1. Komt de X360 te vroeg? Weer een spel uitgesteld.

Re: Komt de X360 te vroeg? Weer een spel uitgesteld.

mwha valt mee alleen halo 1 springt eruit en in mindere mate pgr
Dead or Alive 3 was toen ook een echte topper hoor (en zelf vind ik Oddworld: Munch' oddysee ook erg goed). Bij de eerste Xbox was vooral het probleem dat er in het begin heel veel goede games kwamen, en daarna een paar maanden geen enkel goed spel meer (kwam ook door de zomerperiode natuurlijk).
  • mwha valt mee alleen halo 1 springt eruit en in mindere mate pgr
    Dead or Alive 3 was toen ook een echte topper hoor (en zelf vind ik Oddworld: Munch' oddysee ook erg goed). Bij de eerste Xbox was vooral het probleem dat er in het begin heel veel goede games kwamen, en daarna een paar maanden geen enkel goed spel meer (kwam ook door de zomerperiode natuurlijk).
  • Wat een fanboys zeg. Echt niet normaal. Ruzie maken om echt helemaal niks -_-'

DOA (launchgame) weer uitgesteld. Het gaat over de vele uitgestelde launchgames.
  • Xbox 360 is veel te vroeg hij heeft geen hype gevoel en ik heb niet het gevoel alsof er iets nieuws is en mij blij maakt
  • @klaasje NL en gamerdave
    ik heb twee woorden voor jullie twee handen op een buik! :lol:

en Klaasje wat wil jij zeggen dat jij niet dom lult, kijk anders ff naar jou reactie in de gta toppic van vandaag je begon helemaal te flippen hoor
  • @due maxwell
    nou je hoeft niet meteen op je teentjes getrapt voelen ^^D

ga lekker naar het ps2 of ps3 forum joh, ga daar de mensen vervelen sony fanboy
  • @due maxwell

Mario, wat kun jij dom lullen gast. Voor mij (voor mij dus, dat hoeft voor jou niet zo te zijn) heeft de Xbox ook de beter games. Als de PS2 de betere games had zou de laag stof erop een stuk dunner zijn, zoals dat op m'n Xbox het geval is.

Noem me maar een fanboy, maar ik had liever dat er meer spellen op de PS2 voor mij de moeite waard waren, omdat ik de kosten van m'n PS2 er nauwelijks uithaal. Het is dat m'n vriendin graag singstar speelt, maar anders……..
  • @due maxwell
  • @lord teddybear
    tsja lees zijn reacties wat vaker zou ik zeggen dan weet je wat ik bedoel ^^D
    Man o man rot toch een eind op, ik speel net zo veel op m'n xbox als op m'n PS2, allebij pracht apparaten aleen heeft de xbox de vettere games(vind ik) Shenmue 2,Kotor,Kotor2,PGR2,DOAU,Halo2,Halo1,Conker,Jade empire,Otogi,Ninja Gaiden etc etc etc etc
  • @lord teddybear
    tsja lees zijn reacties wat vaker zou ik zeggen dan weet je wat ik bedoel ^^D
  • @duo maxwell
    goed te begrijpen hoor voor een fanboy als jou ^^D

Heeft ook met smaak te maken. ^^D
  • @duo maxwell
    goed te begrijpen hoor voor een fanboy als jou ^^D
  • ik snap niet dat er kneuzen zijn die doa een topgame noemen het is gewoon een goede fighting game niets meer en niets minder

@duo maxwell
    de launch games waren maybe niet zo super maar de ps2 ging er wel vandoor met de beste games(aanbod) , gek is dat he ^^D

Hebben we het daarover? we hebben het toch over de launchof niet? ;}

ik vind dat er op de PS2 minder vette titels zitten dan op de xbox maar dat is mijn mening ;)
  • ik snap niet dat er kneuzen zijn die doa een topgame noemen het is gewoon een goede fighting game niets meer en niets minder

@duo maxwell
    de launch games waren maybe niet zo super maar de ps2 ging er wel vandoor met de beste games(aanbod) , gek is dat he ^^D
  • De XBOX 360 Launch kan gewoon nog steeds DÉ beste launch line-up EVER genoemd worden…. er zitten gewoon een hele hoop AAA Titels bij…

DOA 4 is anders ook al uitgesteld. -_-'
  • Kameo en Condemned zijn ook heel vet
  • de games die nog uitkomen vind ik allemaal ok zoals Perfect Dark Zero, Fifa 2006 en PGR3
  • De XBOX 360 Launch kan gewoon nog steeds DÉ beste launch line-up EVER genoemd worden…. er zitten gewoon een hele hoop AAA Titels bij…
  • En nu is Dead or Alive 4 ook al uitgesteld :'(

Blijven gelukkig nog wel een paar toppertjes over
  • mwha valt mee alleen halo 1 springt eruit en in mindere mate pgr
    Voor een launch is ie UBER goed.. meestal zijn launches dikke shit kijk naar de DS geen een leuke titel alleen Mario 64 en de PSP had ook niet echt een titel die er boven uit schiet.
    En praten we maar niet over de PS2 die had helemaal de slechtste launch line up ever.
    Gamecube had ook geen goeie launch line up, Mario Sunshien een middelmatige mario game.

Mario Sunshine was geen launchtitel op de Cube… Luigi's Mansion wel… De Cube launch was dramatisch, de DS launch was een drama… Daar is Nintendo niet zo best in…… Xbox360 doet het vooralsnog wat beter, iig voor mij. Want de titels die ik wilde zijn vooralsnog wel launchtitels.
  • te vroeg.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren