1. NCsoft geeft uitleg waarom ze Xbox 360 overslaan

Re: NCsoft geeft uitleg waarom ze Xbox 360 overslaan

De 1nigste reden waarom NCsoft niet voor de XBOX 360 Live gaat maken is dat ze een grote zak geld hebben gehad van Sony……. Microsoft maakt het altijd de developers makkelijk door hun games te hosten met XBOX Live…. Dus een reden om het voor de XBOX 360 Live Service of te ketsen
vind ik stom….. Want je hoort daar alleen maar juist positieve dinge over…
Tja, maar EA heeft Xbox Live ook meer dan een jaar niet ondersteund. En juist de reden dat EA Live niet ondersteunde was dat MS alles beheerde. EA wilde zelf de touwtjes in handen houden (en uiteindelijk hebben ze hun zin gehad met een slechte Live service voor alle EA games als gevolg).
  • De 1nigste reden waarom NCsoft niet voor de XBOX 360 Live gaat maken is dat ze een grote zak geld hebben gehad van Sony……. Microsoft maakt het altijd de developers makkelijk door hun games te hosten met XBOX Live…. Dus een reden om het voor de XBOX 360 Live Service of te ketsen
    Tja, maar EA heeft Xbox Live ook meer dan een jaar niet ondersteund. En juist de reden dat EA Live niet ondersteunde was dat MS alles beheerde. EA wilde zelf de touwtjes in handen houden (en uiteindelijk hebben ze hun zin gehad met een slechte Live service voor alle EA games als gevolg).
  • tja…. ik vind het zelf heel dom, maar ze zullen wel een hele hele hele goeie reden hebben om dit te doen

waarom dan? En als ze die goede reden niet hadden?

hoe bedoel je ''En als ze die goede reden niet hadden? :s dan hebben ze die toch niet -_-'

Je doet net alsof ps3 helemaal niets kan in jou ogen (niet geheel onbegrijpelijk) "hele hele hele goede rede" Netalsof het een of andere "last resort"is.

De 1nigste reden waarom NCsoft niet voor de XBOX 360 Live gaat maken is dat ze een grote zak geld hebben gehad van Sony……. Microsoft maakt het altijd de developers makkelijk door hun games te hosten met XBOX Live…. Dus een reden om het voor de XBOX 360 Live Service of te ketsen
  • tja…. ik vind het zelf heel dom, maar ze zullen wel een hele hele hele goeie reden hebben om dit te doen

hoe bedoel je ''En als ze die goede reden niet hadden? :s dan hebben ze die toch niet -_-'

Je doet net alsof ps3 helemaal niets kan in jou ogen (niet geheel onbegrijpelijk) "hele hele hele goede rede" Netalsof het een of andere "last resort"is.

mag ik dat even verwijzen naar de fabeltjes wereld, want dat is dus niet zo, maar je moet toch wel een goeie reden hebben om niet voor de beste online service te gaan… xbox live is de beste online service die er is op de console… en dan gaan ze juist NIET voor de xbox 360 ontwikkelen, dat klinkt ook gewoon helemaal niet logisch… daar moeten ze toch een goeie reden voor lijkt me :s

• Echt een domme reden dat er geen standaard een harde-schijf in zit,
    Final Fantasy XI is ook HD only dus dan kunnen ze dat met die titels van NCsoft ook doen.

• kom maar jongens, kom maar naar sony, wij troosten jullie wel 8] we halen jullie wel weg bij die gemene M$ mensjes, kom maar 8]

^_^' lol
  • Hun target is de PS3 en niet de Xbox 360..
    Vandaar de trash talk..
    Dat is ook mijn gok. De 360 zal zeer waarschijnlijk een prima online support hebben, zeer waarschijnlijk ook beter dan de PS3 en Revo *kijkt naar het verleden*. Als NCsoft dan gaat beginnen over het feit dat Microsoft zich niet genoeg op online gaming richt vraag ik me af welk bedrijf dat dan wel doet :|
  • Het zou kunnen dat NCsoft zelf geld wil gaan rekenen voor online gamen met hun titels en dat MS dit niet toestaat omdat hun klanten immers al betalen .

Als er iets is wat MS heel goed voor elkaar heeft dan is het wel de online service dus ik zou niks anders kunnen bedenken .

Zou deels waarheid kunnen zijn. Zou ook kunnen zijn dat NCsoft de servers in eigen beheer wil hebben. Zelfde gekloot dus als EA bij de huidige Xbox…
  • Hun target is de PS3 en niet de Xbox 360..
    Vandaar de trash talk..
  • oke…. je staat bekend om online games en dan ga je NIET ontwikkelen voor de xbox 360… dat is pas stom, nou ja laat ze dan maar voor de ''wel aardige'' online service van sony kiezen, voor hun inderdaad 100 anderen

maar bij de PS3 kunnen ze wel hun eigen gang gaan met de Online service, iets wat ze denk ik niet helemaal kunnen bij xboxlive.
  • oke…. je staat bekend om online games en dan ga je NIET ontwikkelen voor de xbox 360… dat is pas stom, nou ja laat ze dan maar voor de ''wel aardige'' online service van sony kiezen, voor hun inderdaad 100 anderen
  • Phanasy Star online op de xbox moet je ook betalen dus ik denk dat dat niet het probleem is, en final Fantasy 11 moet je ook maandeliks voor betalen.

Klopt maar ik lees op Beyond3D dat MS dan ook een deel van de opbrengst krijgt en misschien willen ze dat niet .
    Ook heeft MS de rechten van Marvel en toevallig is Marvel onlangs een rechtzaak begonnen tegen NCsoft over City of heroes .
  • kom maar jongens, kom maar naar sony, wij troosten jullie wel 8] we halen jullie wel weg bij die gemene M$ mensjes, kom maar 8]

ik pleeg liever zelfmoord ^_^'
  • Phanasy Star online op de xbox moet je ook betalen dus ik denk dat dat niet het probleem is, en final Fantasy 11 moet je ook maandeliks voor betalen.
  • Het zou kunnen dat NCsoft zelf geld wil gaan rekenen voor online gamen met hun titels en dat MS dit niet toestaat omdat hun klanten immers al betalen .

Als er iets is wat MS heel goed voor elkaar heeft dan is het wel de online service dus ik zou niks anders kunnen bedenken .

dit denk ik ook

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren