1. Killer Instinct 3 in de toekomst op Xbox 360?

Re: Killer Instinct 3 in de toekomst op Xbox 360?

Spel zal vast wel komen lijkt mij. Als PD0 en Kameo uit zijn moet Rare weer aan de bak met nieuwe spellen. Ik neem aan dat ze al bezig zijn met twee tot drie spellen naast Kameo en PD0.

Simpel gezegd: Als ze Banjo of Killer Instinct 3 gaan uitbrengen, dan zijn ze er al mee bezig. Rare is immers niet de snelste met het ontwikkelen en uitbrengen van hun spellen, en ze hebben er een handje in om complete restyles te maken van hun games. (Kameo, Perfect Dark) ^^D
  • Spel zal vast wel komen lijkt mij. Als PD0 en Kameo uit zijn moet Rare weer aan de bak met nieuwe spellen. Ik neem aan dat ze al bezig zijn met twee tot drie spellen naast Kameo en PD0.

Simpel gezegd: Als ze Banjo of Killer Instinct 3 gaan uitbrengen, dan zijn ze er al mee bezig. Rare is immers niet de snelste met het ontwikkelen en uitbrengen van hun spellen, en ze hebben er een handje in om complete restyles te maken van hun games. (Kameo, Perfect Dark) ^^D
  • Een tijdje geleden ging dat gerucht idd. Wat er van waar is weet ik niet, we can only hope. Misschien wachten ze eerst af hoe Kameo het doet. Checken of er de Xbox360 doelgroep interesse heeft in niet-gewelddadige games.
  • Reageer gewoon niet als je geen kont toe te voegen hebt.

Van mij hoeft er geen nieuwe KI te komen, vindt het een beetje te nineties tenzij ze het concept grondig moderniseren.

Dat Rare z'n tijd maar besteedt aan een nieuwe Banjo Kazooie ofzo.

Volgens mij waren ze daar al mee bezig of zaten ze al met het idee te spelen.. In ieder geval, dat vermoeden had ik door iets op scribes.. Weet alleen niet meer wat! :P
  • Reageer gewoon niet als je geen kont toe te voegen hebt.

Van mij hoeft er geen nieuwe KI te komen, vindt het een beetje te nineties tenzij ze het concept grondig moderniseren.

Dat Rare z'n tijd maar besteedt aan een nieuwe Banjo Kazooie ofzo.
  • Cinder en Jago de enige waarmee ik de ultra combo kon halen.

Die Ultra's waren echt fokking erg, maar als ze eenmaal lukten was je hele dag weer goed. :P

tja, ik vind het een te belangrijke titel om te negeren.
    Dus waarom zou rare er niet gewoon aan beginnen?
    De opdracht voor die game op hetzelfde niveau te krijgen zal wel zeeeer zwaar zijn. Zeker voor de rare van nu

Ja dat idee had ik ook altijd. Het spel was zeer populair destijds. Het zou een ideale titel zijn om te doen herleven. En met de twee hints in hun laatste twee titels lijkt het me niet verkeerd om aan te nemen dat dit spel over een tijdje zou kunnen worden aangekondigd.
  • tja, ik vind het een te belangrijke titel om te negeren.
    Dus waarom zou rare er niet gewoon aan beginnen?
    De opdracht voor die game op hetzelfde niveau te krijgen zal wel zeeeer zwaar zijn. Zeker voor de rare van nu
  • Killer Instinct, dat spel met die ijsman en dat skelet op het schip. Wow, lijkt alweer heel lang geleden. Ik zou het best leuk vinden als hier een vervolg van wordt gemaakt. Maar ik gok op 'Nee'.
  • Killer Instinct en Donkey Kong Country 3 van RARE zorgde ervoor dat de super nintendo nog een jaar of twee na zijn levensloop goed verkocht. Zo goed en zo mooi waren deze spellen in die tijd, zelfs toen de playstation uitkwam werden deze spellen nog goed verkocht.

Dat zegt wel wat over RARE en over killer instinct. Je kan zeker vergelijken met de beste uit de snes tijd(street fighter turbo 2 en mortal kombat 2), killer instinct overstijgt deze spellen in sommige opzichten(verschil in en hoeveelheid characters, moeilijkheidsgraad en graphics).

Dus als ze er een maken voor de 360 is dat meer dan welkom.

Cinder en Jago de enige waarmee ik de ultra combo kon halen.
  • WTF

Megaman 1 t/m 8 op de NES zijn games waarmee je moet worden opgegroeid. Megaman Zero-reeks op GBA is hardcore moeilijk en uberwreed. Megaman X-serie was in het begin cool, daarna niks. Imo een van beste RPG's was Megaman Battle Network (de eerste dan) daarna werd het uitmelkerij. Maar ik vond het concept, en het spel eromheen, minstens net zo goed als Pokemon (nou, bijna net zo goed dan). En dat zegt wat.
  • ik ken ook geen megaman-game dat echt een topper is..
    De laatste megamans zijn zelfs allemaal slecht…

Megaman X 1 was een hele vette game
    de orginele Megaman games hield ik niet echt van dus daar ga ik geen oordeel op geven

Maar van de X serie was 1 tot en met 4 gewoonweg Zeer goed
    en van de Zero Serie zijn ze tot nu toe allemaal nog zeer goed

beetje meer Research doen he ;)
  • ik ken ook geen megaman-game dat echt een topper is..
    De laatste megamans zijn zelfs allemaal slecht…
  • @Ramirez

Ze verkopen gewoon slecht op de XBOX omdat de XBOX gamers voor de goeie games gaan…. Niet voor die crappy low-budget afval games.

Kiyoshi….

Megaman = synoniem voor legendarisch…

megaman = synoniem voor saai(staat in my persoonlijke woordenboek :])
  • @Ramirez

Ze verkopen gewoon slecht op de XBOX omdat de XBOX gamers voor de goeie games gaan…. Niet voor die crappy low-budget afval games.

Kiyoshi….

Megaman = synoniem voor legendarisch…
  • misschien maar er waren characters die niet van Rare zelf waren
    daar aas ik op

Lijkt mij dat ze dit direct aankaarten mocht dit het geval zijn. Zover ik het zie behoudt Rare het recht op zowel de franchise en diens karakters.

Ik weet eigenlijk niet waar jullie je druk over maken, want behalve de mooie graphics destijds was killer instinct eigenlijk een best matige game… (Mortal kombat en street fighter 2 zijn imo veel betere 2d beat m ups)

Matig? Nee man, Killer Instinct op de snes was een welkome aanvulling naast Streetfighter en Mortal Kombat. Het spel had snelheid, was grafisch pure geilheid en de karakters en de combo's waren dope. :P Killer Instinct Gold op de N64 was daarentegen best een mislukking. Wat een top opvolger moest worden als launchtitel voor de N64 werd een regelrechte miskraam. (spel werd geen launchtitel en was niet zo goed als het voorgaande deel)

@Evil_eendje

Voor mij is Perfect Dark Zero ook de laatste kans voor Rare….

Ze zijn nooit weggeweest imo, alle goeie ontwikkelaars kunnen weleens tegenvallers hebben. Nintendo, Sega, etc.. Zit wel goed met Rare.
  • misschien maar er waren characters die niet van Rare zelf waren
    daar aas ik op

Denk je nou echt dat Nintendo een paar charactersrechten van KI in bezit heeft? Natuurlijk niet. Nintendo heeft of alle rechten of geen rechten en zover ik het weet hebben ze er geen.

Toen Rare werd verkocht werden de rechten op de characters meeverkocht behalve de characters van Nintendo zelf (Donkey Kong familie en Starfox) dus ik neem aan dat de KI characters daar bij horen. Hoe jij dus op deze rare uitspattingen komt is mij een compleet raadsel.

@Ramirez

:lol:

Ik hoop dat dit een geintje was…
  • @Evil_eendje

Voor mij is Perfect Dark Zero ook de laatste kans voor Rare….

Maar heb van velen gehoord dat we geen zorgen hoeven te maken over die game dus dat is weer goed om te horen.
  • Enerzijds vind ik dit wel goed nieuws, anderzijds zal het Rare van nu erg veel moeite moeten gaan doen om dezelfde glorie als het oude Rare te halen…

Even afwachten wat PD0 gaat doen, denk ik. :)
  • LOL!!!!
    Die zogenaamde topgames van je mogen nog niet eens in de schaduw van de Megaman klassiekers staan! :D
  • @Ramirez

• Megaman spellen van nu zijn ook meestal nie zo goed, als de oudere megaman titels.

daarom verkopen ze zo goed zeker op de PS2 en gamecube o_0

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren