1. PES 2011

Re: PES 2011

PES THE BEST
  • PES THE BEST
  • Vind pes toch beter dan fifa
  • Loopt overduidelijk niet echt storm hier… Heb vorige week de demo gedownload, en ik ben echt weer ouderwets enthousiast over PES. Gaat voor mij in ieder geval voor het eerst sinds drie jaar weer moeilijk worden te beslissen welke voetbal game er dit jaar op de plank komt te staan.

Daarom heb ik een vraag, aangezien ik sinds PES 2008 geen Pro Evo meer in mijn bezit heb gehad: Is het nog steeds mogelijk om Fake-shots te doen? Vind het namelijk heerlijk om wanneer een spits recht op de keeper af stormd, in plaats van een vol schot dat alsnog vaak gestopt wordt, deze gewoon te omspelen.

Daarnaast zag ik in bijvoorbeeld PES 2010 de mogelijkheid om schwalbe's te doen, maar dit lijkt niet te werken in PES 2011. In ieder geval niet met dezelfde knoppen combinatie. Iemand enig idee of dit er nog steeds inzit?
  • Harder drukken? Bij PES gaat het trouwens anders dan Fifa he, je moet veel meer timen qua schieten.
  • hoe schiet je met pes 11 op de xbox hard want als ik schiet gaat ie super langzaam
  • Ehh moet je bij instellingen kijken. En dan bij besturing ofzo, en dan weer cursor instellingen.
  • ik heb steeds bij de mastercompetitie als ik een wedstrijd speel dat de computer een speler is als ik niet op wisselen duw dat eigenlijk dus de computer de hele tijd meespeelt en als ik niet wissel en een van mijn eigen team krijgt hem en ik wissel niet van speler gaat de computer gewoon verder!!

hoe kan ik dit veranderen ik wil graag altijd zelf de bal hebben ??

alvast bedankt!!
  • Als je een onrealistisch kutspel wilt kopen, moet je voor pes gaan. Ongelofelijk wat een kutspel dit is zeg. Hadden de recensenten van ig stront in hun dopogen zitten toen ze deze game aan het beoordelen waren??
  • Als je een onrealistisch kutspel wilt kopen, moet je voor pes gaan. Ongelofelijk wat een kutspel dit is zeg. Hadden de recensenten van ig stront in hun dopogen zitten toen ze deze game aan het beoordelen waren??
  • Ben best benieuwd welke game nou beter is de 1 zegt FIFA de ander Pes.
    Heb beide games nog niet gespeeld maar dat komt nog wel.
  • De ontwikkelaars van PES zijn niet voor niets opnieuw begonnen.
    PES liep achter en was slechter.
    Doordat er nu opnieuw begonnen is valt er niet te verwachten dat deze versie perfect is, FIFA is nog steeds beter.
    Misschien dat volgend jaar de echte strijd gaat losbarsten wanneer Konami verder borduurt op deze verse start.
  • Meer mensen die problemen hebben met de online-modus? Ik kan geen mlo (master league online) spelen. Iemand zelfde problemen?
  • is er niemand die pes 2011 speelt:O?
    ongelofelijk! echt een super game
  • Eurogamer:

Nevertheless, while FIFA 11 may be the better, more polished and controllable simulation of football, in many respects PES 2011 is the more charismatic of the two games. If you're only interested in the finished article then you might want to wait another year for further progress, but in the meantime PES fans can hold their heads high, and fans of the beautiful game are on the road to being spoiled for choice again in light of this encouraging instalment.

7/10

IGN:

Closing Comments
    After the promising strides made by last year's reboot, PES 2011 feels very much a realisation of that potential. With its emphasis on fun still apparent, the added realism provided by control, animation and AI enhancements improve and broaden the package's appeal no end. Factor in the added tactical flexibility and the addition of the online Master League, and it's easy to see why PES' return to form will be widely celebrated. Some may prefer FIFA's more studied approach to football realism, but when it comes to pick-up-and-play fun and intensity, PES 2011 gets my vote this year.

8.5 Presentation
    PES 2011's still lags behind FIFA in terms of licenses and frills, but this year's is by some margin Konami's best attempt, with slick menus, match build-up and replays.
    8.5 Graphics
    With some incredible player likenesses and super-slick animation, PES is neck and neck with FIFA in most departments. As usual, the lesser-known and generic player models drag it down slightly.
    7.0 Sound
    The commentary team could do with a revamp, and the crowd chants are nowhere near as good as FIFA's, but the soundtrack should get the thumbs-up from the indie crowd.
    9.0 Gameplay
    Instant, intuitive, and almost as satisfying to play against the AI as a human opponent. A long overdue return to form.
    9.5 Lasting Appeal
    There are few games in the world that have the lasting appeal of a top-notch football title, and PES 2011 definitely qualifies as one of those.
    9.0
    OVERALL Outstanding
  • meer mensen last van dat af en toe het beeld even blijft hangen 1 seconde en dan weer verder springt in de demo?
    is het een bug ofzo
  • De demo van Pes is veel toffer dan die van Fifa imo. Mijn nummer 1 keuze is sowieso Pes, al zal ik Fifa ook wel halen denk ik. Kan ik tegen meer kameraden een balletje trappen. :)
  • Ik ben ook meer PES gewend dan Fifa maar op 1 of andere manier heb ik altijd meer plezier met de gameplay van PES.
  • Ja, maar ik ben dus Pes gewend.
  • Neem FIFA Swiepzor, dan kunnen we een potje doen :]
  • Ik twijfel nog een beetje welke game ik ga halen.
    Ben nu weer fanatiek bezig met Pes2008, en dat speelt opzich wel goed dus om dan naar Fifa over te stappen..
    Maar paar vrienden van me halen Fifa dus wel, maar volgens mij ga ik daar flink in zuigen en ben ik in Pes beter. :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren