1. Forum
  2. Kingdoms of Amalur: Reckoning

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Ik ben nu maar wat side quests aan het doen. Game bevalt mij steeds meer ookal heb ik toch vaak wel het gevoel dat ik met een soort van Fable aan het spelen ben.
  • Ik ben nu maar wat side quests aan het doen. Game bevalt mij steeds meer ookal heb ik toch vaak wel het gevoel dat ik met een soort van Fable aan het spelen ben.
  • Nee moet nog zoveel haha FF, Darkness II en deze nog.
  • Final Fantasy al uit ?! :P
  • Ik heb vandaag de volledige game binnen gekregen zometeen even lekker spelen.
  • Demo viel mij eerst ook tegen, toen nog een keer gespeeld met een andere build (Finesse/Sorcery) en toen was ik er weer heel positief over. Morgen dus toch maar halen, ook omdat de mix van active combat en (Light) RPG mij zeer aanspreekt :D
  • Vond de demo ook niet speciaal, maar goed ga nu toch beginnen aan de nieuwe Final Fantasy. Cijfers van de game zijn over het algeheel best goed misschien toch maar een kans geven.
  • Gewoon een 9 van IGN. Niet verwacht, vond de demo maar bagger.
  • Wanneer komt de dame precies uit? Zag 'm al op Marketplace, maar het 'download' icoontje ontbrak.
  • Nieuwe gameplay trailer. Ziet er tof uit!

    http://www.youtube.com/watch?v=xnYO0tLo ... AAAAAAABAA
  • Omdat ik dit topic niet gevonden kreeg via de zoekfunctie, maakte ik het nieuwe topic aan.

    Gisteren zag ik een filmpje wat mijn interesse in de game trok.

    A Hero's Guide To Amalur

    Het is een game die ik zeker in de gaten ga houden. Verder is de releasedatum aangepast naar 10 februari 2012 (NA krijgt hem al op 7 februari).

    Naast de trailer die jij linked is er op hun youtube kanaal een urr aan dev diary te vinden en een trailer voor de 6 "guilds" waar je je bij aan kan sluiten. Linkje naar het kanaal : http://www.youtube.com/user/ReckoningTheGame?ob=5
  • Omdat ik dit topic niet gevonden kreeg via de zoekfunctie, maakte ik het nieuwe topic aan.

    Gisteren zag ik een filmpje wat mijn interesse in de game trok.

    A Hero's Guide To Amalur

    Het is een game die ik zeker in de gaten ga houden. Verder is de releasedatum aangepast naar 10 februari 2012 (NA krijgt hem al op 7 februari).
  • wat er tot nu toe bekend is over de trees is dat er 3 subtrees met ieder 22 skills beschikbaar komen. 5 zones om te ontdekken
  • Gameplay beelden, vrij uitgebreid: http://www.gamed.nl/view/89018
    Wel lame quests zo te zien en beperkte conversatie mogelijkheden. Light RPG, maar niet zo light als Fable 2 om maar wat te zeggen. Wat stats, eenvoudig salvage systeem, niet al te ingewikkelde combat, wat character customization. Omgevingen doen aan Fable, Overlord games denken. Vrolijke fantasy werelden dus. Leuke personages, goed verhaal, opzet/vijand lijken me belangrijk te gaan worden voor deze game. De rest staat me alvast aan.







  • E3 2011 - Kingdoms of Amalur - Presentation and Trailer
  • Titel: Kingdoms of Amalur: Reckoning
    Genre: Open world RPG
    Developer: 38 Studios
    Publisher: EA
    Release:
    :jap: nnb
    :usa: herfst 2011
    :eur: herfst 2011

    ~Links of interest~
    De officiële website
    De officiële Facebook-pagina
    Het officiële Twitter-account


    ~IG links off interest~
    The Elder Scrolls club
    De RPG club
    De EA club


    SAN DIEGO, Jul 20, 2010 (BUSINESS WIRE) – Electronic Arts Inc. (NASDAQ:ERTS) and 38 Studios, LLC announced Kingdoms of Amalur: Reckoning, the company's first title previously referred to under the codename "Project Mercury". Reckoning is an epic, open-world role-playing game set in Amalur, a mysterious and magical new fantasy world created by New York Times best-selling author R. A. Salvatore. Brought to life visually through the trademark visceral style of renowned artist and Spawn creator Todd McFarlane, Reckoning brings a new level of intense action combat to the RPG genre. The game is being developed under the leadership of Ken Rolston, lead designer of the critically acclaimed RPGs Elder Scrolls III: Morrowind and Elder Scrolls IV: Oblivion and is scheduled for release in fall 2011.



    "Reckoning is a great representation of how a team of incredibly talented and creative people with expertise in different areas can come together and complement each other so well," said Jen MacLean, CEO of 38 Studios. "We are thrilled to be developing an open-world RPG under the leadership of one of the greatest RPG designers in the industry, with creative direction by one of the most iconic artists of our time, set in a rich universe imagined by one of the top fantasy genre authors in the world. We can't wait to share the first details of this universe we have been so dedicated to building over the past few years."

    "In Reckoning, we started with Bob and Todd's exceptional Kingdoms of Amalur game setting and imagery," said Ken Rolston, Lead Designer at Big Huge Games, a subsidiary of 38 Studios. "On that foundation we built the open-world exploration, vast narrative and character customization fans expect from the best RPGs. And we've added something new that we've always wanted from the genre – a fast-paced, graphically stimulating action combat experience with fluid control and immersive, discoverable gameplay fans haven't seen before in other fantasy RPGs."




    Met dank aan 7thRest

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren