1. Nu al problemen met de xbox 360 in amerika

Re: Nu al problemen met de xbox 360 in amerika

elke nieuwe console heeft kinderziektes maar de xbox 360 heeft er wel erg veel en het is nog maar iets van 2 dagen uit ook nog.
  • Aan de Hardware ligt het echt niet….. Ik denk gewoon eerder dat ID Software tegen een deadline is aangelope van Activision om hem bij de launch uit te brengen…. Dat de XBOX 360 het niet aankan is onzin natuurlijk. Want PGR3 en PDZ zien er veel en veel beter uit dan Quake 4.
    Douchebag,
    Ik heb het over dat de gasten bij ID wellicht de hardware hebben overgeschat, anders zouden ze het goed hebben gedaan. En die gasten zijn heus niet bang van een uitstelling of twee.

En het spel is al heel lang in ontwikkeling ook voor de 360. Herrinner je John Carmack nog, juist ja.
    Denk niet dat ze zo'n eerste impressie wouden maken met quake 4. Dus het moet wel ergens anders aan liggen.

Hardware veranderd niet zomaar en omdat Quake 4 kwa framedrops enzo tegenvalt hebben ze de hardware overschat??? Das onzin natuurlijk. Want als je ziet wat voor games er uit dat apparaat komen rollen die niet van ID zijn is er nix mis mee (The Elder Scroll 4,Gears of War,PGR3 etc etc).
    Hardware overschatten doe je niet zomaar…. Want als je het apparaat grondig getest heb en gezien hebt wat die kan weet je wat je ervan kunt verwachten.. En dat veranderd niet zomaar.
    Nee, de vroege dev kits zijn allemaal spot on.

De Hardware van de XBOX 360 wordt eerder onderschat dan overschat. Dat Quake 4 niet is geworden wat de PC versie wel is geworden ligt maar weer gelijk aan die XBOX 360?? Heeft Carmack de Hardware gelijk overschat??? Wat is dat nou allemaal weer voor een Bullshit. Als je ziet dat een XBOX 360 10x beter en sneller is dan de betere PC's die er zijn… Geen 1 developer heeft zitten zeiken over problemen met de hardware van de XBOX 360 enzo… EN omdat Quake 4 een slechte port is geworden is het gelijk maar een overschat apparaat??? Denk eerder dat hij Onderschat wordt.
    Ik heb het over de developers bij ID.
    Met een succesvolle port(doom 3) hebben ze zich al bewezen.

Ik zeg niet dat de hardware slecht is, alleen dat ze het wellicht hebben overschat.
    Dat klink aannemelijker dan zeggen dat ze geen port kunnen maken.

Als het zo makkelijk is om te programmeren voor de xbox360 zoals door vele devs enzovoort is gezegd(volgens jou).
    En als iD software de 360 als basis gebruikt, kunnen ze toch wel meer halen uit het apparaat. Zou je denken, toch.

Dus zo aannemelijk klinkt het wel, dat ze nog meer hadden verwacht.
  • Dit dan.. ook lekker nieuws :|

360 Unable to Handle Quake IV?
    http://ve3d.ign.com/articles/668/668832p1.html

De 360 kan dat spel makkelijk aan, alleen ze gebruiken nu maar 1 core van de 3 daaarom heeft die er nu moeite mee.

Denk eerder dat het aan een slechte poort gaat……
  • Dit heb je met elke launch.

Overhitting lijkt het grootste probleem te zijn.

Wel grappig. Allard zat toen over de Ps3 te klagen omdat hij denkt dat de Ps3 te weinig vents heeft. Zo te zien heeft de X360 dat probleem…
    Als je met een adapter komt de grootte van de console zelf en nog met een ingebouwde fan plus 6 polige stekker.
    Dan weet je wel hoe laat het is.

En met al die gaten en ventilatoren in de 360 wordt het nog steeds heel warm.
  • Aan de Hardware ligt het echt niet….. Ik denk gewoon eerder dat ID Software tegen een deadline is aangelope van Activision om hem bij de launch uit te brengen…. Dat de XBOX 360 het niet aankan is onzin natuurlijk. Want PGR3 en PDZ zien er veel en veel beter uit dan Quake 4.
    Douchebag,
    Ik heb het over dat de gasten bij ID wellicht de hardware hebben overgeschat, anders zouden ze het goed hebben gedaan. En die gasten zijn heus niet bang van een uitstelling of twee.

En het spel is al heel lang in ontwikkeling ook voor de 360. Herrinner je John Carmack nog, juist ja.
    Denk niet dat ze zo'n eerste impressie wouden maken met quake 4. Dus het moet wel ergens anders aan liggen.

Hardware veranderd niet zomaar en omdat Quake 4 kwa framedrops enzo tegenvalt hebben ze de hardware overschat??? Das onzin natuurlijk. Want als je ziet wat voor games er uit dat apparaat komen rollen die niet van ID zijn is er nix mis mee (The Elder Scroll 4,Gears of War,PGR3 etc etc).
    Hardware overschatten doe je niet zomaar…. Want als je het apparaat grondig getest heb en gezien hebt wat die kan weet je wat je ervan kunt verwachten.. En dat veranderd niet zomaar.

De Hardware van de XBOX 360 wordt eerder onderschat dan overschat. Dat Quake 4 niet is geworden wat de PC versie wel is geworden ligt maar weer gelijk aan die XBOX 360?? Heeft Carmack de Hardware gelijk overschat??? Wat is dat nou allemaal weer voor een Bullshit. Als je ziet dat een XBOX 360 10x beter en sneller is dan de betere PC's die er zijn… Geen 1 developer heeft zitten zeiken over problemen met de hardware van de XBOX 360 enzo… EN omdat Quake 4 een slechte port is geworden is het gelijk maar een overschat apparaat??? Denk eerder dat hij Onderschat wordt.

En dat de Online slecht is heeft allemaal te maken met De game en niet de hardware…. Want PDZ Online loopt als een trein in de US. En waarom Quake 4 dan niet?? Gewoon omdat hij dik gerushed is om de deadline te halen en het ook nog eens vreselijk slecht gepoort is.
  • Dat gezeur over Quake IV. Lees gewoon de review op GameSpot, en wat staat daar? Juist dat het een slechte poort betreft, niet dat de 360 het niet aankan!
    Despite the 360's stature as the most powerful console on the market, it just can't keep up with this game's demanding visuals which probably speaks more to the lackluster quality of the game's translation from the PC than to the system's power, judging by how well the 360's two other first-person shooters look by comparison. Quake 4 is a compelling game, but when saddled with an extremely unstable frame rate, it's tough to recommend.
    Douchebag,

En niet alleen qua framedrops. De online is niet om over naar huis te schrijven, de graphics zijn slechter dan de pc versie(high end) en even goed als op een middle-end pc
    Douchebag,

• en een support klacht :

"man MS tech support is crap i have been waiting to get the box to ship my defective 360 back to them and i am still yet to see it. there service is crap and i have the feeling its gonna be a long time till any of us get replacements."
    Ik vind de service altijd goed hier in NL, ze halen je xbox op en na een week wordt die weer terug gebracht.

Dit dan.. ook lekker nieuws :|

De 360 kan dat spel makkelijk aan, alleen ze gebruiken nu maar 1 core van de 3 daaarom heeft die er nu moeite mee.

Is ook zo want waarom zou CoD2 dan wel lekker draaien.
    En waarom hadden die gasten van ID software elke kans gepakt om het spel te promoten.
    Blijkbaar hebben ze de hardware overgeschat.
    Kijk maar naar doom 3 op de xbox, een perfecte port.

Aan de Hardware ligt het echt niet….. Ik denk gewoon eerder dat ID Software tegen een deadline is aangelope van Activision om hem bij de launch uit te brengen…. Dat de XBOX 360 het niet aankan is onzin natuurlijk. Want PGR3 en PDZ zien er veel en veel beter uit dan Quake 4.
  • Haha zie kiyoshi (volgens mij zit hij nu te huilen:D)
  • en een support klacht :

"man MS tech support is crap i have been waiting to get the box to ship my defective 360 back to them and i am still yet to see it. there service is crap and i have the feeling its gonna be a long time till any of us get replacements."
    Ik vind de service altijd goed hier in NL, ze halen je xbox op en na een week wordt die weer terug gebracht.

Dit dan.. ook lekker nieuws :|

Is ook zo want waarom zou CoD2 dan wel lekker draaien.
    En waarom hadden die gasten van ID software elke kans gepakt om het spel te promoten.
    Blijkbaar hebben ze de hardware overgeschat.
    Kijk maar naar doom 3 op de xbox, een perfecte port.
  • Dit heb je met elke launch.

Overhitting lijkt het grootste probleem te zijn.

Wel grappig. Allard zat toen over de Ps3 te klagen omdat hij denkt dat de Ps3 te weinig vents heeft. Zo te zien heeft de X360 dat probleem…
  • idd, normaal duurt het wel wat langer voor deze de eerste klachten komen…
    En dat is juist zo raar
  • Dat met die TV's die geen 720P aankunnen ligt niet aan de XBOX360 maar aan het beeldscherm.
    Er werd gemeld dat PGR3 hierdoor bleef hangen….

En quote even mijn heel bericht, dan begrijp je het wel…

Dat komt omdat hun dan een verkeerd beeld hebben en/of hun mischien de instellingen verkeerd hebben gedaan. Want als het beeldscherm meer zuigt aan de XBOX 360 dan dat het ingesteld is bijvoorbeeld loopt dat ding gewoon vast…. En dat kan ik heel goed begrijpen eigenlijk. Want je hebt heus wel gezien dat er heeeel veel HDTV's op 720P hebben gedraait op de XBOX 360.
  • Dat met die TV's die geen 720P aankunnen ligt niet aan de XBOX360 maar aan het beeldscherm.
    Er werd gemeld dat PGR3 hierdoor bleef hangen….

En quote even mijn heel bericht, dan begrijp je het wel…
  • het grappige is dat bill gates een dag geleden nog aan't brullen was hoe stabiel de xbox360 wel niet is….

Dit heeft niet met stabiliteit te maken.. dit heeft met Defecten te maken.
    Onstabiel dus…
    Een console die tijdens een game crashed, een console die warm loopt, problemen met HD-tvs die geen 720P aankunnen maar wel 1080I

heeft toch met stabieliteit te maken…

Heeft nix met stabiliteit te maken…. Dat zijn randdingen. Heeft nix met de console te maken.

Dat met die TV's die geen 720P aankunnen ligt niet aan de XBOX360 maar aan het beeldscherm.

De warmte heeft te maken met de kracht die nodig is om het apparaat te moeten laten werken. Als het apparaat goed geventileerd is en je de adapter op een goeie plek neerlegt is er helemaal nix aan de hand.

Volgens mij weet jij ook niet wat het begrip ''Stabiliteit'' betekent.. Want dat is iets heel anders dan de dingen die jij ''onstabiliteit'' noemt.
  • het grappige is dat bill gates een dag geleden nog aan't brullen was hoe stabiel de xbox360 wel niet is….

Onstabiel dus…
    Een console die tijdens een game crashed, problemen met HD-tvs die geen 720P aankunnen maar wel 1080I, HDD die niet herkent worden

heeft toch met stabieliteit te maken…
    Want dit zijn toch geen hardwarematige fouten

Dat de console warm loopt, ok, is een defect.

• Tja ach je hebt altijd een aantal fabrieks fouten er tussen zitten, is met iedere console zo.
    Alleen worden dit soort berichten altijd overdreven gehyped omdat het leuk is voor de fanboys van de andere bedrijven. (even lachen om MS)
    Zelfde gebeurde ook met de PSP, PS2, NGC en Xbox1.

Aantal fabrieksfoutjes en iedereen ziet doem en verderf in de toekomst voor de consoles.
    Als je problemen hebt stuur em terug, klaar.
    Dit zijn incidenten niet als of alle x360's zo zijn.
    Niet meer dan bangmakerij van fanboys.
  • Het zal je maar gebeuren

http://files.360updates.qj.net/cgi-bin/ ... ,0,0,33,83

Echt lullig voor die vent.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren