1. <Represent je game>

Re: <Represent je game>

Ik represent wel voor Chrono Trigger:
[size=4]C'est magnifique[/size]
Erhm, mijn cijfer: 10

lol :) Dat was min representatie.
  • Ik represent wel voor Chrono Trigger:
    [size=4]C'est magnifique[/size]
    Erhm, mijn cijfer: 10

    lol :) Dat was min representatie.
  • Prachtig stuk Kleineman. Ik heb in een zucht en scheet uitgelezen..
  • Dank je wel.:)

    Mooi gedaan.
  • [size=4]De gamecube game voor het najaar![/size]

    [size=3]Boxshot[/size]


    [size=3]Wie de fuck is Hello Kitty?[/size]
    Onze lieve Kitty!

    Echte naam: Kitty
    Verjaardag: 1 November 1974
    Geboorteplaats: London, England
    Gewicht: Heel licht, ongeveer 3 appeltjes!
    Ze houdt van: Kleine schattige dingetjes, goudvisjes en spelen.

    Het poesje is een vrolijk, hart-verwarmend meisje. Koekjes zijn hobby om te bakken, maar waar zij geniet van meest is het eten van de appeltaart van Mama! Kitty en haar tweelingzus Mimmy zijn goede vriendjes.

    [size=3]Wat is Hello Kitty Roller Rescue voor een spel?[/size]

    Hello Kitty Roller Rescue is een 3D actie-avontuur spel dat met eindeloze exploratie, willekeurige werelden en meer dan 20 beminnelijke Sanrio tekens. In een zoeken zal Sanriotown van de dreigende koning van Blok Planeet, het Hello Kitty en haar vrienden moeten missies vervolledigen om Block-O te hinderen en zijn legioenen van kwaad - nog onhandig - troepen van het overnemen van hun geboortestad. Spelers zijn in een helemaal interactieve 3D wereld ondergedompeld, vervolledigen met mooie 3D omgeving, verfijnde AI, zany teken wisselwerkingen en amuseren van raadsels.
    Bovendien is Hello Kitty Roller Rescue EN het laatste spel wat de Gamecube overeind houdt/ gaat houden EN het spel wat de Gamecube van zijn kiddy imago af gaat helpen!

    [size=3]Handige Informatie[/size]
    Platform
    Gamecube exclusief!
    Ontwikkelaar
    Namco!
    Uitgever
    Namco!
    Uitgever NL
    Namco!
    Releasedatum
    In ons koude kikkerlandje: 9 September 2005
    In de Verenigde Staten: 16 Augustus 2005
    Leeftijdrating:
    3+

    [size=3]Reeds gekregen cijfers van de grote sites/magazines:[/size]
    Nintendo Official Magazine: 6.8
    Gamespot: 7.0!!
    IGN: 6.0
    eToychest: 8.0

    Oftewel kopen!

    [size=3]Screenshots:[/size]

    Nou, dat was het :)
  • maakt niet uit,als het maar mooi gepresenteerd word en over een bepaalde game gaat.



    Laten we maar beginnen.
  • Ja, het is gewoon een soort review…
  • Je bedoeld een memberrecensie?
  • Dus je wilt reviews en previews hebben?!? Previews vind ik een goed idee, het idee van reviews vind ik te veel hebben van Memberrecensies!!
  • Recensies gaan over het algemeen over beoordelingen(review).

    Het mag een recensie zijn maar de presentatie kan dus ook gaan over een game die in de toekomst uitgebracht gaat worden,in de vorm van een showcase die je vind in bijvoorbeeld de PU.
  • Wat voegt dit topic toe aan de memberrecensies?
  • of preview,het maakt niet uit jongens,als de game maar mooi word presenteerd.
    Je kan werken met een beoordeling,of gewoon showen om te laten zien hoe vet de game gaat worden.


    Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
  • Hallo allemaal.

    Het leek mij een leuk idee,om eens te kijken hoe creatief,sommige mensen op, en met en dit forum zijn.

    Geef een presentatie van jou favoriete game die je uitgespeeld hebt,of geef een presentatie van een game,waarvan je hoge verwachtingen hebt.
    Dit kan een preview zijn,maar dus ook een review.

    Haal al je creativiteit uit de kast,dit kan met screenshots zijn,links naar filmpjes,en ik weet niet of het mogelijk is maar mischien ook flas movies.

    [size=2]Reageren mag,ga alleen niet over koetjes en kalfjes posten,dit is vervelend omdat je anders een halfuur aan het scrollen bent,voor de volgende presentatie.Tussentijdse beoordelingen mag je posten.[/size]

    [size=2]Als je presentatie nog niet af is,vermeld dit dan onder aan de presentatie.
    bv:Deze presentatie is nog niet af.
    Als de presentatie af is vermeld dan je usernaam en de datum van afronding neer.
    Bv:Copyright 2005 By Users/echte naam[/size]

    [size=2]Toon respect voor de gene die een presentatie maakt(hou rekening met nieuwe forum gebruikers die niet bekend zijn met code's)Kritisch zijn mag,maar ga iemand niet neerhalen voor iets dat nog niet af is.Geef aan de andere kant zelf het goede voorbeeld,door met een nog mooiere presentatie te komen.[/size]

    [size=2]Er is geen tijd verbonden aan een presentatie,neem dus gerust de tijd om er iets moois van te maken,wees perfectionistisch.[/size]



    [size=2]Hier vind je een voorbeeld van iemand, die het goed heeft gedaan.[/size]
    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=17786

    Beoordeling:
    kleineman 8
    Magic 8.2
  • http://www.insidegamer.nl/ureview.php?id=460

    [size=3]Warcraft III[/size]

    Voor ik begin aan deze recensie wil ik even kort mededelen dat ik hier Warcraft 3: Reign of Chaos én The Frozen Throne bespreek.

    Toen ik nog een klein jongetje was en heel veel op mijn nintendo speelde kwam er een dag dat er ook een pc in het huis kwam. Aanvankelijk vond ik dit nooit echt zo interessant. Totdat een neef van me een keer Warcraft 2 aan me gaf. Ik was meteen verkocht aan al die leuke poppetjes met grappige stemmetjes en heb het maanden gespeeld en letterlijk honderden mappen gemaakt met de map editor. Ik heb ook Warcraft 1 nog ergens opgepikt maar die heb ik nooit veel meer gespeeld. Later kwam Starcraft, dit was in alle opzichte heel herkenbaar, maar dan in een sci-fi sausje. Ik kan me nog goed herinneren hoe prachtig ik het spel vond toen ik het voor het eerst zag. Starcraft was ook een van de eerste spellen die ik online speelde en dat was toch iets bijzonders. Het mag duidelijk zijn dat ik ondertussen een grote fan ben geworden van Blizzard’s strategie spellen.
    Nu zijn we al enkele jaren verder en ik heb inmiddels al weer vele uurtjes World of Warcraft achter de rug. Maar het feit dat het genre van World of Warcraft en Warcraft 3 verschilt betekent dat Warcraft 3 niet uit het oog verloren mag worden.


    Burning Legion
    Warcraft 3 kwam uit in de zomer van 2002. Het verhaal gaat verder waar Warcraft 2 is gestopt. De Burning Legion had de Orcs door de Dark Portal gestuurd om de legers van Azeroth te verzwakken. Helaas voor hen heeft de zoon van Durotan, Thrall, de Orcs wakker geschud en ze verlost van de heerschappij van de Burning Legion. Nu hebben de demonen van de Burning Legion het natuurlijk niet zomaar opgegeven. Toen de Orcs onder leiding van Ner’zhul naar een andere planeet probeerde te vluchten door een andere portaal heeft de luitenant van de Burning Legion, Kil’jaeden, Ner’zhul opgewacht en hem vernietigd. Maar hij liet zijn geest in leven waardoor Ner’zhul voor eeuwig in pijn zal leven, tenzij hij nu wel wilde meewerken met de plannen van Kil’jaeden. Hier stemde Ner’zhul dan maar mee toe en zo werd zijn lichaam en geest in een diamanten blok ijs, uit de verste hoek van de Twisted Nether, gezet. En met blok ijs en al werd hij op Azeroth’s noordpool, Northrend geplaats. Vanuit hier stuurde Ner’zhul, vanaf nu bekend als de Lich King, een plaag van ondood naar de mensen in de buurt. Hij nam de geest van de mensen over terwijl zij langzaam een pijnlijke dood stierven en herrezen als ondood. De plaag spreidt zich steeds verder uit tot het Lordaeron, de regio waar ten tijde van Warcraft 3 de meeste mensen nog wonen, bereikt. Hier begint het spel waar jij de jonge prins Arthas speelt die zijn land wilt bevrijden van de plaag. In tegenstelling tot de meeste andere strategie spellen van tegenwoordig zal je in Warcraft 3 niet per ras het spellen kunnen uitspelen of iets dergelijks. Maar je zult het spel chronologisch spelen. Zo begin je als de mensen en werk je daarna de andere drie rassen af. Ik zal niet teveel verklappen over het verhaal, maar de Lich King zal de geest van Arthas langzaam vergiftigen om uiteindelijk van Arthas zijn eigen prins te maken.


    Helden daden
    Zoals je al had begrepen zijn er naast de Human en Orcs nu ook de Undead erbij gekomen. Het vierde, en tevens het langste geheim gehouden ras, zijn de Night Elves. Het verschil tussen alle vier de rassen is echt enorm en het is moeilijk te geloven dat ze alle vier zo goed zijn uitgebalanceerd. Zo had je in Warcraft 2 de Footman van de Humans en de Grunt van de Orcs. Deze waren even duur en even sterk, dus alleen het uiterlijk verschilde. In Warcraft 3 zijn echt alle units uniek, toch zijn ze allemaal nuttig. Daar waar bij andere strategie spellen sommige units bijvoorbeeld alleen aan het begin van een potje te gebruiken zijn. De Humans en Undead zijn op alle gebieden wel ongeveer even goed, de Orcs moeten het vooral hebben van close combat en de Night Elves vooral van ranged combat. Het meest ingrijpende verschil met Warcraft 2 zal echter nog wel de heroes zijn. Al was het gepland dat Warcraft 3 een echte mix tussen RPG en RTS elementen zal zijn. Uiteindelijk is het toch een rasechte RTS, maar wel met sterke units, de heroes. Je kan naast al je normale units maximaal drie heroes hebben. Deze zijn in vergelijking met de meeste normale units erg sterk, maar nooit zo sterk dat ze in hun eentje van meerdere vijandelijke eenheden kunnen winnen. Als je hero vecht zal hij ook levels halen en elk level kan je een skill kiezen. Er zijn drie skills die elk drie niveaus hebben en dan ook nog een zogenaamde ultimate. Deze ultimate is erg belangrijk, want deze kan, mits goed getimed, het verschil uitmaken in een gevecht. Zo zal een Demon Hunter in een enorm sterke demoon kunnen veranderen waardoor die een enorme boost krijgt in zijn verdedigings en aanvals kracht, of een Death Knight, die de sterkste gesneuvelde units om zich heen tot leven kan roepen als Undeads. Dit kan echter ook een nadeel zijn. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die liever niet een RTS spelen waarbij je een soort super units hebt, al valt dit wel mee, ik kan niet ontkennen dat je heroes een cruciale rol spelen in het spel. Er zijn verspreid over de map ook meerdere winkeltjes waar je items kan kopen om je hero sterker te maken, maar ook een boel items die je kan gebruiken voor je eigen of tegen vijandelijke units. Verspreid door het level vind je ook zogenaamde creeps, dit zijn neutrale eenheden die je kan verslaan zodat je hero experience krijgt, voor items en voor geld. Per level zijn er ook quests en side-quests. De quests moet je voltooien om het level uit te spelen. De side-quests kan je doen voor extra items of experience. Maar over het algemeen toch wel omdat je het meeste uit het spel wilt halen wat je kan.


    Cartoony
    Grafisch gezien is het na drie jaar toch wel een beetje achterhaald. Het zal nooit zo zijn dat je je ergert aan de graphics. Alles ziet er namelijk nog heel goed uit. Maar je zal gewoon niet het detail krijgen wat tegenwoordig in strategie spellen zit. Het water bijvoorbeeld, dit is echt een lachertje als je het vergelijkt met het water in Age of Empires 3, maarja, daar heeft dan ook iemand een jaar lang aan gewerkt… Warcraft 3 houdt zijn cartoony graphics die hij heeft verworven in Warcraft 2 en breidt dat nog een beetje uit. Als je echter in een groot gevecht alle licht effecten van spreuken, pijltjes en bijlen ziet dan zal je toch tot de conclusie komen dat alles er nog behoorlijk uitziet. De cutscenes zijn echter echt adembenemend en na drie jaar nog steeds prachtig om te zien!
    Over het geluid kan ik snel en duidelijk zijn. De grappige stemmetjes die geïrriteerd reageren als je meerdere keren op ze klikt zitten er weer in. De muziek zal je nooit irriteren maar is ook niet echt geweldig. Er wordt niet gebruik gemaakt van populaire muziek, al past dat natuurlijk ook niet bij Warcraft, maar gewoon van de standaard middeleeuwse deuntjes. De muziek in de cutscenes is dan wel weer van erg hoog nivea. En mede dankzij de eerder genoemde mooie graphics zullen de filmpjes je echt helemaal opslokken.


    Battle.net
    Naast de gewone singeplayer heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om skirmish te spelen. Maar het toppunt van dit spel ligt toch wel in de multiplayer optie. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit het meest gespeelde RTS spel is wat er nu is. Via battle.net kan je weer online deelnemen aan de ladders. Clans worden ondersteund, je hebt ladders per continent en per onderdeel (solo, random team, arranged team en free for all) en battle.net organiseert zelfs echte tournaments elke zoveel dagen. Blizzard brengt ook nog regelmatig patches uit waar onlangs zelfs nieuwe heroes bij zaten. Verder verhelpen de patches de minimale ongebalanceerde puntjes, het is erg goed om te zien dat Blizzard door gaat met perfectioneren tot het einde. Je moet dus niet opkijken als de cooldown van sommige spreuken worden verlaagd met soms maar een halve seconde. Alles voor de perfecte balans!
    De potjes online zijn erg goed. Daar waar het bij andere strategie spellen vaak draait om je troepen op het goede moment te laten aanvallen draait het bij Warcraft om veel meer. Het spel biedt enorme diepgang doordat elke unit wel een of meerdere spreuken of vaardigheden heeft die in elk gevecht erg goed van pas komt. Verder moet je natuurlijk ook je heroes en hun vaardigheden goed gebruiken en hun items. Doordat alle units, heroes, spreuken, vaardigheden en items zo goed gebalanceerd zijn zijn je mogelijkheden eindeloos. Je zal niet beperkt worden tot één soort super units en met deze de alom bekende tankrush te doen. Je kan echt eindeloos experimenteren en uiteindelijk hangt het allemaal af van hoe jij je aanpast op de speelstijl van de vijand die zich vervolgens weer op jou zal aanpassen.
    Ook noemenswaardig zijn de zogenaamde custom games. Dit zijn maps ontworpen door spelers zelf met de bijgeleverde map editor. De variatie tussen deze mappen zijn echt eindeloos. Zo kan je bijvoorbeeld Helms Deep uit Lord of the Rings kunnen verdedigen waar een andere speler hem juist aanvalt. Of je kan een Tower Defense map spelen, waarbij je constant wordt aangevallen door vijandelijke eenheden en een zo goed mogelijke verdediging moet bouwen. Een variatie hierop is waar jij zelf de aanvallende units op je vijand afstuurt en hij op jou, degene die het het langst uithoudt wint. Maar hier stopt het niet. Je hebt mappen waar je het gevecht tegen de bugs van Star Ship Trooper na speelt, je hebt een Mario Party Map met allemaal mini games, je hebt een soort Resident Evil waarbij je met een team het zo lang mogelijk tegen een horde Undeads moet uithouden, enzovoorts! Er zijn echt duizenden custom maps. En als je er eentje mist, dan maak je er toch zelf een! Het is heel gemakkelijk!


    De bevroren troon
    In de uitbreidingsset, The Frozen Throne, krijg je een heleboel nieuwe content voor je kiezen. Ten eerste gaat het verhaal weer verder waar het gestopt is en het plot maakt enkele hele onverwachte, maar spannende wendingen. Wendingen waarvan je de uitwerking in World of Warcraft duidelijk kan zien. Er zit echter nog even een uitstapje uit het verhaal in een van de vier campagnes, namelijk die van de Orcs. Je zal als Orc niet het normale spel spelen maar een heel verhaal in de vorm van een RPG. Je speelt hier Raxxar, een half ogre, half orc en je zal Thrall helpen bij het opbouwen van een nieuwe woonplaats voor de Orcs in Durotar, vernoemd naar zijn vader. Voor de World of Warcraft kenners, Ogrimmar ziet er hier nog niet zo indrukwekkend uit als het er in World of Warcraft uit ziet.
    Verder krijgt elk ras een nieuwe hero erbij en twee nieuwe units. Deze twee units zijn over het algemeen precies wat je per ras nodig had. Zo hadden Orcs weinig goede anti-air. Nu hebben ze een trol op een enorme vleermuis die zichzelf kan opblazen en andere vliegende units om zich heen met zich. Ook is er een nieuw neutraal gebouw, de taverne, waar je maar liefst negen nieuwe heroes kan kopen. Doordat je deze heroes kan kopen als elk ras krijg je nog meer variatie in de taktieken.


    Conclusie:

    Ik heb vele strategie spellen gespeeld. Deze steekt er ver bovenuit. Ik kan begrijpen dat sommige mensen liever met tanks spelen dat met Orcs. Ook de toevoeging van heroes zal niet bij iedereen goed vallen. Maar als je puur naar kwaliteit kijkt en een goede RTS met een boel diepgang wilt dan wil je dit spel zeker een keer proberen. Maar wees gewaarschuwd, als je eenmaal alles een beetje door hebt en op battle.net heel wat mooie gevechten heb afgewerkt zullen vervolgens alle andere RTS spellen tegenvallen. Ik kijk dan ook uit naar Warcraft 4 met dubbele gevoelens. Het liefste zou ik zien dat het spel komt met een nieuw verhaal en betere graphics, maar dat er verder niets aan wordt veranderd. Want mensen, op het gebied van RTS is dit spel zo goed als perfect!
    Daar komt nog bij dat het verhaal echt geweldig is. Voor de World of Warcraft spelers is het al helemaal aan te raden want het is heel leuk om de uitwerkingen van de acties die je maakt in Warcraft 3 te zien in World of Warcraft, wat zich slechts een paar jaar later afspeelt. Als je een beetje van fantasy verhalen houdt, zoals Lord of the Rings, dan zal het verhaal je helemaal opslokken en zal je het in een ruk uitspelen.

    10-

    + Prachtig verhaal met goede singleplayer
    + Vier perfect gebalanceerde rassen
    + Battle.net’s multiplayer
    + Custom games
    + Oneindige replay waarde
    + Heroes

    - Grafisch achterhaald
    - Heroes

    http://www.insidegamer.nl/ureview.php?id=460
  • Hahaha, geweldige presentatie, ik ga hem kopen samen met een GameCube..

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren