1. kill/death ratio

Re: kill/death ratio

K/D ratio weg ? nooit ! Ik speel nu wel alleen counter strike source, de enige shooter waar je tegenwoordig nog wat skill voor nodig hebt. :) COD.. ;}
  • K/D ratio weg ? nooit ! Ik speel nu wel alleen counter strike source, de enige shooter waar je tegenwoordig nog wat skill voor nodig hebt. :) COD.. ;}
  • poll gaat redelijk gelijk op..
  • Is het juist niet beter dat het win/loss ratio wat belangrijker wordt gemaakt? Dan krijg je juist ook wel een goed beeld van personen. Natuurlijk is het kut als jij in een kutteam zit, en daardoor verliest, maar het stimuleert wel het samen spelen.
  • Het zou me niet verbazen als die Amerikanen straks met hoeveel 1-shot kills statistieken zouden afkomen.
  • Amerikanen zijn collectief gek op statistieken, zie ook de 4 grote american sports … je hebt er statistieken voor de statistieken _O-

    gaat echt niet weg hoor, het worden er alleen maar meer

    mij is het om het even, als het er is eet ik al die stats op maar als het er niet is dan mis ik het ook niet
  • Ook voor mij ligt het eraan wat ik speel, bij team deathmatch in Call of Duty ga ik voor een hoog k/d ratio. Bij Battlefield is het belangrijk om samen te werken en scheelt het k/d ratio me echt niets.
  • Hangt voor mij af van de game. Bij bijvoorbeeld een Call of Duty speel ik heel veel TDM waar ik voor een hoge k/d ratio ga, maar bij een ander spel waar het vooral om objectives gaat - zoals domination - zou het afgeschaft moeten worden.
  • Heel veel mensen vergeten dat ze met een slechte K/D hun team nou juist helpen verliezen i.p.v. winnen.

    Ok maargoed dat doe je ook niet expres, lijkt mij. Laat ze de deaths in de tussenlobbies er uithalen. Kan niemand je aan het eind van een match kwaad aankijken en dan blijft het voor iedereen leuk…
  • fixed :P
  • Een negatief K/D lijkt me vrij sterk ;)
  • Stats kunnen je helpen om jezelf te verbeteren, dus ik zou niet willen dat het verdwijnt. Mij gaat het niet om de K/D ansicht, maar eerder over de verbetering die ik doormaak in de game.

    Dus als ik van 0.80 naar 1.00 gaat betekend dat dat ik mijzelf verbeter in de game, maar als ik van 1.80 naar 2.00 gaat is dat hetzelfde verhaal. Haal er even veel voldoening uit, ongeacht mij K/D, als ik maar progressie zie.

    In Battlefield vind ik het Skill-system wel goed, daardoor kijk je minder naar je K/D en je ziet of het beter gaat of niet.

    Daarnaast is het belangrijk in speltypes als TDM dat je K/D van goed niveau is (minimaal 1.00 of natuurlijk hoger), om de game te kunnen winnen. Heel veel mensen vergeten dat ze met een slechte K/D hun team nou juist helpen verliezen i.p.v. winnen.
  • Gast waar heb je het over? Dit was genoeg geweest :D
    Zo heb je bijvoorbeeld voor een Clan een ratio nodig van 3+, Dus voor spelers zijn deze altijd handig als titel.
  • Er is een verschil waneer deze Ratio belangrijk, In games waar de maker wil dat de speler blijf spelen omdat die maandelijkse contributie moet betalen of omdat de speler uitbereidingen koopt, Is dit belangrijk, De spelers gaan meer spelen omdat ze een hogere Ratio willen. (Of ranks, Maar die krijg je ook als no-lifer noob.) In een game dat je eens koopt en verder geen uitbereidingen komen of Contributie maakt het de maker vaak niet uit. je hebt het spel gekocht, Hiermee zijn ze blij en ze hoeven niks meer van je. In deze games maakt het voor de maker niet uit, Voor de spelers bijvoorbeeld uit Clans kunnen deze wel belangrijk zijn deze Ratio's, Zo heb je bijvoorbeeld voor een Clan een ratio nodig van 3+, Dus voor spelers zijn deze altijd handig als titel. En voor de maker maakt het niet veel uit.
  • Het belang voor het team is echter erg moeilijk te raten, stel jij vangt de kogels voor iemand die aan het capturen is of zo, hoe moet de computer dit registreren? En is het wel redelijk om iemand XP te geven omdat hij zich opoffert, hij gaat toch immers dood daardoor, en dan beloon je iemand om te sterven?

    Het is op zich een leuk idee, maar enorm moeilijk realiseerbaar. De computer weet niet wat jouw intenties en doelen zijn bij de actie die je maakt, je zou eigenlijk een menselijke overzichthebber moeten hebben die alles in de gaten houdt. Maar dan alsnog is het erg lastig om de bedoelingen van de acties van de spelers te kunnen doorgronden, en ik denk dan ook dat het nauwelijks realiseerbaar is.
  • Deaths moeten weg, kan ook best frustrerend zijn.
  • Die stats interesseren mij niet echt.
  • Of als je nou aan het eind van een potje beoordeeld word op wat je voor het team heb gedaan, jezelf een keer opgeofferd hebt om een objective te behouden? en dan je daar ook punten of exp naar krijgt. veel ontwikkelaars zeggen wel dat het spel teamgerelateerd is, maar zodra je online speelt krijg je dus exp of punten afhankelijk van het aantal kills. En niet afhankelijk van wat je voor het team gedaan heb.

    Met andere woorden, je kan 1 kill gemaakt hebben en 12 keer dood zijn gegaan, maar als jij die winnende flag of relay of wat dan ook veroverd heb, dan ben je belangrijker voor het team geweest dan iemand die een k/d heeft van 20/3 die niet eens naar de objectives heeft omgekeken.

    Ik ben het ermee eens, verwijder k/d uit de games.
  • Volgens mij ligt het aan de game. een spel als Unreal draait om K/D echter een objective shooter heeft geen K/D nodig.
  • Vind al die stats wel leuk :P
    Mijn doel is gewoon niet onder de 1 te raken, en tot nu toe lukt het :D
  • @ Oversoul, Precies! Weg met die deaths! Let dan is op hoe CoD of elke andere shooter speelt.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren