1. Maar 2000 XBOX360's voor de BENELUX

Re: Maar 2000 XBOX360's voor de BENELUX

Ik was van plan om donderdag nacht om 0.00 uur naar de winkel te gaan omdat ze dan zouden beginnen met de verkoop… Misschien dat ik toch maar een half uurtje eerder ga…
  • Ik was van plan om donderdag nacht om 0.00 uur naar de winkel te gaan omdat ze dan zouden beginnen met de verkoop… Misschien dat ik toch maar een half uurtje eerder ga…
  • Rustig heren het is maar een console!! waar maken jullie zo druk om??

Dat vraag ik me dus ook af
  • M`n broer zegt dat de E-Plaza hier rond de 18de weer xboxen krijgt. Hij vroeg het vanmiddag even na.

ja, kan best maar ik hoop niet dat ik dan een xbox360 moet kopen want ik heb als 1ste bij de dynabyte bij mij in de stad een pre order kit doosje gekocht dat zeiden ze tegen mij bij dynabyte toen, dus ik vind ik lullig als ik dan vrijdag 360 misloop

Bij elke winkel doen ze het op volgorde van de verkochtte pre-order kits.
    Dus jij hebt als een van de 1e een pre-order kit dus als het goed is heb jij er vrijdag een.
    En als je er geen heb dan waren er nog meer voor je die een pre-order kit eerder hadden als jij.
  • M`n broer zegt dat de E-Plaza hier rond de 18de weer xboxen krijgt. Hij vroeg het vanmiddag even na.

ja, kan best maar ik hoop niet dat ik dan een xbox360 moet kopen want ik heb als 1ste bij de dynabyte bij mij in de stad een pre order kit doosje gekocht dat zeiden ze tegen mij bij dynabyte toen, dus ik vind ik lullig als ik dan vrijdag 360 misloop
  • Bij mij om de hoek heeft een kleine gameshop 20 xbox360 buinnen gehad zelf gezien Dus het is gewoon onzin (Ik mag het morgen ophalen :lol:

Lijkt me stug. Ik hoorde dat ze echt een mega boete krijgen bij verkoop voor vrijdag.

Daarom doe ik nooit aan aanbetaling gedoe.

Kijk eens wie we daar hebben.
  • ALs je dus niet gereserveerd hebt ben je dus zoiezo de lul op 2dec. want in de USA deelden ze tickets uit voor de mensen die voor de deur stonden te wachten voordat de winkels opengingen. Dat zorgt toch voor veel meer publiciteit dan die pre-order pakketjes maanden van te voren gaan verkopen, maargoed het zit op het moment wel goed met publiciteit..
  • Microsoft USA hanteert een wekelijkse levering van XBOX360s in de Verenigde Staten. Elke week zullen nieuwe consoles afgeleverd worden bij de retailers. Het gaat hier natuurlijk niet om grote voorraden, maar om stapels die ongetwijfeld op de dag van levering meteen weer uitverkocht zijn.

Microsoft's Molly O'Donnell says the company has "a weekly replenishment strategy." The first follow-up shipment "is on the way, and it should be on retailers' shelves by the end of the week or for the weekend."

Naar schatting zijn er tot nu toe 300.000 tot 400.000 XBOX360 exemplaren verkocht in Amerika. Nog maar twee nachtjes slapen, en wij kunnen de XBOX360 ook kopen!
    bron: gamer.nl
    ——————————
    als de 2de lading en de ladingen daarna ook zo snel bij ons komen maak ik me niet ongerust
  • rond 18 decmeber ofzo…en dan moet ik nog steeds met kitje aankomen… godver….
  • Met de kerst
  • Wanneer komt de volgende shipment met Xbox360's? Is dat 12 december weer…of pas na kerst?
  • Woei die heb ik lang niet gezien :P

Ik ga vrijdag toch op mission impossible om een xbox 360 te krijgen…
    heb zo'n 9 plaatsen hier in de stad waar ze hem zouden kunnen verkopen.

heb geen kit…maar wie weet!
  • Daarom doe ik nooit aan aanbetaling gedoe.
  • Als het nu blijkt dat ze alleen xboxen zouden krijgen voor elke preorder kit die ze hebben binnengehad, dan hoop ik niet dat ze die xboxen toch weg doen aan van die gasten die zonder iets hebben voorbesteld en nog geen eens een aanbetaling hebben gedaan. Want op die doos staat dat wij gegarandeerd een xbox360 systeem krijgen op launchdag of de dag erna. En als dit blijkt dan worden ook wat vrienden van mij teleurgesteld want velen van hun hebben voorbesteld zonder een kitje tekopen omdat ze dachten dat het toch niet nodig was, maar wat bleek, in de laatste paar weken vlogen die dingen hier als warme broodjes over de toonbank. Ik vind nu echt dat Microsoft even de winkels moet informeren dat ze zich echt aan deze preorder actie moeten houden, als er echt zo een groot tekort is. Anders voel ik me flink genaaid.
  • Was al bang dat dit ging gebeuren, vriend van mij heeft er 6 besteld en krijgt er zoals het er nu uitziet (via bestelsysteem) slechts 1 geleverd…

Ik vind het een slechte zaak dat MS launched terwijl de voorraad gewoon nihil is. Produceer even een maandje door of launch niet wereldwijd als je het niet kan rondkrijgen.

en we zijn met de meeste aparaten helemaal up to date
    Nederland is qua consumenten-technologie zo ongeveer een derde wereld land in de westerse maatschappij…
  • Bij mij om de hoek heeft een kleine gameshop 20 xbox360 buinnen gehad zelf gezien Dus het is gewoon onzin (Ik mag het morgen ophalen :lol:
  • Dat winkel tekorten hebben voor de losse verkoop maakt mij niet uit… Maar ik vind dat Microsoft verplicht moet zijn iedereen die officieel via Microsoft en aanbetaling heeft gereserveerd (pre-order kitje) dat die eerst hun XBOX 360 moeten krijgen en dat ze dan pas verderkijken.

ben ik helemaal met je eens
  • Dat winkel tekorten hebben voor de losse verkoop maakt mij niet uit… Maar ik vind dat Microsoft verplicht moet zijn iedereen die officieel via Microsoft en aanbetaling heeft gereserveerd (pre-order kitje) dat die eerst hun XBOX 360 moeten krijgen en dat ze dan pas verderkijken.
  • Is er reden voor paniek? Is er sprake van chaos, kommer en kwel? Als je Nu.nl mag geloven van wel. De webkrant spreekt van een ernstig tekort aan Xbox 360's in Nederland. Zo zouden er voor Nederland "enkele duizenden exemplaren" ingetekend zijn van de 300.000 die in Europa verkrijgbaar zullen zijn. Vrijwel niks dus, en als je nagaat dat het zelfs nog maar de vraag is of je ook daadwerkelijk een Xbox 360 zal krijgen met je preorder-kitje, is er wel degelijk reden voor paniek.

Mensen die voor de grap even een Xbox 360 denken te kunnen aanschaffen komen dus van een koude kermis thuis. Er kan nog wel gekozen worden voor een Core systeem, de goedkopere variant van de 360, al schijnt het zo te zijn dat ook deze uitverkocht zal raken, al is het alleen maar omdat men een Xbox 360 voor de jaarwisseling in huis wil hebben. Dat er nog van alles bijgekocht moet worden, waaronder de harde schijf, neemt men dan maar voor lief.

Wanneer de nieuwe spelcomputer in ruime mate op de Nederlandse markt aanwezig is, kan men nog niet zeggen. Twee fabrieken in China draaien volgens Microsoft al op volle toeren en in januari volgend jaar zal daar nog een derde bijkomen. Wij wachten in spanning af…
    De massa komt echter voorlopig niet binnen handbereik door het magere aantal beschikbare exemplaren, erkent Naber. In geheel Europa komen er ongeveer 300.000 in de winkels te liggen. In Nederland is voor "enkele duizenden exemplaren" ingetekend, aldus Microsoft.

Volgens Naber hebben winkels veel te fanatiek consumenten de mogelijkheid gegeven om de Xbox te reserveren. "Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen. Nu is het zo dat vrijwel elk beschikbare apparaat al is besproken. Dit is niet iets wat wij hebben gewild.
    bron: gamer.nl
    ——————————————
    nu is het enkele duizende 360's
  • Welke winkel, in welke stad?

de gameshop denhaag in elk geval meschien ook andere winkels

De gameshop in Hengelo. Ook van 0.00 tot 2.00. En ik weet dat het maar een console is, maar ik heb me er nu zo op zitten verheugen dat ik ga flippen als hij uitverkocht is…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren