1. Perfect Dark onder andere naam??

Re: Perfect Dark onder andere naam??

GOLDENEYE/PFD niet goed speelbaar wtf?????
  • GOLDENEYE/PFD niet goed speelbaar wtf?????
  • vind ik juist goed, FPS is niet goed speelbaar op console

nou nou nou….dat valt ook wel mee, TS2 heeft een erg goeie besturing ( ik heb zelf radical B )

Bullshit. Ze zijn anders dan op de pc. Dat wil niet zeggen dat ze niet goed speelbaar zijn. Ik maak op mijn console net zo goed een headshot enz. Het duurt alleen iets langer, maar alles is daarop afgesteld. Het is een kwestie van wennen, en dan loop je zo door het level te knallen, alsof je niets anders gewend bent.
  • Het is ook een hele simpele site met low res plaatjes. Er is inderdaad meer aan de hand denk ik. Die vage truukjes had Rare ook ja…
  • Die gasten hadden ook op de eigen site wat vaags uitgehaald om de geruchten wat te stimuleren. Net zulke vage truukies als Rare dus:P Dit kan nog een leuke dev worden voor Ninty:D
  • op de site stond toch dat het een heel origineel spel zou worden en alles behalve een FPS….
  • ^^loser

Anyway, ik vind dit te vaag om iets serieus over te zeggen. Een vage ontwikkelstudio is bezig aan een nog zo goed als onbekend spel. Ahem…

Echt vaag zijn ze niet hoor. Er zitten een paar grote namen daar. Ik verwacht dus wel wat van die lui :)
  • <blockquote><b>Quote: </b><i>Originally posted by Malicious on 31 januari 2003
    <hr></blockquote>

Ik vind em wel leuk :) Malicious mag wel blijven van mij hoor
  • ^^loser

Anyway, ik vind dit te vaag om iets serieus over te zeggen. Een vage ontwikkelstudio is bezig aan een nog zo goed als onbekend spel. Ahem…
  • madvance is een…….
  • Ik ben geen fanboy ga je mond met zeep wassen!

Ik ben multiplatform gamer. Get with the program!

Ok, dan ben je de game-die-de-opvolger-van-Notorious-is-gamer!:P

Nee maar gast, Notorious was precies zoals jij met die plaatjes.
    Droog, en gewoon niet serieus nemen.:)
    En we weten dat jij z'n broertje bent, ik zal je verder niet lastig vallen oke?:P
  • jammer voor de goldeneye/perfectdark fans maar voor een fps ben je bij zoonami aan het verkeerde adres:

"Zoonami is not working on another GoldenEye. In truth, the company likely isn't even working on another first-person shooter. But whatever is coming from the England based studio, you can bet that it's going to be original."

de echte diehards zullen dus echt OOK een xbox in huis moeten halen
  • &lt;blockquote&gt;&lt;b&gt;Quote: &lt;/b&gt;Originally posted by Robkazoe on 31 januari 2003&lt;hr&gt;Valt me op dat er meer xbox fanboys zijn dan welke andere console. Dat ter zeide.

Nee hoor lijkt alleen maar zo, PS2 en NGC hebben net zoveel fanboys en allemaal even irritant.
    <hr></blockquote>
    Ja, alleen als ze op andere boarden dan hun eigen console board gaan posten vallen ze erg op.
  • Klopt Marcel, alleen op dit forum is alleen Malicious de actievste fanboy…:)

Maar on topic, ik denk dat als je nu al ziet de samenwerking van Zoonami en Nintendo, dat je wel Zoonami over 1/2 jaar als 2d party zullen zien.
    Áls hun game natuurlijk dan goed verkoopt.
    En dat Game Zero is maar een project naam, het zal wel net TS2 worden, maar dan de ''andere'' kant op.:)
    Het zal wel veel weg hebben van PD en Goldeneye, net als TS2.
    Maar ik denk dat het vooral qua muziek en Singeplayer Timesplitters gaat overtreffen maar dat de multiplayer wat minder wordt.
    Dit omdat ze dat soort mannen bij Zoonami missen.:)
  • Valt me op dat er meer xbox fanboys zijn dan welke andere console. Dat ter zeide.

Nee hoor lijkt alleen maar zo, PS2 en NGC hebben net zoveel fanboys en allemaal even irritant.
  • Euh?

Je kunt console FPS sowieso niet vergelijken met PC FPS.
    Ik vind PD nog steeds de beste consoleshooter (Halo niet meegerekend). Vooral de singleplayer in TS2 vind ik niet kunnen tippen aan die van PD.
  • Veel mensen baalde dat Perfect Dark niet meer op de cube zou komen en ik ook. Maar wat was Perfect Dark nou eigenlijk?? Het was een veredelde Goldeneye en een hele goede game. Op dat moment stak het met kop en schouders boven de rest van de fps uit op consoles en had je een van de beste multiplayer games in huis. Toch was perfect dark gewoon een heel sterk verbeterde james bond. Perfect Dark bewijst zelf dat een naam niet een goede game maakt, want Perfect Dark is gewoon Goldeneye. Nou ik time splitters 2 heb weet ik dat perfect dark helemaal niet zo bijzonder is. Wat is perfect dark nou?? Het is slechts een naam op een gamesdoosje en het heeft helemaal geen status,want er is maar een perfect dark game gemaakt. Ik zou niet weten wat perfect dark nog in moet brengen in de next gen shooter wereld en wat moet perfect dark inbrengen tegen Halo en Unreal championship??
  • jep, super nieuws…. Uiteraard wachten wij nog met posten totdat het allemaal wel erg zeker wordt enzo.

Malicious: post nuttige dingen, of krijg een waarschuwing aan je broek…
  • Malicious = reincarnatie Notorouis (of hoe je het ook schrijft)

Valt me op dat er meer xbox fanboys zijn dan welke andere console. Dat ter zeide.

Ik denk niet dat ze een PD spel gaan maken maar meer iets richting TimeSpliters. Dus een spel wat wat onderdelen heeft van o.a. James Bond en Perfect Dark maar dat er geen complete spel aan wordt toegewijd.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren