1. Forum
  2. PES 2012

Re: PES 2012

Wie kan me vertellen hoe ik een nieuwe Master League kan starten met de originele spelersnamen?!

Edit: dit moet je blijkbaar eerst vrijspelen met punten. Excuses voor de kick!
  • Wie kan me vertellen hoe ik een nieuwe Master League kan starten met de originele spelersnamen?!

Edit: dit moet je blijkbaar eerst vrijspelen met punten. Excuses voor de kick!
  • Enige echte minpunt vind ik toch wel de keepers,en dan vooral bij 1 op 1 situaties,als iemand op je keeper afkomt en je laat hem dus uitkomen,komt die wel uit maar kan de tegenstander er zo omheen lopen zonder dat die duikt of fanatiek naar die bal toegaat!is een soort van cheat helaas
  • Enige echte minpunt vind ik toch wel de keepers,en dan vooral bij 1 op 1 situaties,als iemand op je keeper afkomt en je laat hem dus uitkomen,komt die wel uit maar kan de tegenstander er zo omheen lopen zonder dat die duikt of fanatiek naar die bal toegaat!is een soort van cheat helaas
  • jaa klopt,gisteren verkocht foregames hem al!
    heb hem nu al een aantal uren gespeeld met name de master leaque en die is echt weer gruwelijk goed,de gameplay is ook weer ijzersterk.
  • Yup heb ik ook last van.Maat tegen wie ik speelde had precies hetzelfde.
    Over de muziek.Volgens mij bij extra inhoud heb je een optie dat je nummers uit je playlist kan verwijderen en je kan als je opgeslagen muziek hebt op je ps3 je eigen muziek toevoegen.K zal vanaaf ff kijken waar die optie precies zit.
  • Heeft iemand deze game al met een stereo headset gespeeld ?

Als ik deze game met mijn headset speelt hoor ik een krakerig/pieperig geluid. Aan mijn headset ligt het niet, want bij andere games heb ik het niet.

Vind het zelf vrij irritant. Zeker omdat ik die headset vrijwel altijd op heb als ik met vrienden speel.

Klopt!heb ik ook last van,is vrij irritant ja,heb ik met andere games ook nooit alleen met deze.
  • Heeft iemand deze game al met een stereo headset gespeeld ?

Als ik deze game met mijn headset speelt hoor ik een krakerig/pieperig geluid. Aan mijn headset ligt het niet, want bij andere games heb ik het niet.

Vind het zelf vrij irritant. Zeker omdat ik die headset vrijwel altijd op heb als ik met vrienden speel.
  • Volume tv uit, volume radio aan.
  • Awesome, triple post.
  • @straatblaffer,

Precies de vragen die ik ook wilde stellen
  • @straatblaffer,

• @straatblaffer,

• Heej,

ik stoor me nogal aan de irritantie liedjes van PES 12. Ik wil erg graag mijn eigen muziek importeren, maar ik kan nergens vinden hoe dit werkt bij PES 12. Kan iemand me hiermee helpen?
    Tevens zoek ik naar een goede Option File. Hebben jullie al een complete gevonden?
  • LOL, nou ik vanmiddag ook toen k speelde.Ieder potje wel 2x lat of paal :P
  • ja, misschien dat het aan de voet ligt en dat ik steeds verkeerde been kies. Bedankt. maar toch komt het zo vaak voor, probeer maar eens. vaak heb je dat je op randje 16 zo'n vrije schiet kans krijgt en dan toch vaak hard op de keeper af zonder hoek. ik speel trouwens op speed+2.
    En ik schiet continue tegen de lat of paal :P
  • ja, misschien dat het aan de voet ligt en dat ik steeds verkeerde been kies. Bedankt. maar toch komt het zo vaak voor, probeer maar eens. vaak heb je dat je op randje 16 zo'n vrije schiet kans krijgt en dan toch vaak hard op de keeper af zonder hoek. ik speel trouwens op speed+2.
    En ik schiet continue tegen de lat of paal :P
  • IK heb idd ook wel eens van die ballen ja, maar vaak gaat ie toch echt in de hoek waar k hem wil hebben.Vaak zelfs naast het doel, maar wel in de hoek waar die moest :P
  • hmm ik weet uit ervaring dat het ook ligt aan of je met de goede voet schiet dus linkspotig met links enz.
    Verder is t gwn op het moment dat je schiet een hoek kiest.
  • als ik randje 16 sta en kies keurig een hoek uit, en schiet gaat hij steeds gewoon recht op de keeper af. … wat doe ik fout , zie vorig bericht

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren