1. [iPhone/iPad] Final Fantasy III (€12,99)

Re: [iPhone/iPad] Final Fantasy III (€12,99)

iphone heeft het stigma van goedkope of gratis sloebergames van enkele minuten, alles wat duurder is dan 5.99 op dat platform is gewoonweg duur. Dat stigma is vanzelf zo ontstaan en zal niet snel verbroken worden.

Het is dan ook dit stigma dat ervoor zorgt dat een iPhone en consorten nooit concurrentie kunnen zijn voor een PSP, DS of 3DS.
Dat moet echt doorbroken worden….

Het is al doorbroken aangezien dit een verbeterde versie van de DS FF3 is.
  • Is of komt deze game ook op de iPad, want hier zie ik meer potentie in?
  • Wel nog een hoop geld voor een iPhone game…

klopt het is best een hoop geld, maar is dit een typische "iPhone" game? Ik bedoel, het is geen simplistische spelletje waar je met vogeltjes naar varkentjes moet schieten…

Ik denk dat hoe meer "volledige" games op de iDevices verschijnen, hoe hoger de prijs wordt.
  • Wel nog een hoop geld voor een iPhone game…
  • Oja kut, k was in de war en dacht dat iets adners het had gemaakt.

De game is ontwikkeld door Camelot, maar de rechten van de licentie liggen volgens mij bij Nintendo. But I could be wrong.

Camelot was of opgekocht door Nintendo, of het was 2nd party…

De game is ontwikkeld door Camelot, maar de rechten van de licentie liggen volgens mij bij Nintendo. But I could be wrong.
  • Ik keek net de trailer en m'n hart smelt echt om hoe dit op Golden Sun lijkt haha. Komt dat eigenlijk ooit nog op de iPhone uit?

Dat is niet echt likely, Golden Sun is volgens mij een Nintendo Franchise. Zal derhalve niet buiten de Nintendo apparaten verschijnen…
  • Ik keek net de trailer en m'n hart smelt echt om hoe dit op Golden Sun lijkt haha. Komt dat eigenlijk ooit nog op de iPhone uit?
  • Mag, je kunt beter budgetgaming gebruiken voor de laagste prijs. Zeer goede site.
    Daar is die duurder dan bij gcshop.

Hij is daar niet eens geïndexeerd bij winkels, dus waar heb je het over? :S In de reacties lees ik wel dat FF III 14-01-2010 voor 10 euro bij de FRS lag…
  • Persoonlijk vind ik de prijs ook wel wat aan de hoge kant. Maar goed, je krijgt er wel veel game voor terug.

Ik twijfel nog of ik deze ga binnenhalen, op zich wel leuk voor op vakantie!
  • Ik zeg.. MUST HAVE. Niet zo over de price whinen, zelfs ik kan dit betalen.
  • Als het goed is, geeft budgetgaming dan gcshop (of een andere winkel) aan als de goedkoopste :P
  • Mag, je kunt beter budgetgaming gebruiken voor de laagste prijs. Zeer goede site.
    Daar is die duurder dan bij gcshop.
  • Ik ga deze skippen. Ik heb hem op de DS en vond hem niet eens zo heel tof.
  • Ik zag hem laatst voor nog geen tientje voor de DS.

Oh, ik keek hier en hier hebben ze altijd de laagste prijzen:
    http://gcshop.nl/DS/Final_Fantasy_III.aspx

had stiekem liever de 2D versie gezien voor 4,99 oid.

Haha, mja, deze nieuwe versie lijkt me wel tof, heb hem nog nooit gespeeld.
  • had stiekem liever de 2D versie gezien voor 4,99 oid.
  • Ik zag hem laatst voor nog geen tientje voor de DS.
  • wow, hoofdprijs!

Yup :(

Enige waar je nog mee blij kan zijn is dat het een verbeterde versie is van de DS en die is 30 euro.
  • wow, hoofdprijs!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren