1. Pc kopen +/- 1500 euro

Re: Pc kopen +/- 1500 euro

• Ik zal inderdaad ook voor Alternate gaan.

Heb 2 weken geleden ook een pc gekocht voor ongeveer dat bedrag. En ben er heel tevreden over. Heb hem wel zelf in elkaar gezet. Een pc in elkaar laten zetten kost volgens mij 50 € voordeel daaraan is dat je garantie op de hele pc hebt en niet op de onderdelen. Dus als je pc het niet meer doet kan je heel je pc meenemen naar alternate in plaats alleen het onderdeel dat kapot is.
  • Ik kan ze zelf niet bouwen, dus ik zoek eigelijk n webstore ofzo waar ik precies aan kan kruisen wat ik er in wil (waar ik nog advies over nodig heb) En zij m voor me in elkaar zetten
  • Voor 1500 euro kun je heel mooi systeempje bakken, kijk hier eens: http://tweakers.net/reviews/2430/4/twea ... steem.html

Als je alle onderdelen bij 1 winkel besteld kunnen ze het ook voor een bepaald bedrag (weet niet wat dat kost) voor je in elkaar zetten als je dat zelf niet kunt. De meeste webshops hebben zelf ook complete systemen staan voor bepaalde doeleinden, ik haal mijn spul meestal bij alternate.nl weg.
  • alienware niet komen betaald alleen maar voor de naam
  • Oke, ik zoek n pc om goed te gamen enzo, ik had al gekeken naar de alienware aurora, maar voor minder kan ik een betere pc krijgen.

Dus ik heb jullie hulp nodig.
    Wat voor pc moet ik kopen? En waar kan ik die kopen?
    Beste specificaties.

Ik ben niet zo into de pc wereld, ik ken t taaltje niet precies :P

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.