1. Next-Gen Sonic voor PS3 en X360 aangekondigd!

Re: Next-Gen Sonic voor PS3 en X360 aangekondigd!

Wauw, ziet er mooi uit. Waarom zou het niet ingame zijn?
Het is immers next-gen 8]
Als het net zo lekker speelt als de eerste Sonic, maak je borst dan maar nat. :)
  • Wauw, ziet er mooi uit. Waarom zou het niet ingame zijn?
    Het is immers next-gen 8]
    Als het net zo lekker speelt als de eerste Sonic, maak je borst dan maar nat. :)
  • Eigenlijk weet je met deze screens niets meer dan dat je er voor al wist. Er is geen duidelijke levelstructuur. (of je zou in die laatste screen overal vrij naartoe kunnen lopen) Dat snelheids effect op het eerste plaatje lijkt er later bij te zijn geshopt en Sonic ziet er ook niet revolutionair goed uit.

Nog maar effe afwachten dus… Als het maar 100% racelevels worden en niet met dat slappe gedoe van Sonic Aventure 1 en 2 erbij. Beetje chaos emeralds met knuckles en amy zoeken…

Eigenlijk was de open structuur van SA1 wel hip (vooral op het schip van Eggman :) ), maar de recht toe, recht aan opzet van deel 2 is gewoon erg zwak.
    (inclusief de échte racelevels….)

Op de een of andere manier werkt het allemaal toch wat beter in 2D dan in 3D, vind ik. Desondanks vond ik Sonic Adventure op de Dreamcast destijds erg tof.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Sonic Heroes nog niet heb gespeeld, dus daar kan ik geen mening over geven. :(
  • Sonic Heroes op de Nintendo GameCube vond ik nooit echt zo leuk. Deze screens zien er wel ill uit, maar is dit wel ingame? I don't think so 8|
  • Precies Lid The Untouchable ik vind het ook lekker duidelijk. :)

Alleen die vijandjes zijn niet zo sonic achtig dat vind ik jammer. :(
    Aapjes in een palmboom en die oranje met bruine vlakken die mis ik,dat is typisch Sonic.
  • ziet er echt wel cool uit!
    ben benieuwd!
  • Goed nieuws, Sega staat garant voor een zekere mate van kwaliteit en Sonic is toch wel een character met nog steeds veel potentie.

Dit is helaas al lang niet meer het geval. It hurts me to say it as a fanboy! Maar Sega moet toch echt weer iets nieuws of goeds gaan doen met Sonic, want al die laatste delen vind ik zwaar klote, imo!
  • Eigenlijk weet je met deze screens niets meer dan dat je er voor al wist. Er is geen duidelijke levelstructuur. (of je zou in die laatste screen overal vrij naartoe kunnen lopen) Dat snelheids effect op het eerste plaatje lijkt er later bij te zijn geshopt en Sonic ziet er ook niet revolutionair goed uit.

Nog maar effe afwachten dus… Als het maar 100% racelevels worden en niet met dat slappe gedoe van Sonic Aventure 1 en 2 erbij. Beetje chaos emeralds met knuckles en amy zoeken…
  • Vind de aankondiging van Seaman veel gaver eigenlijk….
  • Gaat die topic nouw over sonic of over de Revo als multiplatform? :P

Ontopic: Ziet er cool uit heb 1 zon screen als background voor mijn psp genomen.
  • Laten we het er op houden dat het er niet heel erg next-gen uit ziet ;) Al is Sonic natuurlijk een snelle titel, dus zal je dit in beweging moeten zien.

Inderdaad. Xbox is een actie en race-console Voor platform,puzzle,rpg, adventure, sim en strategie games moet je bij de PS2/Cube zijn.
  • Offtopic: Die gast van THQ kon ook niet veel vertellen (behalve: Nintendo wordt wakker) door zo'n NDA..

Ontopic: Screens zien er best oke uit, alleen kan sonic iets beter imo
  • Ik durf te wedden dat deze ook op de Revolution komt. Voor mij is dit dus een bevestiging dat ontwikkelaars zich stilhouden over games op de REV ipv dat er nog weinig in ontwikkeling zouden zijn…

Bullshit, ze houden zich stil over de REV omdat er niks te over te zeggen valt..

Dan zouden ze hetzelfde moeten doen bij de PS3…

En nintendo heeft wel vaker NDA's vereist, Sega heeft al gezegd de REV te zullen gaan ondersteunen, deze titel moet dus blijkbaar multiplatform…
    ergo: Jalf heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk.
  • Als je een Xbox koopt ga je niet voor de platform games, daar kies je voor op dat moment.
    Plus zover ik weet is de enige sonic game op de Xbox die laatste crap. (Sonic Heroes)

Xbox koop je voor de Halo's, DOA's en Ninja Gaiden.
    Voor platform games moet je dus niet bij de Xbox zijn en dat weet je als koper. (dus niet echt een goede vergelijking)
    Voor platform games moet je de PS2 of NGC hebben, beter de PS2 heb je meer en betere keus imo.
  • tuurlijk

ze zijn (als ze dat wel zijn) alleen maar sterker voor HD
    HD slurpt minimaal 1/3 van die kracht op en je kan er verder niets mee

en de beelden zullen waarschijnlijk niets veranderen
    zoals die gast van Sonic Team al zij en hij heeft beelden gezien

HD eist niet veel kracht op met de nieuwe systemen.

Hetzelfde geldt voor goede videokaarten in PC's. Als je de resolutie op 640*480 zet of 1280*1024, het maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit.

En dat is dus precies wat HD is, een hogere resolutie (maar dat weet je zelf misschien ook wel).

Trouwens, het maakt wel degelijk verschil (als je een beamer of tv hebt die het ondersteunt). Een PC spel in hogere resolutie is toch ook stukken mooier? :)
  • oh en wat heeft de xbox verder in dat genre ?

Sonic is een genre op zich
  • ja sega laat ook echt nintendo in de steek nadat alle sonic games veel beter verkochten op de cube

Is niet zo moeilijk als je verder geen hol hebt aan te bieden in dat genre. (zelfde geldt voor Soul Calibur II)
  • tuurlijk

ze zijn (als ze dat wel zijn) alleen maar sterker voor HD
    HD slurpt minimaal 1/3 van die kracht op en je kan er verder niets mee

en de beelden zullen waarschijnlijk niets veranderen
    zoals die gast van Sonic Team al zij en hij heeft beelden gezien
  • Wij moeten natuurlijk wel bedenken, dat de Revolution een stuk minder krachtig gaat worden dan de PS3 en X360, dus sommige multi-platform spellen zullen niet mogelijk zijn op de Revolution.

Dat geldt al helemaal, als de controller zo anders is, dat je al helemaal geen gewone spellen meer kan spelen :)
  • ja sega laat ook echt nintendo in de steek nadat alle sonic games veel beter verkochten op de cube
  • waarom vind ik 3d sonic kut en 3d mario wel te pruimen? 2d sonic heerscht maar 3d tief ik het liefst gelijk in de kliko.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren