1. Ninja Gaiden 2 misschien niet voor de Xbox 360 ?

Re: Ninja Gaiden 2 misschien niet voor de Xbox 360 ?

Ninja Gaiden Black is gewoon een extansion pack…komt gewoon naar de Xbox 1.
  • Ninja Gaiden Black is gewoon een extansion pack…komt gewoon naar de Xbox 1.
  • Maar ninja gaiden black is toch niet ninja gaiden 2?
  • Uhm Ninja Gaiden: Black (deel 2 dus?) komt volgens mij gewoon op de Xbox1.
  • Zie http://www.xbox.com
    of frontpage http://www.xboxworld.nl
    voor het complete interview.
  • Xbox.com: Are there plans to bring a version of Ninja Gaiden to Xbox 360?

Itagaki-san: (laughs) Well, since the 360 will be backwards compatible, maybe people won't need another Ninja Gaiden.

preciese link daarvan alsjeblieft

Lijkt me duidelijk waar je moet zoeken…

Itagaki-san: (laughs) Well, since the 360 will be backwards compatible, maybe people won't need another Ninja Gaiden.

preciese link daarvan alsjeblieft
  • Dat vind ik dus een zwaar debiele opmerking he :P Kom op, dan kun je beter nokken met het maken van vervolgen, we hebben alles al :P

• bij gamespot kan je de conferentie weer op nieuw bekijken
  • Ow okay, gemist door die fantastische verbinding van me :S
  • kijk de persconferentie van nintendo maar ff
    en daar zegt Iwata dat de volgende generatie van Mario en Zelda al in ontwikkeling zijn ze zullen nog wel met de storyline bezig zijn maar ze zijn dus in ontwikkeling
  • Zelda is in ontwikkeling voor de Rev

maar wat heeft zelda hier eigenlijk mee te maken ???
    Ik probeer te zeggen dat als iets nog niet aangekondigd is of er over gezwegen wordt in de media (wat is het verschil eigenlijk? :P ) het niet meteen betekent dat iets dan ook niet bestaat: In het geval van Ninja Gaiden voor de 360 dus dat die er niet aan komt.

Mag ik trouwens weten waar jij vandaan haalt dat Zelda al in ntwikkeling is?
  • Tja, we zullen zien. Ik denk ook dat de PS3 de meest logische keus zal zijn.
  • nee, das te vergedacht… Tuning Master

ik denk dat Team Ninja voor de sterkste console kiest… en zoals het er nu uitziet, is dat de PS3 :)
  • Misschien past de nieuwe titel wel bij de 'revolutionaire' Revolution…tja, zou zomaar kunnen natuurlijk -_-'
  • ik weet bijna 100% zeker dat hij komt, er zou geen reden voor zijn waarom hij niet komt. ze hoeven het toch niet meteen te bevestigen ? of wel dan ?
  • Zelda is in ontwikkeling voor de Rev

maar wat heeft zelda hier eigenlijk mee te maken ???
  • zal wel op de ps3 komen… :)
  • Nintendo heeft ook nog niet bevestigd dat er een Zelda-game voor de Revolution komt :S Waarom denken jullie meteen dat Ninja Gaiden misschien wel eens naar de PS3 zou kunnen gaan dan?
  • afwachten dan maar ik zou het niet weten

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren