1. Nintendo plant lancering Revolution voor mei 2006

Re: Nintendo plant lancering Revolution voor mei 2006

@djbosanac
Die titel van dit topic slaat nergens op.
Nergens in je tekst gaat het over een mogelijk launch in mei.
B-R-O-N please
Alles wat in zijn bericht staat klopt gewoon. Dus waarom een bron bijgeven?

Ik kan ook wel een bericht neerzetten, dat betekent niet meteen dat het waar is. ;}
  • @djbosanac
    B-R-O-N please

Ik kan ook wel een bericht neerzetten, dat betekent niet meteen dat het waar is. ;}
  • prima, als hij dan ook minder gaat kosten dan 200 euro istie van mij :)
  • De vraag naar de officiële launch van de Revolution had altijd hetzelfde antwoord: '2006'. Maar nu heeft men het abstracte '2006' vervangen door 'de week van Thanksgiving 2006', wat de periode rond 25 november is. Deze release datum zou gelden voor Noord-Amerika.

De grote baas van Nintendo, Satoru Iwata, legde reeds uit waarom de Revolution zo laat verschijnt. Nintendo wou niet dat de Revolution in dezelfde periode verscheen als de PS3, namelijk maart 2006.

Nintendo zal waarschijnlijk de officiële release datum bekend maken tijdens de E3 in Los Angeles in mei 2006. IGN sprak reeds met een anonieme persoon van Nintendo welke vermeldde dat de voorlopige release datum rond de periode van Thanksgiving 2006 zal zijn.

Of de release van de Revolution meteen wereldwijd zal zijn is niet duidelijk maar een lid van de Europese Nintendo crew liet weten dat men de Revolution wereldwijd wil verspreiden binnen de 14 weken na de officële launch.
    Kwam ik toevalig tegen op gamed.nl
  • Lekker nagedacht ook.

Nintendo maakt op de E3 2006 alles bekend en dan zou in dezelfde periode gelaunched moeten worden…

doe maar gek.

Herfst is inderdaad een betere gok. Hogere omzet enzo.
  • Ik wil ook wel weten waar hij het vandaan heeft gehaald.
  • @djbosanac
    B-R-O-N please
  • B-R-O-N please
  • Ik gok gewoon op begin September.
  • ik zie de rev liever rond september komen heb ik weer geld genoeg
  • Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren. Herfst 2006 lijkt me een goede inzet. Bovendien wil Nintendo eerst nog een succes maken met Zelda TP voordat ze het publiek overdonderen met de Revolution.

Inderdaad, anders killen ze de omzet van Zelda. Ik hoop ook herfst. Dan kan ik em halen en spelen terwijl het kudt weer is. Als het mei is heb je nog de hele zomer voor de boeg. Das nooit leuk gamen terwijl het warm is buiten ^^D
  • Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren. Herfst 2006 lijkt me een goede inzet. Bovendien wil Nintendo eerst nog een succes maken met Zelda TP voordat ze het publiek overdonderen met de Revolution.
  • En waar staat het dat Ninty de Revo voor mei 2006 gaat launchen??? Is niet echt slim als ze alles onthullen op de E3 terwijl dat ding al in de winkel ligt.
  • X-bit labs bericht dat Nintendo, maker van spelcomputers, afgelopen maandag nieuwe informatie bekend heeft gemaakt van haar nieuwe Revolution console.
    Nintendo heeft aangekondigd dat de komende E3 conferentie gebruikt zal worden voor een persconferentie, waarbij Nintendo de eigenschappen van de spelcomputer met codenaam Revolution bekend zal maken. Voor de liefhebbers, het tijdstip is half tien ’s ochtends op 9 mei 2006, Los Angeles.

Op de afgelopen Game Developer Conference (GDC) 2005 bijeenkomst heeft Nintendo de hardware componenten bekend gemaakt van de Revolution console, zoals IBM’s Broadway processor en ATI’s Hollywood visual processing unit. Tevens is de console voorzien van een draadloos netwerk (Wi-Fi). De console zal naast de nieuwe spellen ook in staat zijn om bestaande GameCube spellen af te spelen. Voor fans van de oudere Nintendo spellen is er goed nieuws. Nintendo zal de Revolution gebruikers in staat stellen om bekende titels van de afgelopen 20 jaar te downloaden. Het gaat daarbij om oude spellen voor de Nintendo 64, Super Nintendo Entertainment System (SNES) en zelfs het Nintendo Entertainment System (NES). [Constant]
  • omdat Lau precies wilt weten

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren