis maar dlen.

Doet me trouwens meer denken aan hotel dusk rom 402 oid. Weet je meer soortgelijke iPhone games?
  • Een spel wat in de zomer op de US App Market is gekomen, maar destijds niet in europa. Ik was hier erg geintreseerd in en zocht er vaak opnieuw naar in hoop dat deze toch bij ons zou komen… en zie daar; hij is er eindelijk!

Even de critics langs laten komen:
    "A really well-designed, nicely-paced game, which captures your attention quickly and makes you want to play detective."- Toucharcade.com

"The story is well paced and wonderfully interesting as a murder mystery." - Gamezebo.com

"The Best Mystery Thriller for iOS to Grace the Appstore." - iPhonelife.com

"It’s a story with a classic feel presented in a beautifully designed game that has all the makings of an instant classic itself." - Dailyiphoneblog.com

App of the Day! "It’s hard to pin down the best part of this game, because each aspect is fully developed in such a creative manner." - Simonblog.com

"It’s a tight package, and one guaranteed to please even the most hardcore of iOS gamers." - theiphoneappreview.com

"I can honestly say I got my money's worth." - dsdatabase.org PharaohsVizier Blog

Final Rating A. Must-Have-Award "Offers a engrossing story combined with stunning visuals, challenging puzzles and fantastic music/soundtracks. We would highly recommend this title for sure." - ireviewt.com

5/5 Stars! "The story is engaging enough to give players the motivation to stick with it." - Todaysiphone.com

5/5 Stars! "You will not be disappointed!." - Appyzilla.com

5/5 Stars! "It’s surely a game that will keep your iPhone plugged in for recharge!" - Appbite.com

5/5 Stars! "Truly an awesome game that is packed with adventure and excitement." - Appdictions.com

Het spel is een soort Phoenix Wright-clone, met een eigen style. Je doet onderzoek, probeert puzzels op te lossen en aan het eind van de dag heb je een meeting met de rest van de characters waar je je vondsten vindt. De grafische style is prachtig, het verhaal zit (zover ik gespeeld heb, dag 3) goed in elkaar.

Zoals bij Phoenix Wright is het niet het langste spel, maar ik moet zeggen dat dit voor mijn een van de toppers van dit jaar is. Heerlijk spel en een dikke aanrader. Meer spellen als deze op de iPhone kan ik alleen maar toejuichen!

P.s.: De game heeft in-app purchases, maar die heb je zeker niet nodig. Zorg ervoor dat je in het begin gelijk opslaat als je de kans hebt, want de eerste vergadering komt snel en er is helaas geen autosave.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren