1. Metro Last Night

Re: Metro Last Night

True, maar als hij er niet op uit komt dan is het ook weer niet goed.
  • True, maar als hij er niet op uit komt dan is het ook weer niet goed.
  • Ik kan me voorstellen, voornamelijk uit vergelijking met mijn eigen perceptie, dat degenen die de WiiU bij launch halen, dat doen omdat er een unieke game op is die ze willen hebben. Waarom zou je immers $/€ 300-400 extra neertassen terwijl je dezelfde game ook op je huidige console kan spelen?
  • Remove this bitch, het is onduidelijk of de WiiU dit wel aankan oid. Feit is deze game is van de bestigde gameslijst gehaald.
  • Maar dan kun je er de donder op zeggen dat de game fors lager beoordeeld wordt dan de PS3 en 360 versies, omdat er te weinig met de Wii U controller is gedaan. Ook al gebruik je dat ding minimaal, dan nog zul je tienduizenden euro's extra moeten uittrekken voor de aanpassingen dankzij extra manuren programmeren en testene en waarschijnlijk nog eens honderdduizenden euro's voor productie en distributie van de Wii U versie..


    Yea no. De productie van de WiiU versie zou sowieso in den beginne al meegenomen worden. Als dat een issue is om bepaalde games niet uit te brengen, stop dan maar met uitgeven….
    Over dat extra scherm, hoe lang duurde dat bij Darksiders 2? Een paar weken?

    Maar goed, verwacht men zoveel van deze game?

    Het is volgens mij ook meer een combinatie van… Het is inderdaad geen game waar men veel van zal verwachten op de Wii U… sequel van een niet erg succesvolle game, duister sfeertje.. En dan ook nog in eens een launch in het launchwindow van de Wii, waar mensen gewoon andere titels kiezen.

    Ik kan de keuze wel begrijpen hoor…
  • Yea no. De productie van de WiiU versie zou sowieso in den beginne al meegenomen worden. Als dat een issue is om bepaalde games niet uit te brengen, stop dan maar met uitgeven….
    Over dat extra scherm, hoe lang duurde dat bij Darksiders 2? Een paar weken?

    Maar goed, verwacht men zoveel van deze game?
    Volgens het Darksiders II team duurde het maar een paar minuten voordat ze een code hadden lopen op het scherm, daar ligt het niet aan. Volgens inmiddels ex-CEO Bilson kwam het meer door budget gebrek dan wat anders.
  • Nee.

    Vooralsnog komt hij ook niet op de Wii U, dus dit is voorlopig niet bepaald een relevant topic meer ;).
  • Maar dan kun je er de donder op zeggen dat de game fors lager beoordeeld wordt dan de PS3 en 360 versies, omdat er te weinig met de Wii U controller is gedaan. Ook al gebruik je dat ding minimaal, dan nog zul je tienduizenden euro's extra moeten uittrekken voor de aanpassingen dankzij extra manuren programmeren en testene en waarschijnlijk nog eens honderdduizenden euro's voor productie en distributie van de Wii U versie..


    Yea no. De productie van de WiiU versie zou sowieso in den beginne al meegenomen worden. Als dat een issue is om bepaalde games niet uit te brengen, stop dan maar met uitgeven….
    Over dat extra scherm, hoe lang duurde dat bij Darksiders 2? Een paar weken?

    Maar goed, verwacht men zoveel van deze game?
  • Maar dan kun je er de donder op zeggen dat de game fors lager beoordeeld wordt dan de PS3 en 360 versies, omdat er te weinig met de Wii U controller is gedaan. Ook al gebruik je dat ding minimaal, dan nog zul je tienduizenden euro's extra moeten uittrekken voor de aanpassingen dankzij extra manuren programmeren en testene en waarschijnlijk nog eens honderdduizenden euro's voor productie en distributie van de Wii U versie..

    Dit is ook echt zo'n game die volledig zou ondersneeuwen in het launchwindow. Ik zou hem als uitgever ook niet uitbrengen op de Wii U in die periode. Iedereen gaat toch geheid voor New Mario Bros Mii, Pikmin 3, Rayman Legends, Darksiders II, Lego City of een tropische verrassing.
  • Verplaatst de HUD naar de Upad en doe verder niks anders, kan me niet vertellen dat dat maanden en miljoenen zou kosten…
  • Dit is het risico wat Nintendo neemt door weer met een afwijkende controller te komen…

    Development is reteduur en uitgevers verwachten blijkbaar dat een extra team dat een speciale Wii U versie bouwt of maandenlang werkt aan unieke functies, zichzelf misschien niet terugbetaalt. Zeker niet bij dit soort games. Ik zie deze game ook echt geen honderdduizend fullprice sales behalen op de Wii U in de launchperiode.
  • Wat is er met je moeder? :'D
  • Shit's about to hit the fan, even wachten totdat de juiste personen binnenkomen :'D
    Give me an M!
    Give me an A!


    :'D
  • Ach ja guns, bloed enzo. :'D
  • Shit's about to hit the fan, even wachten totdat de juiste personen binnenkomen :'D
  • Uwe uitleg trekt op geen kloten Bebop. Het is zelfs al officieel aangekondigd. Ik weet dat ge u graag achter zulke excuses verstopt, maar dat gaat deze keer niet op.

    fixed :'D
  • Dat slaat helemaal nergens op Bebop. Het is zelfs al officieel aangekondigd. Ik weet dat jij je graag achter zulke smoesjes verschuilt, maar dat gaat deze keer niet op.

  • 3 … 2 … 1 …. NDA! :'D
  • Niet in ontwikkeling voor Wii U.
  • Hij is uitgesteld naar 2013, dus ik neem aan dat ze alles op alles zetten om de game klaar te krijgen voor de 360/PS3/PC. Geen extra ruimte voor een extra team die een vierde versie ontwikkelen.
  • Als de WiiU niet krachtiger is dan de 360, dan is het gewoon simpelweg te triest voor woorden. Het lijkt me eerder dat de game de WiiU dan niet aankan.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren