1. Nintendo Conference - Wees er vanavond bij om 18:00 uur!

Re: Nintendo Conference - Wees er vanavond bij om 18:00 uur!

Hij begint ook nog niet.
  • btw is het gerucht waar dat je met ps3 ook sites kunt afprinten?

Nu dat je het zegt, het lijkt wel degelijk op een printer.Dus die mogelijkheid zou wel sjiek zijn.Want dan kan je van bepaalde internet sites je gegevens afdrukken.
    Dat is mischien wel de revo… achter ps3
  • Marcel dinge
    Zeg mij nu eens wat ge tegen nintendo heb.Het is wel waar het gaat niet om de graphics, maar omdat ik dat argument altijd te horen krijgt meld ik het toch maar even.

bekijk het eens realistish
    nintendo opties en vernieuwing 90% (zoveel meer dan games)

ps3 opties en vern. 15% ( games & eye toy2)

xbox360 … 8% ( games)

^_^' ;}
  • btw is er hier iemand die muziek maakt? Verveel mij mss kunnen we iets samen maken.
  • Marcel dinge
    Zeg mij nu eens wat ge tegen nintendo heb.Het is wel waar het gaat niet om de graphics, maar omdat ik dat argument altijd te horen krijg meld ik het toch maar even.

bekijk het eens realistish
    nintendo opties en vernieuwing 90% (zoveel meer dan games)

ps3 opties en vern. 15% ( games & eye toy2)

xbox360 … 8% ( games)
  • bron

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=26730

ik denk zeker dat dit kan kloppen

Oh mijn god……
    Dude dat is dus diezelfde gast die al die bullcrap stellingen op internet heeft lopen posten.
    Die gast wordt al door niemand meer vertrouwd.
    Nu snap ik waar je met al die onzin vandaan komt.
  • The next generation hardware will bring about a total change in the way we view video games. You already know about the power of the Xbox 360 (Huxley is a great example), but the PS3 and the Revolution are going to blow you away.

anyway, ik heb da op veel plaatsen gelezen , dat deze ——–>2<—–Enorm goei grafix tonen.Maar het kwam er voornamelijk op neer dat nintendo fantastishe graphics zal hebben.bewonderbaar.Wie zegt trouwens dat die specs kloppen.Zo nog, het is vooral de grafishe kaart die het moet doen.Nintendo had hiervoor een speciale kaart van ati.Het is dus toch nog even afwachten.Ma zover wat ik nu al gehoord heb is dat nintendo toch beste eruit komt van de 3.

Graphics, Graphics, Graphics… het ging toch om de gameplááy!

• ^^D

• bron

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=26730

ik denk zeker dat dit kan kloppen
  • The next generation hardware will bring about a total change in the way we view video games. You already know about the power of the Xbox 360 (Huxley is a great example), but the PS3 and the Revolution are going to blow you away.

anyway, ik heb da op veel plaatsen gelezen , dat deze ——–>2<—–Enorm goei grafix tonen.Maar het kwam er voornamelijk op neer dat nintendo fantastishe graphics zal hebben.bewonderbaar.Wie zegt trouwens dat die specs kloppen.Zo nog, het is vooral de grafishe kaart die het moet doen.Nintendo had hiervoor een speciale kaart van ati.Het is dus toch nog even afwachten.Ma zover wat ik nu al gehoord heb is dat nintendo toch beste eruit komt van de 3.
  • Ze hebben alles, maar het is nog niet vastbesloten.
    Het systeem zal wss even krachtige beelden tonen als ps3.Zoals hij ook zegt tijdens zijn interview.Er is steeds weer bepaalde zaken gepikt geweest van nintendo.Zoals xbox met zijn wirelles controllers.Daarmee houden ze het belangrijkste geheim.Ze zullen alles opensmijten als de tijd rijp is.Wat zeer verstandig is.Als nintendo orgineel wilt blijven moeten ze niks verklappen tot ps3 & xbox360 vast staat.Wees geduldig en ge word beloond.

Alles op een rij

- nintendo revo, zullen al hun ouw games speelbaar zijn.
    - nintendo revo zal even krachtig zijn als ps3
    - nintendo revo zal geen 3d gebruiken.
    - nintendo zal de mogelijkheid hebben om op een bepaald manier dat de gebruikes games kunnen maken op de revo
    - nintendo revo zal ook een micro hebben waar je dan online bepaalde voice herkenningen kunt doen
    - er zal een halo killer komen, die werkt o.a. op de beweging van u controller.
    - wave racer zal ook zo functies hebben, maar dan kan je de snelheid veranderen door te duwen op u controller
    - de controller zal wss geen touch screen hebben maar normale knoppen met een d-pad. het zit meer in de controller.

Er zijn nog een aantal punten die dan niet vrij zullen gegeven worden

Knap om gelijkwaardige beelden te produceren met die specs. (die komen niet eens in de buurt van de PS3.
    Kerel leuk dat je post etc, maar probeer wel de juiste info te posten. (we willen niet weer een Discussie zoals die laatst op het nintendo forum)

Tenzij Nintendo letterlijk de PS3 overneemt qua specs en het aanpassen in hun systeem gaat het ze in geen 100 jaar lukken zulke beelden te produceren.
    Ze hebben zelf al aangegeven dat tech wise ze niet met de 360 en PS3 mee kunnen lopen.
    Ik denk niet eens dat het ze lukt om de Xbox 360 te evenaren, tenminste niet als de 360 het eenmaal 100% doet.
    Echt waar haal je die info vandaan dude.
  • Als ze over zogenaamde killers beginnen word die zogenaamde killer toch een flop…
  • Ze hebben alles, maar het is nog niet vastbesloten.
    Het systeem zal wss even krachtige beelden tonen als ps3.Zoals hij ook zegt tijdens zijn interview.Er is steeds weer bepaalde zaken gepikt geweest van nintendo.Zoals xbox met zijn wirelles controllers.Daarmee houden ze het belangrijkste geheim.Ze zullen alles opensmijten als de tijd rijp is.Wat zeer verstandig is.Als nintendo orgineel wilt blijven moeten ze niks verklappen tot ps3 & xbox360 vast staat.Wees geduldig en ge word beloond.

Alles op een rij

- nintendo revo, zullen al hun ouw games speelbaar zijn.
    - nintendo revo zal even krachtig zijn als ps3
    - nintendo revo zal geen 3d gebruiken.
    - nintendo zal de mogelijkheid hebben om op een bepaald manier dat de gebruikes games kunnen maken op de revo
    - nintendo revo zal ook een micro hebben waar je dan online bepaalde voice herkenningen kunt doen
    - er zal een halo killer komen, die werkt o.a. op de beweging van u controller.
    - wave racer zal ook zo functies hebben, maar dan kan je de snelheid veranderen door te duwen op u controller
    - de controller zal wss geen touch screen hebben maar normale knoppen met een d-pad. het zit meer in de controller.

Er zijn nog een aantal punten die dan niet vrij zullen gegeven worden
  • De helm lijkt echt… zou wel tof zijn.

Als dat het wordt doe ik niet meer aan nintendo, Virtual Boy hoef ik niet nogeens mee te maken.
  • De helm lijkt echt… zou wel tof zijn.
  • Dude photoshop….
  • o_0 is dit hem?!

• ^^D
  • Dacht ook dat er op de E3 Pokemon Pearl/Diamond werd getoond…maybe morge dan? :S
  • Gehaald uit een interview tussen Miyamoto en IGN.

We could throw out a bunch of numbers, too, but what we're going to do is wait until our chips are done and we're going to find out how everything in the game is running, what its peak performance is, and those are the numbers that we're going to release because those are the numbers that really count.

Rev nog niet klaar!
    Er moeten nog bepaalde chips voor worden gemaakt.

Downloaden wordt NIET gratis blijkbaar, je moet er een bepaalde prijs voor dokken.
    Het is ook niet zo dat je ALLE Nintendo games kunt donwloaden maar een beperkte lijst.

We have not set a price or determined a list of software for the Nintendo Revolution download service.

Misschien geen Mario 128 maar een andere Mario, Mario Sunshine bijv.
    Ook niet voor de NGC zo te lezen, maar voor de REV.

In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.

De REV is waarschijnlijk de zwakste van de drie.

You know, in regard to the power of the Nintendo Revolution versus, say, the Xbox 360, we're looking at making a small, quiet, affordable console. If you look at trying to incorporate all that, of course we might not have the horsepower that some other companies have.

Kid icarus eindelijk terug? (Zou wicked sweet zijn)

IGNcube: Will you make Kid Icarus for Revolution?

Shigeru Miyamoto: Well, I'm actually working really closely right now with the director of the [original] game. Now, whether or not when we get the Revolution all set up and everything is finalized, well who knows? That might be one of those characters where everybody says, "Hey, with the way our console is designed, that would be a perfect match." My question to you is, if we made this game would you buy it?

Zegt mij eigenlijk wel genoeg, denk dat de info tussen nu en Spaceworld komt en echte keiharde info op Spaceworld zelf.
    Kunnen we nu ophouden met die theoriën en Nostredamus spreuken?

He ik bedenk me net iets.

Was het niet zo dat Nintendo vorig jaar of het afgelopen jaar bezig was met een soort eigen Eyetoy iets?
    Ze hadden wat namen vast gelegd en het gerucht ging dat ze hardware aan het maken waren die je met Eyetoy kon vergelijken.
    Zou dat misschien die revolutionaire controller?
  • Dr staat bij mij van "word nu lid van gamespot complete blablabla"

bij jullie ook?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren