1. Online problemen Fifa 13 xbox 360

Re: Online problemen Fifa 13 xbox 360

Daar krijg ik geen reactie
  • Daar krijg ik geen reactie
  • Toch graag daar centraal houden, ook al kan ik niet vinden dat je het gevraagd hebt.
  • Kan gewoon in Fifa 2013 topic.
  • Wie kan mij helpen met de volgende problemen bij seizoenen live:

selectiebestand niet op orde:
    Als ik al eerder met een team heb gespeeld en het teammanagement heb aangepast onthoudt hij dit ook voor live seizoen.
    Ik krijg dan de melding dat mijn team is aangepast is en niet overeenkomt met de tegenstander. De verbinding wordt dan verbroken.
    Ik heb een online team update uitgevoerd maar dat mag niet baten???

Mijn team bij fifa 13 is ajax. Nu komt het weleens voor dat de selectie van Ajax bij andere teams komt te staan. Dus als ik online wil spelen en ik kies bv Barca of United, dan staat daar de opstelling van Ajax.

Ook heb ik gehad dat de selectie niet voltallig wordt weergegeven en dan alleen de eerste 4 spelers bij de selectie staan en daarna geen naam en een 0.
    Ook in het intro filmpje zie je dan maar 4 spelers op het veld staan. Pauzeer ik dan om naar teammanagement te gaan,dan blijft de xbox hangen.

Om deze problemen te voorkomen heb ik fifa op de hdd van de xbox gezet, maar nu zag ik zojuist helemaal geen spelers meer van mijn team.Alleen de bal een het rode pijltje erboven???

Daarnaast blijft hij regelmatig in de Arena hangen.

Deze problemen doe zich alleen voor bij live seizoen, bij andere online wedstrijden niet.
    Wie kan mij helpen of heeft dit ook?

Gr Sander

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.