1. Is het slim om een 360 bij de launch te kopen?

Re: Is het slim om een 360 bij de launch te kopen?

als ik een xbox360 zou kopen, dan zou ik zowiezo afwachten tot er meer duidelijkheid komt over die HD-DVD versie.
Als die er komt zou ik natuurlijk wachten tot die versie.

Natuurlijk…

*kuch*

Ik denk dat het voor veel dingen geen hol uitmaakt. Als er een HD-DVD drive komt, wordt die waarschijnlijk toch extern en niet opeens een andere versie. Dat levert alleen maar (nog meer) logistieke problemen op.

En als je een kinderziekte te pakken hebt, dan kun je heel snel terug naar de winkel. :P

Ten opzichte van al die mensen die wél iets hebben, zijn er hele volksstammen die niets hebben. Het is maar net hoe hard er over geklaagd wordt. (Bij de PSP dus veel en dat is natuurlijk bijzonder slechte reklame)
  • als ik een xbox360 zou kopen, dan zou ik zowiezo afwachten tot er meer duidelijkheid komt over die HD-DVD versie.

Natuurlijk…

*kuch*

Ik denk dat het voor veel dingen geen hol uitmaakt. Als er een HD-DVD drive komt, wordt die waarschijnlijk toch extern en niet opeens een andere versie. Dat levert alleen maar (nog meer) logistieke problemen op.

En als je een kinderziekte te pakken hebt, dan kun je heel snel terug naar de winkel. :P

Ten opzichte van al die mensen die wél iets hebben, zijn er hele volksstammen die niets hebben. Het is maar net hoe hard er over geklaagd wordt. (Bij de PSP dus veel en dat is natuurlijk bijzonder slechte reklame)
  • ik heb hem al besteld bij www.dimplus.nl en ik had direct bericht gekregen dat ik hem moet hem ophalen bij die kialapunt als ie uit is dus ik heb hem zoiezo al bij die launch plus dan ff nog dead or alive 4 bij kopen dan is alles goed :D
  • Normaal koop ik nooit iets met de launch
    Maar de xbox360 wel want er komen al snel goede spellen uit (bij de launch en begin 2006)
    en zoveel games haal je toch niet tegelijk je kan er maar een tegelijk kopen,
    dus als je de spellen leuk vind die er op uitkomen en je hebt het geld voor een xbox360 dan zou ik er een kopen als ik jou was bij de launch
  • Het is NOOIT slim om een console te kopen bij launch. meeste defecten, hoogste prijs, minste keuze……..

Qua keuze misschien wel, qua prijs en defecten denk ik niet. De kans is zowieso erg klein dat iets defect is, en bovendien kan je nog altijd contact om nemen met de service. Ik denk ook niet dat de prijs zo snel gaat dalen, dan moet je even een jaar of twee wachten denk ik. Je krijg wel meer batches hoop ik…

Xbox prijs daalt wel binnenkort volgens mijn bronnen ^^D
  • Ik ga sowieso eerst kijken wat de eerste games scoren en dan een poosje wachten om te zien of er nog interessante spellen voor de toekomst op stapel staan.

De games zijn belangrijker dan een van de eerste zijn
  • Die actie met die remote control(afstandbediening) slaat nergens op. Bij de 399 pakket krijg je al een afstandsbediening bij.

Eff Raad geven, bij launch nooit een console kopen, spellen zijn gering(geldt hier weer ook), prijs wordt toch na een half jaar lager(zeker met PS3 en revo in aantocht), begin 2006 komen pas de goeie spellen uit(GoW, PDZ0 enz). En bovendien als je een spel leuk vindt die bij launch werd uitgegeven kun je die nog steeds halen maar dan goedkoper. Er zijn 5 a 6 games die zeker op launch te vekrijgen zijn.

En natuurlijk eerst goed overwegen of je het echt wilt hebben, mischien klopt er geen reet van die console en wordt gewoonweg niet goed(zal wel niet maar toch is die kans). Dus laat je informeren, lees reviews en speel in winkels.
  • Ik dnek niet dat ie snel omlaag gaat.. want zo hoog is de prijs geen eens voor een ext Gen let maar op als de PS3 er is.. die zal pas hoog zijn.

Maar ik ga hem wel met de launch kopen, als er defecten zijn ruil ik hem… is logich ofniet? je hebt niet voor niets een garantie bewijs.
  • Ik vroeg me af: Is het wel slim om een Xbox 360 bij de launch te kopen?
    Ten eerste is de prijs dan veel duurder
    en ik hoorde dat ze over een poosje een xbox 360 uitgeven die perfect voor HD-TV's is en HD-DVD's ondersteund!

Deze 360 ondersteund ook al hdtv alleen nog geen hddvd.

Als je hem wil kopen moet je eerst naar de games kijken, als er echt een musthave is voor jouw kan je hem halen.
  • Nee, ik verwacht dat die binnen een half jaar wel wat omlaag gaat. Dus gewoon ffies afwachten.
  • Nee, want wie de baksteen kaatst, krijgt hem hard terug :O .
  • Laat ik dit eens met een vraag beatwoorden:
    Is het slim om een baksteen tegen de paus te gooien?
  • als ik een xbox360 zou kopen, dan zou ik zowiezo afwachten tot er meer duidelijkheid komt over die HD-DVD versie.
  • en niet te vergeten dat shirt :P
  • De afstandsbedieding zit er tot de kerst bij.
    ( duurdere pakket ).
    Vanaf 01-01-2006 krijg je er geen afstandsbedieding meer bij.
    Toch een leuk extratje.
  • Het is NOOIT slim om een console te kopen bij launch. meeste defecten, hoogste prijs, minste keuze……..
  • ik zou het niet doen dan heb je altijd de slechte versie van de Console add-on etc. en je habt dan ook nog geen HD DVD dus ik zou wachten ;)
  • Je kan 'm direct op de launchdag kopen, daar is niks mee, ik doe dat namelijk ook gewoon. Die foutjes kunnen er uiteraard zijn, maar dat geldt voor elk product dat wordt verkocht.

Ik denk ook niet dat je er vanuit hoeft te gaan dat er in de toekomst een andere Xbox 360 komt met een HD-DVD speler, want deze zal er, of gelijk in zitten, of gewoon niet komen. Het zou namelijk een doorn in het oog zijn voor de eerste consumenten die een Xbox 360 hebben aangeschaft. Ik ga er vanuit dat aanstaande dinsdag wordt bevestigd dat de HD-DVD speler er direct in zal zitten. (lijkt me niet meer dan logisch dat ze dit al een hele lange tijd weten, want er gaat namelijk een gigantische procedure aan vooraf.)
  • ik koop hem volgend jaar in de lente dan is de eerste prijsdaling van ongeveer 100 euro en dan zijn er al flink wat games uit en is de launch an halo 3 dichtbij.
  • Ik koop hem sowieso niet op de laucnhdag. Doe ik trouwens bij geen enkele console, hardware of accesoires dingetje. Er kunnen dingen defect zijn, of andere dingen kunnen aan de hand zijn. Soms kunnen die kleine foutjes erg fataal zijn (Doorgebrande voedingen van de pstwo, anyone? Snel defecte Xboxen anyone?)
  • Ik vroeg me af: Is het wel slim om een Xbox 360 bij de launch te kopen?
    Ten eerste is de prijs dan veel duurder
    en ik hoorde dat ze over een poosje een xbox 360 uitgeven die perfect voor HD-TV's is en HD-DVD's ondersteund!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren