1. Itagaki spreekt over de 360

Re: Itagaki spreekt over de 360

En dan zeggen ze dat het voor de PS3 moeilijk is om te programmeren. Volgens mij is dat hele XNA ook maar een fabeltje, je hoort er trouwens ook zo weinig over valt me op!

Itagaki: For one, I received a Mac development machine from Microsoft - and so I realised for the first time that they [Microsoft and Apple] were actually good friends! That's what surprised me the most. In testing the game, we overheated the machine - and broke a bunch of them!
  • En dan zeggen ze dat het voor de PS3 moeilijk is om te programmeren. Volgens mij is dat hele XNA ook maar een fabeltje, je hoort er trouwens ook zo weinig over valt me op!

Itagaki: For one, I received a Mac development machine from Microsoft - and so I realised for the first time that they [Microsoft and Apple] were actually good friends! That's what surprised me the most. In testing the game, we overheated the machine - and broke a bunch of them!
  • En dan zeggen ze dat het voor de PS3 moeilijk is om te programmeren. Volgens mij is dat hele XNA ook maar een fabeltje, je hoort er trouwens ook zo weinig over valt me op!
  • Dit is geen bash tegen MS of Xbox 360…
  • Hey Lau Lau moet jij lang zoeken naar berichten die de xbox en microsoft op een of andere manier bashen?
  • :D:D:D:D.
  • Tomonobu Itagaki, een medewerker bij ontwikkelstudio Team Ninja, heeft in een recent interview onder andere gesproken over de ontwikkeling van Dead or Alive 4.

Itagaki maakte duidelijk dat het bij de volgende generatie 'harder werken' is. Zo moest men voor een promotiefilmpje (trailer) van Dead or Alive 4 soms wel twee maanden werken.

Verder zal Dead or Alive 4 zal een online-modus bevatten met vele extra opties ten opzichte van de online-modus van Dead or Alive Ultimate. In Dead or Alive 4 draait het allemaal om familierelaties, hierin staat het personage Helena centraal, net als dat Kasumi en Ayane in Dead or Alive Ultimate een vooraanstaande rol speelden.

Itagaki vertelde dat hij niet tevreden is over de efficiëntie van de Xbox 360, zelfs Microsoft is dat niet volgens Itagaki. Als het tijdperk van de Xbox 360 voorbij is zal men weer aan een nieuwe spelcomputer gaan werken die weer efficiënter is. Hij legde een vergelijking naar de mensen die de maan proberen te bereiken en vervolgens Mars. Ze willen steeds weer een nieuwe uitdaging, ze willen steeds 'meer'.

Als laatste wist Itagaki te melden dat hij verbaasd was toen Team Ninja de Xbox 360 ontwikkelingsapparatuur binnenkreeg van Microsoft die gebaseerd was op techniek van Apple. Het leek volgens hem wel alsof Microsoft en Apple goede vrienden waren, totdat hij er bij het testen van een spel er achter kwam dat de apparatuur overhit raakte en veel dure apparatuur verbrande.

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7207

Echt Apple weer ;}.

Anyway, dat is wel jammer, dat ze alleen al twee maanden besteden aan het werken aan een trailer. Zo gaat het wel heel erg lang duren voordat spellen af zijn…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren