1. Komt F.E.A.R. ooit op xbox360? (domme topic wss, mijn excuse

Re: Komt F.E.A.R. ooit op xbox360? (domme topic wss, mijn excuse

Aangezien condemned van monolith wel naar xbox360 komt, vind ik het toch vreemd dat F.E.A.R. niet op xbox360 zal verschijnen, maar wat denken jullie, gaat het ooit erop verschijnen?
  • Aangezien condemned van monolith wel naar xbox360 komt, vind ik het toch vreemd dat F.E.A.R. niet op xbox360 zal verschijnen, maar wat denken jullie, gaat het ooit erop verschijnen?
  • Als Monolith slim is wel.
  • ald die werklijk op 360 komt dan ziet hij er toch ook veel mooier uit neem ik aan , tenzij ze een ordinaire poort maken.
  • Zou mij iig ook niks verbazen. Maar volgens mij had ik daar ergens wel iets vaags over gehoord ja?
  • zou wel heel cool zijn als fear voor de xbox 360 uitkwam, dan kan ik deze game ook spelen :)
  • lijkt me wel vet, als ze de minpunten hebben verbeterd en met nog vettere actie komen en effects zou 't een hele hit kunnen worden
  • Is nog niet bekend…. al zou he mtij nix verbazen als F.E.A.R naar de XBOX 360 zou komen…

Mij wel ^_^'
  • Is nog niet bekend…. al zou he mtij nix verbazen als F.E.A.R naar de XBOX 360 zou komen…
  • Deze gaat dicht. Weinig discussiewaarde, plus dat het antwoord makkelijk op internet te vinden is.

Mocht je graag verder over FEAR willen discussieren, in het PC Forum staat een topic over de PC versie van FEAR.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.