1. King of Fighters XIII

Re: King of Fighters XIII

Zeker ! _O_
  • Zeker ! _O_
  • http://www.gametrailers.com/video/revie ... -of/724333
    Gametrailers: 8.5

    Denk dat we wel kunnen stellen KOF is back :)
  • Game is uit met de soundtrack ! Nice !
  • maybe dat ik er wat meer streams van ga kijken voor ik een besluit maak of ik deze ga halen.
    geen spectator mode zuigt wel ontzettende ballen, net als in vannila mvc3, met die kaartjes die tegen elkaar liepen botsen.

    magoed, zolang het online gedeelte lekker in elkaar steekt is dat al een heel pluspunt.
  • Gamespot (8,5):


    "From the ashes of its predecessor, The King of Fighters XIII rises to restore the series to its rightful place in the fighting genre spotlight."

    The Good
    - Fluid and flexible fighting mechanics
    - Impressive visuals and smooth animations
    - Stable online play with replay support
    - Numerous offline offerings
    - Character color customization

    The Bad
    - Online spectating isn't an option
    - Lacks replay sharing

    Whether you're online or off, the game's presentation is simply gorgeous. The 2D character sprites fill up the screen with astonishing detail, such as the way their clothing flutters. The numerous stages are equally impressive–and infinitely more detailed–featuring hordes of overly excited spectators or a pack of elephants encircling the ring. There's even a color edit mode where you can alter your fighter's color scheme to your liking. All of these features, combined with the tightly balanced fighting mechanics, make The King of Fighters XIII a fantastic game that can easily go toe-to-toe with the heavy hitters in the fighting game genre.
  • Zo had SFIV ook moeten zijn…. helaas. Ik wacht echter op een nieuwe Garou of Last Blade. KoF is niet mijn ding.
  • True een stap in de goede richting. Dat het 2D is alleen maar goed dat semi 3d vind ik juist wat minder.
  • Nog steeds een te klein roster helaas :(
    En ik zie nog steeds weinig echt van mijn favorites terug komen.
    SNK Playmore moet echt beter zijn best gaan doen.
  • Binnen. Jij Dural?
  • Ik word gewoon steeds kneppelhard ingemaakt :lol:

    Maar fuck it hoor, het is hartstikke leuk. 'K heb ik al weer gedumpt, ik vind zijn verticale moves te suf voor woorden eigenlijk, ook al is het echt een onwijs goede vechter als je er mee uit de voeten kunt. Kim lukt me niet, dat is een vechter voor gevorderden. Benimaru echter is helemaal mijn man! Air grabs <3
  • Balance is inderdaad bijzonder goed. En qua diversiteit.. ja daar kan Capcom nog wat van leren.
  • Hmm, ik zie dat low kicks behoorlijk effectief zijn. Hoewel de YT vid daarvan wel een mode easy lijkt te doen. Ik zal het eens proberen in ieder geval.
  • Probeer op YouTube eens een 'way' te vinden. Elke SNK boss heeft een aantal characters waar hij niets tegen kan beginnen als je een bepaalde move blijft spammen.
  • Serieus! Help me Ash Crimson te verslaan want dit slaat nergens op! Wat moet ik doen, welk team is effectief? Nee ik ben hier al een maand mee bezig en eerlijk gezegd wordt het een beetje annoying. Ik weet dat SNK eindbazen soms assholes zijn (Samurai Shodown lol) maar dit is echt een nieuw level van cheapness hoor. Zelf met hops en rolls lukt het me niet snel genoeg in de buurt te komen om een combo, of zelfs maar een hit! te maken. Belachelijk…
  • Ja ik heb geprobeerd het verhaal te volgen maar had al snel zoiets van "looooool, met mijn voet in je smoel doet het verhaal er eigenlijk ook niet meer toe dus hier ga ik mijn tijd niet aan verdoen" :lol: :P
  • Wat een verhaal.
  • Wellicht de story wat meer doorspelen?
  • Hmm waar haal ik Mr Karate nou vandaan? Heb hem al unlock gedownload uit de store maar ook daar kan ik hem niet mee vinden…
  • Lol je hebt gelijk over 'k, dat is super awesome! Meteen een reden om meer met lk en lp te experimenteren. Ik ben vooral geneigd te openen met heavy attacks aangezien dat perfecte openers zijn voor een combo, al helemaal natuurlijk in Hyper Drive mode (wat volgens mij de essentie is van een mass combo eindigend in een Super of Ex special, correct me if I'm wrong? Want ik zie geen andere reden voor Hyper Drive mode eigenlijk…)

    Toch ben ik minder enthousiast over 'K. Ik weet niet, wellicht speel ik opeens anders… daarentegen ben ik helemaal bijgedraaid over de Fatal Fury en Art of Fighting karakters. Andy Bogart is een beast gewoon. Ryo van Art of Fighting is goed, maar in tegenstelling tot in Art of Fighting steelt Robert in King of Fighters echt de show van zijn team. En verder dus de awesome Benimaru.

    Op dit moment is Andy, Robert, Benimaru mijn team. Allemaal redelijk straight forward maar daar hou ik van. Het zijn fist-to-face karakters en dat is tof.

    En ja, die eindbaas, wat een fucking joke is dat… massive aanvallen hebben amper effect. Ondertussen wordt je gespammed met projectielen wat annoying as hell is…. tot nu toe nog niet verslagen maar who knows…
  • K's fireball moet je naar voren trappen met LK. Met HK is het een launcher die je kunt opvolgen met zijn dragon punch move (die je in de lucht weer met een Kick kunt enden). Mijn probleem met K is zijn lage damage output en zijn lage stamina. In 2000 was ie echt bad ass.

    Geef mij maar Mai, Kim en Takuma. Kim's super is aerial te activeren, maar je kunt ook die QCF+k mid air special van hem cancellen in zijn super. Zijn charge d,u+k is te drive cancellen in QCB+k, op zich wel handig on block.

    Mai's elbow dash super is relatief simpel te MAX cancellen, en zij is een gigantische teef in de lucht met die dive move en stomps. Ze heeft ook zo'n Vega achtige wall jump. Mai rules as usual. Dat is allemaal waar ik ben achter gekomen na wat kloten.

    De eindbaas is trouwens all new sorts of cheapness. Die is nog minder leuk om tegen te vechten dan Rugal.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren