1. Nippon Ichi gaat 360 en Rev ondersteunen, PS3 niet genoemd?

Re: Nippon Ichi gaat 360 en Rev ondersteunen, PS3 niet genoemd?

Ze gaan PS3 games maken. De vraag was of ze misschien voor andere consoles ook wat gingen doen. DOH!
  • Ze gaan PS3 games maken. De vraag was of ze misschien voor andere consoles ook wat gingen doen. DOH!
  • tja.. de bans vliegen de laatste tijd om de oren o_0
  • mooi zo
  • Hij is al gebanned.
  • @ Pharao kan je lage iq'tje die diepgang niet aan??? vuile graphicsgeile maniac
  • ze verlaten Sony niet maar ik denk wel dat de support een beetje verminderd gaat worden

RPG's verkopen meestal beter op een nintendo console omdat ze schaars zijn

en met het feit dat het goedkoper is om een spel te maken voor de Revolution
    en het feit dat NI niet zoveel geld heeft als zeg maar Namco of Square-Enix

en dat de PS3 erg duur is om voor te ontwikkelen

zie ik de Sony support wel afnemen en meer naar de kant van de Revolution hangen

maar het is nog wel afwachten

denk je dat?
    Denk dat de support gewoon hetzelfde blijft voor sony en dat ze daarnaast MS en Nintendo voorzichtig gaan ondersteunen.
  • Nintendo slaat terug! Er staat nergens PS3!

Let maar op Nintendo wordt marktleider in de volgende generatie.

Want Nintendo games zijn voor iedereen en ze spreken iedereen aan. Wie wilt nou een een standaard game als GTA of Halo!

Jij komt hier net kijken dus zal ik hier niet eens op reageren. ;}

Maar dit si weer een kwestie van lezen wat men wl lezen.
    Sommigen lezen dat ze alleen Nintendo en MS gaan ondersteunen, terwijl ik dus denk dat ze NAAST Sony ook wel serieus interesse hebben in het ondersteunen van Nintendo en MS.
    Maar ligt er dus aan hoe je het op wilt vatten.

Marcel, je geloofd het nooit maar dat was Notorious.

Notorious als Ninty-fan :lol:
  • Iedere console heeft 3rd party games nodig. Goed nieuws dus voor Nintendo dat NI hun Revolution ondersteunt. Maar het vreemd dat juist Sony (geen 1st party) deze support dan niet krijgt van Nippon. Niet dat deze ene ontwikkelaar veel uitmaakt, maar toch…
    Het is idd waar dat ontwikkelen voor PS3 duur is, maar Sony staat nog wel ff op 1 in de consolewars. Daar valt dus veel (terug) te verdienen.
    Laten we het idd maar ff afwachten.
  • ze verlaten Sony niet maar ik denk wel dat de support een beetje verminderd gaat worden

RPG's verkopen meestal beter op een nintendo console omdat ze schaars zijn

en met het feit dat het goedkoper is om een spel te maken voor de Revolution
    en het feit dat NI niet zoveel geld heeft als zeg maar Namco of Square-Enix

en dat de PS3 erg duur is om voor te ontwikkelen

zie ik de Sony support wel afnemen en meer naar de kant van de Revolution hangen

maar het is nog wel afwachten
  • Nintendo slaat terug! Er staat nergens PS3!

Let maar op Nintendo wordt marktleider in de volgende generatie.

Want Nintendo games zijn voor iedereen en ze spreken iedereen aan. Wie wilt nou een een standaard game als GTA of Halo!

Jij komt hier net kijken dus zal ik hier niet eens op reageren. ;}

Maar dit si weer een kwestie van lezen wat men wl lezen.
    Sommigen lezen dat ze alleen Nintendo en MS gaan ondersteunen, terwijl ik dus denk dat ze NAAST Sony ook wel serieus interesse hebben in het ondersteunen van Nintendo en MS.
    Maar ligt er dus aan hoe je het op wilt vatten.
  • Lou man :loser, ik ben ook een ninty fan, maar halo en GTA zijn echt geen standaard games…
    Verder denk ik dat de ontwikkeling kosten voor de ps3 te hoog is, en omdat die gamùes van hun niet denderend veropen, zullen ze met de ps3 vast hun kosten iet terug hebben, bij de xbox360 en (vooral) REV is het vast een stuk goedkoper.
  • Hij denkt dat hij naast de PS3 ook voor de X360 en Revo zal gaan ontwikkelen…

Dat bedoeld hij. Exclusief voor X360 of Revo ontwikkelen lijkt me niet echt snugger…

Dit denk ik dus ook.
  • ok.. heeft met mening te maken..

idd
  • ok.. heeft met mening te maken..
  • Want jij lijkt hier te beweren dat 2D meer bied dan 3D.. wat natuurlijk volkomen bullshit is….

Het duurde welgeteld één zin voor je jouw mening wéér als een feit begon te verkondigen. ;}
    Het is allemaal meningenwerk, dus probeer niet met je zogenaamde feiten aan te komen. 2D en 3D bieden net zoveel aan de respectievelijke liefhebber als de ander.

En nee, retro games hoef je niet te laten vallen… ook op GBA speel ik ze nog wel eens graag, die 2D games.

Dit strookt niet met een eerdere uitspraak van je. Magut, voor deze ene keer zal ik er maar niet op ingaan.

Maar in we zitten nu een een 3D periode.. 2D kan nu totaal niet meer wat met met 3D kan.. Kijk naar de shooter, fighter, racers, sportgames…

En 3D kan totaal niet wat 2D wél kan. Nogal logisch nietwaar? De gameplay van veel 2D games is met matig succes naar 3D vertaald… Sonic Adventure, anyone?

BTW, veel van mijn favoriete shooters zijn de klassieke 2D Shooters (R-Type, Contra, Buraifighter), uiteraard naast een aantal 3D klassiekers (GoldenEye 007, Soldier of Fortune). Mijn favoriete fighter is nog altijd een 2D spel (Super Smash Bros.) en ook in de sport en race genre's waren er in 2D een aantal hele goeie spellen (Nintendo World Cup).
  • dus?
    en de 2d versie's zijn allemaal toppers met het kaliber van bijvoorbeeld Zelda?
    in sales jah maar in kwaliteit nee

het maakt mensen niets uit

mensen kopen ook altijd nog de oude mario's donkey kongs en Sonic's
    allemaal 2D
  • ik vindt het daarom wel vreemd dat de 2D pokemon spellen veeeeeeeeeel meer verkopen dan de 3d versie's jij niet untouchable?
    Omdat die 3D pokomens sucken….
    Die zijn gewoon slecht..
  • ik vindt het daarom wel vreemd dat de 2D pokemon spellen veeeeeeeeeel meer verkopen dan de 3d versie's jij niet untouchable?

dus ik denk niet dat het veel mensen wat uitmaakt
  • 2d hoeft ook niet te doen wat 3d doet.
    Maar jongens, deze discussie en het gemierneuk tussen Lau en Untouchable hoort hier imo niet thuis.

Idd raar dat Nippon de PS3 niet noemt, maar we hebben in het verleden vaker devs gezien die van console wisselen.
  • neenee, je zegt het verkeerd, het is jouw feestje…
    Want jij lijkt hier te beweren dat 2D meer bied dan 3D.. wat natuurlijk volkomen bullshit is….
    En nee, retro games hoef je niet te laten vallen… ook op GBA speel ik ze nog wel eens graag, die 2D games.
    Maar in we zitten nu een een 3D periode.. 2D kan nu totaal niet meer wat met met 3D kan.. Kijk naar de shooter, fighter, racers, sportgames…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren