1. Next gen, welke gfx mogen we verwachten.

Re: Next gen, welke gfx mogen we verwachten.

dubbel post
  • dubbel post
  • of graphics
  • Wat heb je aan al die schoonheid als het verrekt kort wordt.
  • Ik schop er nog eens leven in:

    http://www.zbrushcentral.com/showthread ... sh-Preview

    Ik hoop dat we dit mogen verwachten
  • Echt moet wel vind ik, maar een oorlog echt is natuurlijk wel een beetje vreemd, meer echt in de zin van dan als je over gras loopt en je kijkt om er dan voetstappen in het gras zitten etc. Voor de rest hoop ik ook dat een aantal van 100 op 1 server lekker loopt op de volgende gen.

    het is natuurlijk onzin dat het nu zogenaamd niet zou kunnen. Joint operations uit het jaar 0 ondersteunde al met 150 man tegelijk online. Ze willen alleen niet investeren in dedicated servers.
  • Echt moet wel vind ik, maar een oorlog echt is natuurlijk wel een beetje vreemd, meer echt in de zin van dan als je over gras loopt en je kijkt om er dan voetstappen in het gras zitten etc. Voor de rest hoop ik ook dat een aantal van 100 op 1 server lekker loopt op de volgende gen.
  • Het moet weer niet te echt worden, dan ga ik wel een potje waterpistolen hier buiten ofzo.

    Het moet er zo uit zien dat het net nog een game lijkt.
    Jij kijkt zeker ook alleen maar geanimeerde films, of niet?
  • Het moet weer niet te echt worden, dan ga ik wel een potje waterpistolen hier buiten ofzo.

    Het moet er zo uit zien dat het net nog een game lijkt.

    Gedeeltelijk mee eens, een survival Horror moet juist zo echt mogelijk zijn imo… Natuurlijk, er zullen wel games blijven die een eigen grafisch stijltje hebben, gelukkig wel. Maar sommige games lijken me leuker met 'niet-te-onderscheiden-van-realisme' graphics. Andere weer juist niet, ligt aan het type game.
  • Het moet weer niet te echt worden, dan ga ik wel een potje waterpistolen hier buiten ofzo.

    Het moet er zo uit zien dat het net nog een game lijkt.
  • Gefixed :)
  • Wat is gfx een shit woord trouwens, schrijf gewoon grahpics.

    ^^D
  • Wat is gfx een shit woord trouwens, schrijf gewoon graphics.
  • Bij deze een artikel wat devs verwachten voor de volgende gen:

    What Devs Want from the Next Gen - Article
    http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... en-article
  • Het kan allemaal wel zo mooi worden, maar de echte test is pas wanneer je met je personage de sceneries gaat bewandelen en hoe bijvoorbeeld het gras onder je voeten erop reageert. Hoeveel vijanden kan je tegelijk op het scherm toveren met deze kwaliteit en hebben zij dan ook genoeg poly's om er nog goed uit te zien zonder screentearing of framedrops. Overweldigende graphics zullen ook afhankelijk zijn van even goede physics en AI.

    En houden we die gulden middenweg van realisme en fictie? GTA4 viel bij mij behoorlijk tegen. Ja een realistische stad en nee je kan daar niet naar binnen want het doel van die deur is alleen aankleding. Krijgen we ooit een game waarbij niet alleen de scripted muren kapot geschoten kunnen worden? Tevens vraag ik me dan ook af of het de gameplay uberhaubt ten goede zal komen. Teveel vrijheid is ook niet alles. Zeker in games als Gears en Uncharted vind ik het nu al een dwangneurotische belemmering om op zoek te gaan naar tags of schatten. Het haalt je uit de actie, maar je moet ze toch weer perse hebben…

    Waar ik bijvoorbeeld ook meer op gaat letten nu alles steeds realistischer oogt, zijn de wetten van de natuur. Waarom kan ik deze plank wel doorzagen met m'n Lancer en die andere niet? Ik erger me er niet aan daar het wel de tempo in de game houdt, maar het valt wel steeds meer op. Hoe gaan developers daar in de toekomst mee om?

    Of de onzichtbare muren. Heavy Rain anyone? Of Gears 3 lately? Waarom kan ik hier wel een stuk door het bos heen en mag ik van de makers daar weer niet ertussen langs? Gaat dit ooit veranderen?
  • @Conscius Ik verwacht dat het zoiets wel zal worden, sinds die tech demo van wiiu er al vrij goed is:

    http://www.youtube.com/watch?v=Shch7LNkVXw
  • http://youtu.be/GzBfDZGWW1Y?hd=1
    Als dit ingame kan worden volgende generatie op 1080p 60fps, ben ik blij
  • Ik denk idd een vaste waarde van 60 fps, dan is het geen punt meer. (je oog heeft volgens mij 50 'fps'?

    Ik denk dat ze iets maken waardoor objecten dicht worden (als iemand iets optilt, dat hij er dan precies op steunt, en niet bij een bepaalde houding half door m heen zakt.

    Voor de rest 1080p en wachten op nieuwe engines.

    kweenie wat ik daarvan moet verwachten.
  • Ziet er goed uit (crytex en unreal engine)
    Denk dat tegen het einde van de PS4 tijdperk,de CGI graphics komen.
  • Hm, is de UE3 niet al jaren oud?
  • Ik wil een elder scrolls met de crytec 3 engine :D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren