1. multiple disk xbox 360 games

Re: multiple disk xbox 360 games

Ik heb de game zelf ook en het werkt precies zoals hierboven aangegeven.
Je krijgt een nieuwe functie in het spel en vervolgens wordt er gevraagd om een nieuwe disc in de lade te stoppen.
Ben je bij disc 2 en wil je verder spelen?
Dan stop je gewoon disc 2 in de lade en je kunt verder, je hebt disc 1 dan niet meer nodig.
Tof spel trouwens.
  • Ik heb de game zelf ook en het werkt precies zoals hierboven aangegeven.
    Je krijgt een nieuwe functie in het spel en vervolgens wordt er gevraagd om een nieuwe disc in de lade te stoppen.
    Ben je bij disc 2 en wil je verder spelen?
    Dan stop je gewoon disc 2 in de lade en je kunt verder, je hebt disc 1 dan niet meer nodig.
    Tof spel trouwens.
  • Elke disc bevat een desk (dus verkeer, moord etc.) Nadat je promoveert van een desk vraagt het spel om een nieuwe desk en dus een nieuwe disk.
  • Je start met disc 1, na een aantal cases vraagt ie om zelf disc 2. Laden en je kan verder. Als je stopt en later weer gaat spelen, kun je disc 2 laden en lekker verder gaan! No problem!
  • Volgens mij is het gewoon dat een deel van het verhaal op disk 1 staat en een ander deel van het verhaal op disk 2. Het kan ook zo zijn dat je een van de twee disks moet installeren om het spel te kunnen spelen.
  • ik ben van plan om la noire te kopen voor de xbox 360. ik heb gehooord dat deze uit meerdere disks bestaat. ik snap hier echter niks van. ik zou graag willen weten hoe dit precies werkt.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren