1. Kantel je Xbox 360 niet om tijdens het spelen

Re: Kantel je Xbox 360 niet om tijdens het spelen

Ik heb het niet gekantelt!!!!! En toch:
Mijn copy van COD2 is door mijn xbox360 beschadigd. Ik heb het niet eens verplaatst. Ik merkte het toen ik op xboxlive aan het spelen was. Mijn karakter begon ineens raar te bewegen. Tijdens de single mode kon hij een nieuwe chapter niet laden. SHIT!!!!!!!!!!!!
  • Ik heb het niet gekantelt!!!!! En toch:
    Mijn copy van COD2 is door mijn xbox360 beschadigd. Ik heb het niet eens verplaatst. Ik merkte het toen ik op xboxlive aan het spelen was. Mijn karakter begon ineens raar te bewegen. Tijdens de single mode kon hij een nieuwe chapter niet laden. SHIT!!!!!!!!!!!!
  • Ligt het aan mij of kan iedereen met meer dan 1 hersencel dit al bedenken zonder de gebruiksaanwijzing te lezen?

jah, lijkt mij ook als ik dit me ps2 zou doen zou de disc die erin zit en draait ook kapot gaan
  • Ligt het aan mij of kan iedereen met meer dan 1 hersencel dit al bedenken zonder de gebruiksaanwijzing te lezen?
  • Staat ook gewoon in de handleiding
  • Er staat volgens mij ook in de handleiding van de Xbox360, dat dit af te raden is….. Dus het is ook gewoon je eigen schuld als je dit toch doet.
  • Best lullig. Net een leuke dvd gekocht en dan, ow hij staat toch niet zoals ik het wil. FF draaien. Verklote DVD.
  • Je zal het maar doen hé. Als je het niet weet en je doet het toch… Ik zou toch ff raar opkijken moest m'n cd plots twee harde cirkelvormige krassen vertonen.
  • Wie gaat dan ook zijn console kantelen als ie aan het spelen is ^_^'

De mijn blijft mooi staan waar ie staat kan er ook niks fout gaan.
  • jah klinkt best logisch…. net als dat je disc uit je xbox moet halen wanneer je hem verplaatst ( bijvoorbeeld naar een LAN ofzo)
  • Hmm behoorlijk kut als je dat niet weet. :P
  • Idd. dit stond in een opsomming met 9 gouden tips, er stond ook iets over een sticker van je HD afhalen want die blokeert de lucht toevoer.
  • Hehe. Het leven is voor de snelle mensen :)
  • Ik wil net dit topic openen. Damn!

Filmpje:
    http://www.royabbink.nl/xbox360_kantelen.wmv
  • Kantel je Xbox 360 niet om tijdens het gamen!

Lees hier (bron: games.telenet.be)

Vermits Belgen met een baksteen in hun maag geboren worden, hebben we ook altijd de neiging om de handleiding bij een of ander product opzij te schuiven en onmiddellijk verschillende dingen uitproberen. Nochtans kan zo een handleiding heel nuttig zijn, zeker die van een dure console. Er zijn al een aantal problemen bij sommige Xbox 360 consoles die onder garantie vallen, maar deze daarentegen valt daar waarschijnlijk niet onder. In de handleiding staat namelijk dat het kantelen van je console terwijl een DVD erin zit te draaien, schade kan toebrengen aan je DVD én aan je DVD-drive. En dat is niet zo leuk. Dit alles komt omdat de DVD door het kantelen ook zelf wat kan bewegen, en zo tegen de DVD-drive komt. En een DVD die tegen zijn maximumsnelheid zit te draaien en ergens tegenkomt, mag je gebruiken als frisbee.

http://www.llamma.com/xbox360/news/Xbox-360-Game-Disc-Scratched.htm

Op llama.com kan je zienhoe de console je DVD naar de zilveren plaatjeshemel kan sturen, gewoon door de console te kantelen. Ze hebben ook een stukje video gemaakt waarin je het schuren van de DVD tegen de DVD-drive kan horen. Pas dus goed op als je besluit je console te verplaatsen!
  • Dit staat ook in de handleiding van de pstwo :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren