1. [MMO] Tera Online [Image Heavy Thread]

Re: [MMO] Tera Online [Image Heavy Thread]

Maandelijks betalen :( Had ik moeten zien aankomen.
  • Maandelijks betalen :( Had ik moeten zien aankomen.
  • En daarom is Star Wars grafisch dus zo'n underdog… :P
  • Ingeschreven voor de Beta
  • Vanaf de 19e is er volgens mij een open beta.
    Daar wacht ik dan maar op.
  • Actie-MMO = MMO waarbij je zelf moet richten etc. etc. Daarin is Tera sowieso niet de eerste, daar zijn er zelfs al veel meer van uit (inclusief Darkfall, wat ondanks de houterige animaties en slechte graphics nog steeds een actie-MMO is).
  • Aangemeld. Heb er opzich wel zin in..
  • De inschrijving voor de open beta van TERA Online zijn gestart je kunt jezelf registreren voor de beta op de website

    Heb het topic ook geupdate met wat meer afbeelding omdat deze door een update van de TERA website waren verwijderd.
  • Nieuwe trailer van TERA Online die uitlegt hoe het ingame politieke systeem werkt.
  • Ik zou zeggen, als je paypal hebt, gewoon via http://www.enmasse.com? Als je een fysieke versie wil zal je die via een site als Amazon.com moeten bestellen (maar die doen geloof ik niet aan Paypal?)
  • Ja daar heb je gelijk in. Gister avond nog even door gelezen en toen las ik het ook idd. Slaat helemaal nergens op..

    Is er eigenlijk een makkelijke manier hoe ik een Amerikaanse versie kan kopen? (Zonder gezeur met credit cards enzo)
  • Genoeg topics erover.. dus bedank oa onze ooster buren maar…
    Of bedank de mensen die het spel maken en niet eens alle content sturen naar zo'n leeftijdsbureau en nu vastzitten aan PEGI 12? Dan had het gewoon 18+ rating gekregen zoals TERA in de USA.

    Ik geloof er sowieso geen hol van dat ze vast zitten aan die PEGI 12 of dat zo'n bureau een leeftijd er aan vastplakt na het zien van zo weinig content en ze dit eigenlijk gewoon zelf wilden zodat ze een grotere doelgroep konden bereiken in de EU met hun game. Filmmakers doen dat al jaren met die PG13 onzin. Een game die in de rest van de wereld 18+ is, gaat echt niet in de EU plots naar 12+ door verschillen in ratings of zo. Gewoon overduidelijk dat het expres is van de devs.
  • Post geupdate met een interview van onRPG met Chris Hager! En een vette dungeon gameplay video!

    *update 11-10-2011*
  • Waarom is het precies dynamisch? Omdat je zelf moet dodgen/blocken? Want als het om snelheid draait is WoW al vrij dynamisch.
    Dynamiek gaat over het bewegen van je char je reactie snelheid zal net als wow erbij kunnen helpen dat je beter bent in het dodgen maar ook in het aanvallen van je targets.

    Wat ook duidelijk in de tekst staat is dat ze de eerste 'echte' true dynamic action MMO zijn. Het is verder ook maar info die ik van hun website afhaal en als ik de gameplay van verschillende oudere actie mmo's vergelijk met GW2 of bijv TERA dan zie je gewoon een wereld van verschil en snap ik wel wat ze bedoelen met 'ECHTE'.

    Darkfall is een game waarbij je zelf moet blocken, aimen, dodgen. Dynamischer dan dat zul je het niet krijgen, ik raad je aan eens wat video's te bekijken voordat je mij uitmaakt voor iemand die hier geen verstand van heeft. Ik speel al zo een tien jaar MMO's, en kan je vertellen dat true Sandbox MMO's, zoals Darkfall, Eve Online, Xsyon maar ook oudere versies zoals Ultima Online het meest dynamisch zijn van allemaal. GW2 en Terra zijn juist voorbeelden van mainstream MMO's die een beetje van niche games mee pikken, maar zijn juist niet dynamisch als je ze vergelijkt met echt dynamische mmo's.
    example: http://www.youtube.com/watch?v=4pBASDig ... rofilepage

    Anyway, back on topic. Gaat hier verder ook niet over.

    Dus jij beweert dat het filmpje wat je zojuist linkt meer dynamiek laat zien dan de tot nu toe vertoonde gameplay filmpjes van TERA/GW2? Laat me niet lachen het is dynamisch ja maar om nou te zeggen dat het goed werkt uhm nee… je ziet duidelijk dat het aimen niet nauwkeurig is en het dodgen is gewoon een stap opzij zetten vooral dat achterlijk FPS stijltje is helemaal crap.

    Dat laat meer dynamiek zien dan 99% van de MMO's tegenwoordig. En zeker ook dan tera online. Weet je waarom aimen niet nauwkeurig is? Omdat niet iedereen 100% hitrate heeft(behalve als je een aimbot gebruikt) en ook omdat Ping een rol speelt, zoals in elke FPS MMO/FPS. Dodgen gewoon een stap opzij zetten? You have got to be kidding me. Het is niet alleen maar een stap opzij zetten, net zoals in een FPS, moet je zorgen dat je een bepaalde ritme in je dodging hebt zodat je zoveel mogelijk. Maar, dit is moeilijk uit te leggen aan iemand die nooit FPS/FPSMMO's heeft gespeeld en zeker aan iemand die nog nooit een sandbox heeft gespeeld. Totale Dynamiek=Sandbox MMO. Iets waarin je vrij bent om ALLES te doen en te laten, ja darkfall is in dat opzicht maar een halve sandbox, maar een echte Sandbox(ala xyson, waar je elke class kan spelen die je maar wilt, een hybrid w/e, overal kan bouwen, iedereen kunt doden die je maar wilt, je eigen events organiseren op talloze wijzen etc etc).

    Wat dat filmpje laat zien? 100x meer dynamiek dan de meeste MMO's. Helaas zit achter darkfall een klote bedrijf die niet frequent genoeg fixes/updates/content uit brengt dus ben inmiddels na 2.5jaar er ook even mee gestopt totdat er nieuwe content etc wordt uitgebracht.

    En toch ziet het er traag uit en lijkt het helemaal niet dynamisch vooral dat je merkt dat deze games allemaal crap reviews krijgen zegt ook wel genoeg lijkt me… Het is misschien jou ding maar het werkt niet en het ziet er gewoon kut uit, GW2/TERA zien er chill uit hebben totaal ander combat systeem wat imo beter werkt dan het FPS stijltje wat gewoon crap is een van de redenen waarom ik een hekel krijg aan bijv Elder Scrolls wat verder een toffe game was.

    Er is alleen een heel groot verschil tussen niet dynamisch zijn en gewoon een kutgame zijn. Want alhoewel Darkfall zeker niet de mooiste, beste en leukste game is, is het simpelweg wél dynamisch. Punt uit, nu weer on-topic zijn kindertjes.

    Ik zeg dat het wel dynamisch is maar veel minder dynamisch dan bijv GW2/TERA en daar blijf ik bij, verder is deze discussie sowieso ontopic omdat de maker van TERA claimen dat ze de eerste zijn en Black zegt van niet:).
  • Waarom is het precies dynamisch? Omdat je zelf moet dodgen/blocken? Want als het om snelheid draait is WoW al vrij dynamisch.
    Dynamiek gaat over het bewegen van je char je reactie snelheid zal net als wow erbij kunnen helpen dat je beter bent in het dodgen maar ook in het aanvallen van je targets.

    Wat ook duidelijk in de tekst staat is dat ze de eerste 'echte' true dynamic action MMO zijn. Het is verder ook maar info die ik van hun website afhaal en als ik de gameplay van verschillende oudere actie mmo's vergelijk met GW2 of bijv TERA dan zie je gewoon een wereld van verschil en snap ik wel wat ze bedoelen met 'ECHTE'.

    Darkfall is een game waarbij je zelf moet blocken, aimen, dodgen. Dynamischer dan dat zul je het niet krijgen, ik raad je aan eens wat video's te bekijken voordat je mij uitmaakt voor iemand die hier geen verstand van heeft. Ik speel al zo een tien jaar MMO's, en kan je vertellen dat true Sandbox MMO's, zoals Darkfall, Eve Online, Xsyon maar ook oudere versies zoals Ultima Online het meest dynamisch zijn van allemaal. GW2 en Terra zijn juist voorbeelden van mainstream MMO's die een beetje van niche games mee pikken, maar zijn juist niet dynamisch als je ze vergelijkt met echt dynamische mmo's.
    example: http://www.youtube.com/watch?v=4pBASDig ... rofilepage

    Anyway, back on topic. Gaat hier verder ook niet over.

    Dus jij beweert dat het filmpje wat je zojuist linkt meer dynamiek laat zien dan de tot nu toe vertoonde gameplay filmpjes van TERA/GW2? Laat me niet lachen het is dynamisch ja maar om nou te zeggen dat het goed werkt uhm nee… je ziet duidelijk dat het aimen niet nauwkeurig is en het dodgen is gewoon een stap opzij zetten vooral dat achterlijk FPS stijltje is helemaal crap.

    Dat laat meer dynamiek zien dan 99% van de MMO's tegenwoordig. En zeker ook dan tera online. Weet je waarom aimen niet nauwkeurig is? Omdat niet iedereen 100% hitrate heeft(behalve als je een aimbot gebruikt) en ook omdat Ping een rol speelt, zoals in elke FPS MMO/FPS. Dodgen gewoon een stap opzij zetten? You have got to be kidding me. Het is niet alleen maar een stap opzij zetten, net zoals in een FPS, moet je zorgen dat je een bepaalde ritme in je dodging hebt zodat je zoveel mogelijk. Maar, dit is moeilijk uit te leggen aan iemand die nooit FPS/FPSMMO's heeft gespeeld en zeker aan iemand die nog nooit een sandbox heeft gespeeld. Totale Dynamiek=Sandbox MMO. Iets waarin je vrij bent om ALLES te doen en te laten, ja darkfall is in dat opzicht maar een halve sandbox, maar een echte Sandbox(ala xyson, waar je elke class kan spelen die je maar wilt, een hybrid w/e, overal kan bouwen, iedereen kunt doden die je maar wilt, je eigen events organiseren op talloze wijzen etc etc).

    Wat dat filmpje laat zien? 100x meer dynamiek dan de meeste MMO's. Helaas zit achter darkfall een klote bedrijf die niet frequent genoeg fixes/updates/content uit brengt dus ben inmiddels na 2.5jaar er ook even mee gestopt totdat er nieuwe content etc wordt uitgebracht.

    En toch ziet het er traag uit en lijkt het helemaal niet dynamisch vooral dat je merkt dat deze games allemaal crap reviews krijgen zegt ook wel genoeg lijkt me… Het is misschien jou ding maar het werkt niet en het ziet er gewoon kut uit, GW2/TERA zien er chill uit hebben totaal ander combat systeem wat imo beter werkt dan het FPS stijltje wat gewoon crap is een van de redenen waarom ik een hekel krijg aan bijv Elder Scrolls wat verder een toffe game was.

    Er is alleen een heel groot verschil tussen niet dynamisch zijn en gewoon een kutgame zijn. Want alhoewel Darkfall zeker niet de mooiste, beste en leukste game is, is het simpelweg wél dynamisch. Punt uit, nu weer on-topic zijn kindertjes.
  • Waarom is het precies dynamisch? Omdat je zelf moet dodgen/blocken? Want als het om snelheid draait is WoW al vrij dynamisch.
    Dynamiek gaat over het bewegen van je char je reactie snelheid zal net als wow erbij kunnen helpen dat je beter bent in het dodgen maar ook in het aanvallen van je targets.

    Wat ook duidelijk in de tekst staat is dat ze de eerste 'echte' true dynamic action MMO zijn. Het is verder ook maar info die ik van hun website afhaal en als ik de gameplay van verschillende oudere actie mmo's vergelijk met GW2 of bijv TERA dan zie je gewoon een wereld van verschil en snap ik wel wat ze bedoelen met 'ECHTE'.

    Darkfall is een game waarbij je zelf moet blocken, aimen, dodgen. Dynamischer dan dat zul je het niet krijgen, ik raad je aan eens wat video's te bekijken voordat je mij uitmaakt voor iemand die hier geen verstand van heeft. Ik speel al zo een tien jaar MMO's, en kan je vertellen dat true Sandbox MMO's, zoals Darkfall, Eve Online, Xsyon maar ook oudere versies zoals Ultima Online het meest dynamisch zijn van allemaal. GW2 en Terra zijn juist voorbeelden van mainstream MMO's die een beetje van niche games mee pikken, maar zijn juist niet dynamisch als je ze vergelijkt met echt dynamische mmo's.
    example: http://www.youtube.com/watch?v=4pBASDig ... rofilepage

    Anyway, back on topic. Gaat hier verder ook niet over.

    Dus jij beweert dat het filmpje wat je zojuist linkt meer dynamiek laat zien dan de tot nu toe vertoonde gameplay filmpjes van TERA/GW2? Laat me niet lachen het is dynamisch ja maar om nou te zeggen dat het goed werkt uhm nee… je ziet duidelijk dat het aimen niet nauwkeurig is en het dodgen is gewoon een stap opzij zetten vooral dat achterlijk FPS stijltje is helemaal crap.

    Dat laat meer dynamiek zien dan 99% van de MMO's tegenwoordig. En zeker ook dan tera online. Weet je waarom aimen niet nauwkeurig is? Omdat niet iedereen 100% hitrate heeft(behalve als je een aimbot gebruikt) en ook omdat Ping een rol speelt, zoals in elke FPS MMO/FPS. Dodgen gewoon een stap opzij zetten? You have got to be kidding me. Het is niet alleen maar een stap opzij zetten, net zoals in een FPS, moet je zorgen dat je een bepaalde ritme in je dodging hebt zodat je zoveel mogelijk. Maar, dit is moeilijk uit te leggen aan iemand die nooit FPS/FPSMMO's heeft gespeeld en zeker aan iemand die nog nooit een sandbox heeft gespeeld. Totale Dynamiek=Sandbox MMO. Iets waarin je vrij bent om ALLES te doen en te laten, ja darkfall is in dat opzicht maar een halve sandbox, maar een echte Sandbox(ala xyson, waar je elke class kan spelen die je maar wilt, een hybrid w/e, overal kan bouwen, iedereen kunt doden die je maar wilt, je eigen events organiseren op talloze wijzen etc etc).

    Wat dat filmpje laat zien? 100x meer dynamiek dan de meeste MMO's. Helaas zit achter darkfall een klote bedrijf die niet frequent genoeg fixes/updates/content uit brengt dus ben inmiddels na 2.5jaar er ook even mee gestopt totdat er nieuwe content etc wordt uitgebracht.

    En toch ziet het er traag uit en lijkt het helemaal niet dynamisch vooral dat je merkt dat deze games allemaal crap reviews krijgen zegt ook wel genoeg lijkt me… Het is misschien jou ding maar het werkt niet en het ziet er gewoon kut uit, GW2/TERA zien er chill uit hebben totaal ander combat systeem wat imo beter werkt dan het FPS stijltje wat gewoon crap is een van de redenen waarom ik een hekel krijg aan bijv Elder Scrolls wat verder een toffe game was.
  • Waarom is het precies dynamisch? Omdat je zelf moet dodgen/blocken? Want als het om snelheid draait is WoW al vrij dynamisch.
    Dynamiek gaat over het bewegen van je char je reactie snelheid zal net als wow erbij kunnen helpen dat je beter bent in het dodgen maar ook in het aanvallen van je targets.

    Wat ook duidelijk in de tekst staat is dat ze de eerste 'echte' true dynamic action MMO zijn. Het is verder ook maar info die ik van hun website afhaal en als ik de gameplay van verschillende oudere actie mmo's vergelijk met GW2 of bijv TERA dan zie je gewoon een wereld van verschil en snap ik wel wat ze bedoelen met 'ECHTE'.

    Darkfall is een game waarbij je zelf moet blocken, aimen, dodgen. Dynamischer dan dat zul je het niet krijgen, ik raad je aan eens wat video's te bekijken voordat je mij uitmaakt voor iemand die hier geen verstand van heeft. Ik speel al zo een tien jaar MMO's, en kan je vertellen dat true Sandbox MMO's, zoals Darkfall, Eve Online, Xsyon maar ook oudere versies zoals Ultima Online het meest dynamisch zijn van allemaal. GW2 en Terra zijn juist voorbeelden van mainstream MMO's die een beetje van niche games mee pikken, maar zijn juist niet dynamisch als je ze vergelijkt met echt dynamische mmo's.
    example: http://www.youtube.com/watch?v=4pBASDig ... rofilepage

    Anyway, back on topic. Gaat hier verder ook niet over.

    Dus jij beweert dat het filmpje wat je zojuist linkt meer dynamiek laat zien dan de tot nu toe vertoonde gameplay filmpjes van TERA/GW2? Laat me niet lachen het is dynamisch ja maar om nou te zeggen dat het goed werkt uhm nee… je ziet duidelijk dat het aimen niet nauwkeurig is en het dodgen is gewoon een stap opzij zetten vooral dat achterlijk FPS stijltje is helemaal crap.

    Dat laat meer dynamiek zien dan 99% van de MMO's tegenwoordig. En zeker ook dan tera online. Weet je waarom aimen niet nauwkeurig is? Omdat niet iedereen 100% hitrate heeft(behalve als je een aimbot gebruikt) en ook omdat Ping een rol speelt, zoals in elke FPS MMO/FPS. Dodgen gewoon een stap opzij zetten? You have got to be kidding me. Het is niet alleen maar een stap opzij zetten, net zoals in een FPS, moet je zorgen dat je een bepaalde ritme in je dodging hebt zodat je zoveel mogelijk. Maar, dit is moeilijk uit te leggen aan iemand die nooit FPS/FPSMMO's heeft gespeeld en zeker aan iemand die nog nooit een sandbox heeft gespeeld. Totale Dynamiek=Sandbox MMO. Iets waarin je vrij bent om ALLES te doen en te laten, ja darkfall is in dat opzicht maar een halve sandbox, maar een echte Sandbox(ala xyson, waar je elke class kan spelen die je maar wilt, een hybrid w/e, overal kan bouwen, iedereen kunt doden die je maar wilt, je eigen events organiseren op talloze wijzen etc etc).

    Wat dat filmpje laat zien? 100x meer dynamiek dan de meeste MMO's. Helaas zit achter darkfall een klote bedrijf die niet frequent genoeg fixes/updates/content uit brengt dus ben inmiddels na 2.5jaar er ook even mee gestopt totdat er nieuwe content etc wordt uitgebracht.
  • Sorry maar dit is totale onzin. Er is al veel eerder een game uit gekomen waarbij je totale controle hebt over je character en waarbij je door middel van FPS moet aimen. Sandbox FFA Full Loot-MMO Darkfall Online.

    Anyway, ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik dit langer dan twee weken zal spelen, aangezien het waarschijnlijk geen full loot mmo wordt.

    FPS = First person shooter , deze game is sowieso geen shooter en Darkfall is geen FPS maar speel je vanuit FP perspectief. Verder is TERA third person in is qua gameplay velen malen dynamischer dan het houterige darkfall online. En tja Full Loot vind ik zelf nix aan en de een zal het misschien wat meer waarderen dan de ander, maar de combat van Tera vergelijken met darkfall is gewoon zo krom.
  • Dubbel post.

    Voor diegene die um in preorder hebben. De europese versie van tera word zwaar gecensureerd. Bloed word weg gehaald. De instance van de bloed prinses word compleet anders gemaakt zonder bloed enzovoort en alle dingen die niet bij een 12+ rating horen worden ook weggehaald vanwege de duitse wet dat een 12+ game dat niet mag hebben…

    Hello everyone,

    With the new client build, some changes related to the level of detail for blood in TERA have been applied. The slider to adjust this value was removed with the new client build. This step was sadly necessary due to some changes which were introduced in the latest content update for TERA, which increased the amount of blood on certain details. Thus, we faced an issue with our current age rating which is 12+ for Europe.

    Therefore, it was necessary to remove the level of detail slider for the blood aspect in TERA and set this to a fixed value. You’ll still see blood in TERA, but the amount of blood will be reduced and won’t stay on the ground. Also some minor effects like blood splatters against the screen will be replaced by another effect. Please be aware that we were already producing the box and pre-selling copies of the game with the active rating of 12+, so this was the only possible solution at this point.

    We’re sorry to inform you about this now and not when the OBT patch notes were released, but the situation occurred with the latest additions to TERA and this are the reason why we needed to remove the slider for the blood factor and set it to a fixed value.

    *Please note this change might not be active for some players who just used the EN client at this point, but it will be active before the release for everyone.

    lees hier meer:

    https://forum.tera-europe.com/forumdisplay.php?f=79

    Genoeg topics erover.. dus bedank oa onze ooster buren maar…
  • Helaas alweer pas vanaf vanavond 8 uur spelen.. Ben wel benieuwd. helaas een rot release vlak voor Diablo 3..
  • Ik vind het jammer dat je niet kan lopen of springen tijdens het aanvallen. Zorgt ervoor dat ik retail niet ga spelen.

    Al m'n hoop is nu gevestigd op Guild Wars 2.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren