1. Miyamoto over de revolution's Big Gun,mario 128 en de DS

Re: Miyamoto over de revolution's Big Gun,mario 128 en de DS

idd :S. Ik heb echt nog nooit van mijn leven last gehad met de camera, niemand die ik ken heeft er problemen mee.
  • idd :S. Ik heb echt nog nooit van mijn leven last gehad met de camera, niemand die ik ken heeft er problemen mee.
  • nooit last van gehad jullie rennen zeker weg voor jullie foe's dat moet je er maar achteraan gaan heb je ook geen last van de camera want er is niets leuker in dat spel dan 3 andere gasten in elkaar te rammen op het hoogste niveau
  • Ikkke speel in mijn eentje tegen 3 Falco op 9 als team, probeer dat eens je word GEEEEEEEKKK
  • lol ramirez… vet pr0 dat je zo goed kunt gamen ouwe
  • waar slaat dat nou weer op….
    pff
    Ik ga er nog niet eens verder op in…
    Idd.

Die kun je beter niet 's nachts in een donker steegje tegen komen.
    Idd :lol:
  • 200 uur in totaal smartass

maar ik kan het begrijpen als dit spel gewoon te moeilijk voor jullie is ;)
  • Idd.

Die kun je beter niet 's nachts in een donker steegje tegen komen.
  • wat een bikkel zeg
  • ik win vaker van mijn vrienden dan hun van mij het is zo'n 10 op 1 denk ik in mijn voordeel

hun gaan er 10x af en ik maar 1 x simpel na ongeveer 200 uur achter dat spel ben je heer en meester in die game

vooral die laatste Event match is niet echt moeilijk
  • Het is een feit dat de camara vaak uitzoemt als je met z'n 4en speelt. ThaRaven heeft daar gewoon gelijk in. Daar is niks mis mee want op een andere manier kan hiet niet en het maakt het spel alleen maar chaotischer en dat is ook de bedoeling van het spel zoals Tidow al zegt.
  • pff je bent toch niet bang voor je vrienden die spelen hoe goed ze ook zijn

gewoon erop af je moet risico's nemen met dit spel anders beheers je het nooit

Let me guess, jij wint niet echt vaak van je vrienden of wel? ^_^'
  • Ik snap wel wat Tharaven zegt, hij zoomt soms heel erg uit. maar het heeft eigenlijk nog nooit mijn spelervaring negatief beinvloedt… ssbm is sowieso chaotisch! dat is 1 van de dingen dat het zo'n leuke multiplayer ervaring geeft :D
  • pff je bent toch niet bang voor je vrienden die spelen hoe goed ze ook zijn

gewoon erop af je moet risico's nemen met dit spel anders beheers je het nooit
  • danmoet je gewoon ook op die andere 2 afgaan je bent toch wel goed genoeg om 3 tegelijk aan te kunnen en spel is niet eens zo moeilijk je moet gewoon een beetje oefenen

CPU?ok
    maar met human players is het niet aangeraden^^
  • danmoet je gewoon ook op die andere 2 afgaan je bent toch wel goed genoeg om 3 tegelijk aan te kunnen en spel is niet eens zo moeilijk je moet gewoon een beetje oefenen
  • Dat gebeurd zo vaak als iemand met een knal van dat platform wordt afgetieft.

IK doelde persoonlijk meer op dat bijv. 2 mensen aan de ene kant van de arena vechten en 2 aan de andere kant..dat is wel irritant.
    Voor de rest snap ik niet hoe je last kan hebben van wat je net zei.
  • nope nooit last van gehad
  • Dat gebeurd zo vaak als iemand met een knal van dat platform wordt afgetieft.
  • Dat beeld zoomed soms uit en dan zie je alles van ver en dan is je mannetje helemaal klein gebeurde dat nooit bij jullie?

Never ever last van gehad.
  • Dat beeld zoomed soms uit en dan zie je alles van ver en dan is je mannetje helemaal klein gebeurde dat nooit bij jullie?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren