1. Forum
  2. [iPhone/iPad]Football Manager 2011

Re: [iPhone/iPad]Football Manager 2011

Ik zie de reden niet in om te wachten tbh. Na 1 in-game seizoen is het toch al helemaal anders als de realiteit.

De nieuwe versie van deze game verschijnt toch altijd in september/oktober? Kun je net zo goed ff wachten…
  • Ik zie de reden niet in om te wachten tbh. Na 1 in-game seizoen is het toch al helemaal anders als de realiteit.

De nieuwe versie van deze game verschijnt toch altijd in september/oktober? Kun je net zo goed ff wachten…
  • Ik zie de reden niet in om te wachten tbh. Na 1 in-game seizoen is het toch al helemaal anders als de realiteit.
  • Dat is inderdaad waar. Maar 8 euro voor een mobile game vind ik toch wel duur. Zeker gezien het feit dat de spelers dan niet eens meer up to date zijn. Niet dat dat verder extreem erg is, maar goed. Kan ik misschien beter wachten op een nieuwe versie?
  • FM 2011 is up to date tot na de winterstop van afgelopen jaar.

Spel is zeker de moeite waard, verwacht geen PC-diepgang, maar meer dan genoeg speelplezier om je de eerstkomende tijd bezig te houden.

Prijzig is overigens relatief, op de PSP betaal je voor precies dezelfde game 40 euro.
  • Ik zag in de AppStore Football Manager 2011 staan. Nu ben ik wel een fan van deze game, maar hij kost behoorlijk veel: 8 euro.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze game op de handheld? Werkt het allemaal een beetje lekker (op een iPad)? En zijn de spelers helemaal up to date met het huidige seizoen?

Ik hoor het graag!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren