1. Kingdom Hearts: 358/2 Days

Re: Kingdom Hearts: 358/2 Days

kan iemand mij toevallig uitleggen hoe het zit met misson mode?
wat betekend ~ als het voor een dag staat? ik probeer namelijk 100% te halen weet alleen niet wat het verschil is tussen met ~ en zonder :(
  • kan iemand mij toevallig uitleggen hoe het zit met misson mode?
    wat betekend ~ als het voor een dag staat? ik probeer namelijk 100% te halen weet alleen niet wat het verschil is tussen met ~ en zonder :(
  • @Joris: Ik had ook geen DS en heb hem geleend van een vriend. Binnenkort komt er nóg een Kingdom Hearts voor de Nintendo DS: Kingdom Hearts Re:coded. En dat verhaal kun je natuurlijk ook op de KH Wiki lezen. Het is ook niet dat je veel mist om het grote verhaal te begrijpen (spreek nu over Days, coded weet ik niet) maar ik vond het verhaal van Days naar het einde toe wel heel mooi.
    Als de 3DS verschijnt koop ik die zodat ik Days en Re:coded kan herspelen en uiteindelijk Kingdom Hearts 3D daarop kan spelen.

Miss. een idee?
  • Ow, misschien zet dat me toch aan om hem opnieuw te spelen :P
    Enorm mee vermaakt met dat spel!
  • @Joris14: http://kingdomhearts.wikia.com/wiki/Kin ... Days#Story . Ik denk dat je hier genoeg aan hebt ;-)

Inderdaad mis je er weinig aan. Nou ja, alles wat je zelf gefantaseerd hebt tussen KH1 en KH2 wordt of bevestigd, of aan diggelen geslagen :-)
  • Guys,

Kunnen jullie voor mij het verhaal van 358/2 days in het kort in een spoiler zetten. Mis volgens mij niet heel veel, maar heb geen zin om een nintendo DS te kopen voor KH want voor de rest raak ik m toch niet aan.

Alvast bedankt
  • Haha da's waar ook, Ventus.

Maar Vent is toch een passender nick! Dat heeft nog een verwijzing naar Wind (Frans dan ipv Latijn) XD
  • Haha, hij lijkt iig verdomd veel op Roxas :P meh… misschien dat ik deze maar eens emulate ofzo (BBS). Ik kan niet verder met m'n 358 omdat een zo'n scharniertje van mijn DS is afgebroken, krijg morgen een nieuwe case binnen dus ga ik even knutselen. Een zwarte DS Phat is sowieso wel stijlvol :D
  • Dat is Roxas niet in BBS. Zijn naam is Vent.

Meer info heb ik niet voor je lol.
  • Baw :(

Ik wou dat ik handheld gaming leuk kon vinden.. ik ben 358/2 aan het spelen atm, maar het voelt gewoon als een hele kale game. Hoe kan Roxas btw in BBS zitten als dat een prequel is, of is dat spoilerz?
  • Allebei.

Days is trouwens echt een zoethoudertje. Niet te vergelijken met BBS. Zoals door Nomura gezegd kan die beschouwd worden als een main game of genummerd: Kingdom Hearts 0.
    Maar afgezien van het feit dat het een zoethoudertje is, is het verhaal prachtig. Mja, vooral het einde dan. Het komt langzaam op gang.

En nee, Re: CoM is alleen in Noord-Amerika uitgebracht en aangezien de PS2 niet regio vrij is hebben wij dikke pech.
  • Hmm, BBS is alleen PSP, am I right? Waarom, in hemelsnaam.. is dit slimme marketing of schijt hebben aan fans? T_T

Re:Chain of Memories is trouwens zeker niet te spelen op een PAL PS2?
  • Dus, net klaar met KH2, en ik zit nog met een hele hoop ''vragen''. Dus even een vraag aan de mensen hier; is 358/2 Days een echt leuke Kingdom Hearts? Ik háát handheld games met een passie (waarom heb ik een DS? good question), maar er blijkt ook al zoveel shit te gebeuren in Chain of Memories dat het verhaal in II amper betekenis voor me had. Ik voel me echt een beetje genaaid met dat verspreiden van de franchise over handhelds..

Dus, is 358/2 te spelen zonder dat je iedere 5 seconden met je handen in het haar zit omdat je zo'n shitty touch-control-scheme hebt (looking at you, Zelda)? En is het verhaal het zeg maar waard? Dezelfde vraag eigenlijk voor Chain of Memories.

Tja, Kingdom Hearts:CoM is voor het verhaal zelf erg belangrijk imo. Het introduceert Organization XIII, Namine en legt uit waarom je Sora in KH2 in een memory pod vind. Kingdom Hearts 358/2 days voegt op dit moment haast niks toe aan het verhaal maar het is wel leuk om meer te weten te komen over Roxas en de andere members van de Organization. En van wat ik er tot nu toe over heb gehoort is KH:BBS wel belangrijk voor het verhaal aangezien het een prologue is van het hele verhaal, KH:coded speelt zich af na KH2 maar waar het over gaat kan ik je helaas niet mee helpen
  • Dus, net klaar met KH2, en ik zit nog met een hele hoop ''vragen''. Dus even een vraag aan de mensen hier; is 358/2 Days een echt leuke Kingdom Hearts? Ik háát handheld games met een passie (waarom heb ik een DS? good question), maar er blijkt ook al zoveel shit te gebeuren in Chain of Memories dat het verhaal in II amper betekenis voor me had. Ik voel me echt een beetje genaaid met dat verspreiden van de franchise over handhelds..

Dus, is 358/2 te spelen zonder dat je iedere 5 seconden met je handen in het haar zit omdat je zo'n shitty touch-control-scheme hebt (looking at you, Zelda)? En is het verhaal het zeg maar waard? Dezelfde vraag eigenlijk voor Chain of Memories.
  • kan iemand mij helpen ik wil weten hoe je op kingdomhearts 358days
    100% uit moet spelen want dan speel je sora vrij in mission mode

plzz help me
  • Hulp nodig met NDS spellen? Voor de beste walkthroughs, hints, tips, cheats en nog véél meer voor de Nintendo DS, ga je naar de beste site: http://seascouts4ever.webs.com/
  • Hmm. Dat idee kreeg ik ook al toen ik het speelde. Ik heb namelijk nog geen KH games gespeeld, en had erg het vermoeden dat ik beter met KH1 kon beginnen.. Alleen tja, dan moet ik ook een playstation 2 aan gaan schaffen. Toch spreekt het spel me erg aan. Weet alleen niet of het me zodanig aanspreekt dat ik er ook die 100 euro extra (voor de playstation 2) voor over heb… Nou ja, misschien zijn er wel meerdere games die me daarbij aanspreken… Ik weet het niet.
  • Hmm, I said it before: het is de magerste telg van de KH-serie. Als je je hier enorm mee vermaakt hebt, en KH1 nog niet gespeeld hebt, probeer die dan eens. Die game biedt imo een heel stuk meer dan deze DS titel; met name op het gebied van verhaal trok 358/2 Days aan het kortste eind, helaas…
  • Ik speelde wel direct op Proud Mode, Samus Boyfriend! Daar was Leechgrave imo toch wel een bitch… :O
  • Leechgrave? Easy :lol:
    Alleen die laatste kon daar eventueel aan tippen .
  • ja hij was wel moeilijk, maar de missies duren af en toe wel een beetje te lang. niet dat dat heel erg is maar toch.

en voor mij is het wel een stormram :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren