1. Madden 2004 niet meer online

Re: Madden 2004 niet meer online

Ik heb Madden 2004 echt kapot gespeeld. 2005 had ik geprobeerd but got bored with it..

En nu speel ik alleen maar ESPN NFL 2k5 op de xbox :P Jammer dat met de EU versie er niet online mee kan spelen :(
  • Ik heb Madden 2004 echt kapot gespeeld. 2005 had ik geprobeerd but got bored with it..

En nu speel ik alleen maar ESPN NFL 2k5 op de xbox :P Jammer dat met de EU versie er niet online mee kan spelen :(
  • Madden is echt gaaf. Ik ben groot fan van Football. Ik ken de PS2 versie niet, maar de PC versie is heel goed.
  • Ik wist niet dat er in nederland eigenlijk ook nog mensen waren die madden spelen.. Moeite waard om een keer te proberen?
    Als je van american football houdt is dit dé game om te proberen. Ik speel de serie al jaren maar vind het op de console (vooral ps2) veel beter spelen dan op de PC.
  • Ik wist niet dat er in nederland eigenlijk ook nog mensen waren die madden spelen.. Moeite waard om een keer te proberen?
  • Hee dank je daar kan ik denk ik wel wat mee. Hopelijk kan ik de aankoopbon nog vinden, want heb hem gekocht bij bol.com :P.
  • Ik kan Madden NFL 2004 niet meer online spelen. Vroeger ging het altijd, maar heb het spel er opnieuw opgezet, en nu zegt ie dat ik de code al een keer heb gebruikt. Je moet namelijk de gamecode invullen, maar die is al in gebruik blijkbaar.
    Ik heb het spel gewoon origineel.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

http://eagames.nl/pages.view.asp?id=644
  • Ik kan Madden NFL 2004 niet meer online spelen. Vroeger ging het altijd, maar heb het spel er opnieuw opgezet, en nu zegt ie dat ik de code al een keer heb gebruikt. Je moet namelijk de gamecode invullen, maar die is al in gebruik blijkbaar.
    Ik heb het spel gewoon origineel.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren