1. Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games

Re: Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games

Driedubbel zucht, ik word zo moe van dit soort aankondigingen

voor de families natuurlijk wel weer leuk, al hoop ik stiekem dat de verkoopcijfers net zo hard inkakken als de kijkcijfers van SBS6 talentenjachten..

Op een gegeven moment zijn er toch GENOEG mini games?
  • Driedubbel zucht, ik word zo moe van dit soort aankondigingen

voor de families natuurlijk wel weer leuk, al hoop ik stiekem dat de verkoopcijfers net zo hard inkakken als de kijkcijfers van SBS6 talentenjachten..

Op een gegeven moment zijn er toch GENOEG mini games?
  • logo = lisa simpson die een dude pijpt.
    CANNOT UNSEE
  • Nice. De Wii gaat hier nog overuren draaien in de toekomst !
  • Zucht… buttonbashon!
  • Nou zowel Nintendo als Sega hebben een nieuwe melkkoe :D
    :D
  • :lol: you guys crack me up.
  • Damnit cannot unsee
  • [size=3] & at the London 2012 Olympic Games[/size]

Genre: Sport
    Aantal spelers: 4 (?)
    Ontwikkelaar: Sega (?)
    Uitgever: Sega (?)
    Release dates:
    :jap: Japan: ?
    :usa: US: ?
    :eur: Europe: ?

Er is nog vrijwel niks bekend over deze game, maar InsideGamer vond het ook nodig hier een nieuwsbericht over te schrijven:

Nieuws | 15 april 2011 - Artwork voor twee Sonic-spellen, Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games en Sonic Generations, zijn ontdekt door bezoekers van het forum Sonic Stadium. Dit meldt website Eurogamer.

SEGA heeft niet willen reageren op de nieuwe artwork. Waar Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games een logisch vervolg is op het succesvolle Mario & Sonic op de Olympische Spelen en Olympische Winterspelen, daar is Sonic Generations waarschijnlijk de naam van een verzameling oude en nieuwe Sonic-spellen.

De Sonic-teaser die eerder deze maand verscheen, hoort waarschijnlijk bij deze game. In deze teaser is de moderne Sonic te zien die razendsnel door een level rent en uiteindelijk wordt vergezeld door de klassieke Sonic, die een iets lichtere kleur blauw is, andere kleur ogen heeft en iets anders is gevormd. De game wordt gemaakt ter ere van het twintigjarige bestaan van Sonic en komt nog dit jaar uit.

Het was eigenlijk wel te verwachten dat er een nieuwe Mario & Sonic zou komen, maar wanneer gaan die twee nou écht eens met elkaar op avontuur? Maar goed, ik vond de vorige twee Mario & Sonic Olympics ook wel leuk dus deze gaat er ook nog wel in bij mij I guess. Wat denken jullie?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren