1. Nu al problemen met de xbox 360 in amerika

Re: Nu al problemen met de xbox 360 in amerika

elke nieuwe console heeft kinderziektes maar de xbox 360 heeft er wel erg veel en het is nog maar iets van 2 dagen uit ook nog.
  • @Dragon Blade

Van wat ik gelezen heb op de grote Amerikaanse XBOX forums heeft er maar een heeeel klein deel problemen en veel van die problemen zijn al opgelost (Dus niet online komen,HDD werkt niet enz). Dat met het freezen van het spel is natuurlijk heel irritant en heb er enkele mensen eerder over gehoord. Maar je moet wel weten dat dit deel heeeel klein is. Het is niet zo een groot als bijvoorbeeld het dode pixel probleem van de PSP. En Omdat Microsoft best goeie service heeft kan je verwachten dat de XBOX 360's die vastlopen binnen een hele korte tijd vervangen en/of gerepareerd zijn.
    :lol:
    Wat was er nu zo erg aan een dode pixel?

De xbox360 is nog maar 1 dag uit, en nu al serieuze problemen (erger dan een littelige dode pixel)
    Wat als de xbox360 eens een week uit is, welke problemen gaan er dan nog allemaal aan het licht komen.

Maar goed, er is garantie.
    Maar dat is weer zo'n probleem: er zijn te weinig xbox360's, dus als de mensen hun kapotte xbox360's willen omruilen, moeten ze dan wachten tot volgend jaar????

Het positieve: M$ is deze generatie idd wel 1ste :lol:
  • @Dragon Blade

Van wat ik gelezen heb op de grote Amerikaanse XBOX forums heeft er maar een heeeel klein deel problemen en veel van die problemen zijn al opgelost (Dus niet online komen,HDD werkt niet enz). Dat met het freezen van het spel is natuurlijk heel irritant en heb er enkele mensen eerder over gehoord. Maar je moet wel weten dat dit deel heeeel klein is. Het is niet zo een groot als bijvoorbeeld het dode pixel probleem van de PSP. En Omdat Microsoft best goeie service heeft kan je verwachten dat de XBOX 360's die vastlopen binnen een hele korte tijd vervangen en/of gerepareerd zijn.
    Ik begrijp niet waarom je psp erbij haalt. En met nog wel de pixel probleem.

We hebben het hier over de 360, en dat ie klaarblijkelijk wat moeite heeft met zijn voeding en dat die ding veels te heet wordt(maar dat heeft iedereen ook bij de werkende).

Dit dan.. ook lekker nieuws

360 Unable to Handle Quake IV?
    http://ve3d.ign.com/articles/668/668832p1.html
    Klopt, je bent beter af met een goede pc.
  • Dit dan.. ook lekker nieuws :|

• @Dragon Blade

• Zijn er veel mensen op die forum van xbox.com die problemen hebben.

Als pc kennende, hebben vele problemen te maken met de voeding.

Ding wordt heet, je krijgt artifacts te zien en lampjes gaan eff aan.

Problem 79

Static in je welbekende racespel

Startup crash

• Ik heb al een pre-order kit dus als ik een 360 heb die niet goed werkt stuur ik hem gewooon op en krijg ik een nieuwe.
    Boeiend dat is met elk nieuw produkt.

Was trouwens al een topic over http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=33505
  • :O je hebt toch garantie ?!
    Als je een probleem hebt breng je hem gewoon terug.
    Zit 12 maanden garantie op.
    PSP zou ook veel problemen hebben als ik het internet moest geloven toen die tijd. Maar volgens mij viel dat hier allemaal mee ?!
  • hier zou ik ook bang van worden :

"Got home.
    Plug everything in, set the xbox to do 1080i

Play some perfect dark Looks great in HD
    Play some project gotham. -> Soon, game starts freezing on me.
    Turn xbox360 off then on -> Try playing some more project gotham, freezes on me again.
    Turn xbox360 off then on, Bam, error 79 message."

hiervan ook :

"Mine has faulty graphics…yellow and dark splotches everywhere in PDZ and Condemned…GRRRR!!!"

nog eentje :

"I played for two hours, left it for an hour, turned it back on and I got 3 flashing red lights and an "Error 74"."

en nog 1 :

"Mine works it just ends up freezing up during every game I play."

hoppa :

" Mine locks up five minutes into COD2. This blows."

en een support klacht :

"man MS tech support is crap i have been waiting to get the box to ship my defective 360 back to them and i am still yet to see it. there service is crap and i have the feeling its gonna be a long time till any of us get replacements."

Nou…………….. dit moet toch echt genoeg zeggen om geen xbox 1.5 aan te schaffen… voorlopig dan…. tuurlijk zullen er mensen bij zitten met goedwerkende xbox 1.5`s maar ik zou zelf het risico niet nemen.
    How bout u?
  • true zeldapocalypse… very true….
    `t neppe is dat veel europeanen hier dus ook last van gaan hebben.
    De 1e lading xbox 1.5`s hier zullen dezelfde probs hebben.
    De slimmerik koopt hem (nog) niet… en/of wacht gewoon een jaartje en blijft op de hoogte van de scene.
    De dommerik spreekt voor zich en zal een xbox 1.5 zsm willen hebben.
  • heb net even dat topic doorgelezen, ben blij dat ik besloten heb nog even af te wachten…
  • tja, en deze keer zal de europese versie, juist dezelfde versie zijn….
    Dat is dan weer het nadeel van een wereldlaunch.

Het heeft voordelen, maar ook nadelen.
    Bv, bij de vorige console launches (bv, ps2, GC, xbox1), kreeg europa meestal al het 2de model van die console.
    De meeste kinderziektes waren hierdoor verdwenen
  • tja, was idd te verwachten, nog nooooit was een console zo gerushed
    Van mij hadden ze ook een extra half jaartje in de ontwikkeling gestopt.

Die ding wordt fucking heet en die adapter niet eens meegerekend, die heeft zelf een eigen fan nodig en maakt een geluid als geen ander.
    En dat zal je merken in je energie rekening, ding vreet als de kanker.
  • tja, was idd te verwachten, nog nooooit was een console zo gerushed
  • Dit is natuurlijk te verwachten, gebeurt met elk nieuw produkt. Alleen verschilt het in mate hoe erg het kan zijn. xbox 1.5 zal zich hier doorheen moeten slaan zoals voorheen met de ouwe xbox ook was.
  • Hahaha, het is de PsP van de next-gen… Ik wens ze veel succes…
  • Volgens het forum op xbox.nl zijn er nu al problemen met de 360. Zoals overhitting, errors en dat soort dingen. Zou het nu dan al verstandig zijn om nu al een xbox te kopen of te wachten totdat de nieuwe lading komt. Zou dan wel jammer van preorderkitje zijn.
  • Dit dan.. ook lekker nieuws :|

De 360 kan dat spel makkelijk aan, alleen ze gebruiken nu maar 1 core van de 3 daaarom heeft die er nu moeite mee.
  • [quote="Dragon Blade] Als je met een adapter komt de grootte van de console zelf en nog met een ingebouwde fan plus [b]6 polige[/b] stekker.
    Dan weet je wel hoe laat het is.

En met al die gaten en ventilatoren in de 360 wordt het nog steeds heel warm.[/quote]

"Al die gaten en ventilatoren"???

Sorry, naar welk ontwerp heb jij zitten kijken? Ik vroeg me eigenlijk al vanaf het prototype af of de koeling wel voldoende zou zijn…

En bij de PS3 ziet het er helemaal (net zo) rampzalig uit, wat dat betreft.

Maar nu moet er ook gezegd worden dat er bij de Xbox 1 ook verhalen over overhitting waren en dat het gros van de mensen (van die verhalen) blijkbaar niet doorhadden dat het ding ook lucht moet kunnen aanzuigen…. -_-'
    (welke mongool blokkeerd er nou een intake?)
  • ik vraag me af hoe sony de ps3 gaat koelen.
    Anuwel sony er wel veel ervaring mee heeft
  • Gewoon terug gaan

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren