1. Microsoft Pre-E3 thread 2012

Re: Microsoft Pre-E3 thread 2012

Verwacht er serieus iemand iets van m$ deze e3? Het is al iets van 3 jaar ruk. Het wordt gewoon weer Kinect, Kinect, multimediafuncties voor de USA, meer kinect oh en Halo 4.

Gaaaaaaap.
Zoals de vorige jaren: eerst 10 minuten Call of Duty en dan voor de rest Kinect, waarsch afsluiten met Halo 4.

Ik hoop enkel dat ze Deadlight tonen, dat is nog een van de weinige exclusieve titels waar ik naar uitkijk voor mijn xdoos.
  • Verwacht er serieus iemand iets van m$ deze e3? Het is al iets van 3 jaar ruk. Het wordt gewoon weer Kinect, Kinect, multimediafuncties voor de USA, meer kinect oh en Halo 4.

Gaaaaaaap.
    Zoals de vorige jaren: eerst 10 minuten Call of Duty en dan voor de rest Kinect, waarsch afsluiten met Halo 4.

Ik hoop enkel dat ze Deadlight tonen, dat is nog een van de weinige exclusieve titels waar ik naar uitkijk voor mijn xdoos.
  • Het was ook hun doel om een plek in de woonkamer te krijgen naast hun vaste plek in het kantoor. Dat is in de VS prima gelukt. Ze laten de dure exclusives een beetje voor wat het is en proberen nu met Kinect wat van de Wii markt af te snoepen..
  • games is hun doel ook niet, het gaat om de centrale plek in de woonkamer.
  • Zelfde was met GTA, MGS, etc.
  • Eurocom is wel een goede ontwikkelaar… maar het blijft Kinect…
  • Woops, verkeerde topic
  • Of Xbox Infineight.

• Xbox oneindig? :P
  • Ik dacht dat de persconferentie om 18:00 begon
    Dat topic heb ik overheen gekeken :)
  • Windows 8 is modern, en kan net als elk ander modern OS ook gewoon upgraden. Het is voor MS ongekend belangrijk om haar productlijn op een strakke lijn te houden.

Xbox 8, of Xbox ∞ is een zeer logische naam.
  • Dat is dan wel een heel dik uur, persconferentie start pas om 18:30 (kleine 2 uur dus). Also, volgens mij is het op dit moment de bedoeling hier verder te praten.
  • Nog een dik uur en we gaan van start :)
    Heeft iemand een livestream met goede kwaliteit?
  • Moet het persconferentie topic van Microsoft niet geopend worden? Geen idee hoeveel animo er voor is (dit topic heeft ook pas 6 pagina's), maar in de OP staat dat ie 24u van tevoren geopend wordt.

Dit topic gaat ongeveer 24 uur voor de aanvang open.
    Je weet niet wat ongeveer betekend :P
  • Moet het persconferentie topic van Microsoft niet geopend worden? Geen idee hoeveel animo er voor is (dit topic heeft ook pas 6 pagina's), maar in de OP staat dat ie 24u van tevoren geopend wordt.
  • Na diverse geruchten in de laatste dagen krijgen we nu te weten dat Gears of War: Judgment in ontwikkeling is bij People Can Fly. De game volgt het verhaal van Damon Baird die het opneemt tegen de Locust Horde voor de gebeurtenissen uit Gears of War 1.

Damon Baird neemt het samen met de bekende Augustus "Cole Train" Cole op in de game tegen de Locust met behulp van twee andere teammates. De andere twee zijn Garron Paduk en een rood-harige vrouw genaamd Sophia Hendricks. Meer informatie zal aankomende maandag verschijnen tijdens de E3-conferentie van Microsoft.

• Het lijkt gewoon op Airplay: http://www.apple.com/nl/appletv/airplay/

En dat kan uiteindelijk natuurlijk leiden tot dit:

Maar dat is denk ik pas voor de nieuwe xb8x
  • Persoonlijk zou ik het een goede en logische zet vinden als men apps voor mobieltjes en tablets maakt waarmee je ze kan gebruiken voor allerlei console functies. Wellicht ook voor sommige games (marketplace/store games). Over enkele jaren heeft werkelijk elk gezin een fatsoenlijke smartphone/tablet.
  • Dit klinkt meer als ipad dan een wiiupad. Het is nog even afwachten van wat het een ripoff zal zijn.
  • I know. Maar ik zeg het toch maar even.
  • in b4 "copied van Nintendo!!!11!!?!!!"

Lijkt eerder op een Microsoft variant van Apple's Airplay.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren