1. Maakt de xbox360 een bak herrie?

Re: Maakt de xbox360 een bak herrie?

Heee ik moet voor een project de markt onderzoeken van de Xbox 360 en andere gameconsoles. Ik wilde vragen of ik reactie zou kunnen krijgen op de volgende vraag. Wat zijn de algemene wensen en behoeften voor een nieuwe gameconsole. Degenen die bereidt zijn om te reageren, bedankt

start een topic in algemeen gaming forum dan in allerlei verschillende topic's deze vraag te stellen
  • Heee ik moet voor een project de markt onderzoeken van de Xbox 360 en andere gameconsoles. Ik wilde vragen of ik reactie zou kunnen krijgen op de volgende vraag. Wat zijn de algemene wensen en behoeften voor een nieuwe gameconsole. Degenen die bereidt zijn om te reageren, bedankt

start een topic in algemeen gaming forum dan in allerlei verschillende topic's deze vraag te stellen
  • Heee ik moet voor een project de markt onderzoeken van de Xbox 360 en andere gameconsoles. Ik wilde vragen of ik reactie zou kunnen krijgen op de volgende vraag. Wat zijn de algemene wensen en behoeften voor een nieuwe gameconsole. Degenen die bereidt zijn om te reageren, bedankt
  • maar we zegt dat Joystiq gelijk heeft ze hebben al meerdere malen de xbox360 af willen kraken en dat zullen ze voorlopig nog blijven doen denk ik
  • Geluid tijdens het kijken van DVD's kan soms idd hinderlijk zijn. Echter wel alleen tijdens rustige scenes…
  • Bij het spelen van DVD's zal er trouwens nog maar één fan draaien (de 360 wordt dan minder warm) zodat de 360 minder lawaai maakt bij het kijken van DVD's. Veel mensen ergerden zich namelijk aan het geluid bij de Xbox bij het kijken van DVD's (waaronder ik).
  • erger dan de dreamcast kan niet
  • Ik snap sowiezo het probleem niet dat een console geluid maakt, ik heb er geen last van.
  • Kon je verwachten met die twee ventilatoren.
    Die adapter is ook de kleinste niet en wordt heel warm.

Wellicht dat je die glazen kast kan kopen die je ook op die demopods hebt.

Anywhoo, veel kracht vergt veel energie. Grote deel van die energie is overtollige en moet ergens afgevoerd worden en dat moet gebeuren met ventilatoren.
    Dat ie veel geluid maken is logisch. Maar dat neem je ook voor lief als je PGR3 opstart.

In de komende koude maanden is het wel chill, dus kan je met de 360 en adapters de kosten drukken door je kachel eff uitzetten. Maar dat ga je terug zien in je stroom rekening, ding vreet veel.
  • Dat Joystiq moet nu wel eens ophouden met de 360 afkraken :S .
    Ik neem Joystiq niet serieus meer…
  • ik merk er ook niks van, van het lawaai.
    je hoort het wel ofzo, maar dat is alleen als je je tv helemaal stil hebt, en het dus ook helemaal stil is in je omgeving.
    maar voor de rest mer ik er helemaal niks van !
  • ik zit er 3 meter vanaf, ik heb mn tv ook altijd op normaal volume staan, dus als het al waar zou zijn, dan merk ik er niks van dus zowieso al geen probleem, maar ik geloof dit niet echt van een paar gasten die sony als 1 van de redenen geven waarom de xbox 360 zou mislukken -_-' kom op zeg hey, hoezo ongeloofwaardig

Ik heb ook een x-box, hij maakt wel herrie maar het is niet hinderlijk. Tijdens het gamen ben je zo erg bezig met iets te behalen dat je het niet hoort.
  • ik zit er 3 meter vanaf, ik heb mn tv ook altijd op normaal volume staan, dus als het al waar zou zijn, dan merk ik er niks van dus zowieso al geen probleem, maar ik geloof dit niet echt van een paar gasten die sony als 1 van de redenen geven waarom de xbox 360 zou mislukken -_-' kom op zeg hey, hoezo ongeloofwaardig
  • @gamerdave
    oke laat ik het zo zeggen 85% maakt gewoon een dikke herrie
  • ik heb de installatie altijd op een normaal volume staan, dus ik hoor de X-Box niet. Zal de X-Box 360 dan ook wel niet horen.
  • tsja het zal mij niet verbazen dat de 360 ook veel herrie zal maken want deze xbox maakte ook een herrie :lol:

ik heb een xbox en dat ding maakt helemaal geen herrie…
  • tsja het zal mij niet verbazen dat de 360 ook veel herrie zal maken want deze xbox maakte ook een herrie :lol:
  • Wat is dat Joystiq eigenlijk voor een site?
  • zeker geschreven door dezelfde sony fanboys als die 5 redenen onzin, die stakkers geloof ik niet
  • die lui die de 360 heletijd zitten af te kraken hebben geen leven man.
    als ze nou eens een leven zoeken ofzo, maar nee dat doen ze niet.
    natuurlijk moeten ze dat zelf weten maarja.
    volgens mij valt het reuze mee met het geluid.
  • Dat Joystiq moet nu wel eens ophouden met de 360 afkraken :S .

idd

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren