1. PES 2012

Re: PES 2012

Gister gekocht voor 22 euro. Demo sprak me erg aan en ben FIFA12 ook wel beetje zat aan het worden.
  • Gister gekocht voor 22 euro. Demo sprak me erg aan en ben FIFA12 ook wel beetje zat aan het worden.
  • Ben nu bezig met de club boss mode voor en kijken of ik de rijkste club kan worden. Maar verlies alleen maar geld in plaats van dat ik verdien haha.
  • Yup heb ik gedaan en dat heeft ook wel geholpen alleen het moment van A kiezen komt in deze PES weel heel precies.
  • Is erg moeilijk. Alle spelers zijn best behendig met PES. Zelf zou ik zeggen niet te veel proberen te happen, en gewoon proberen tegen de man/bal aanlopen. Als die echt dichtbij is kun je altijd nog op A drukken.

Heb je de training al gedaan? Moet ook wel helpen denk ik.
  • Damn ik heb echt moeite met de bal afpakken in deze game zeg. Iemand nog tips?
  • Yup, daar is ook nooit iets over gezegd.
  • Da's toch vreemd? Hoe kan het nou dat 2 vs 2 wel in de PC en PS3 versie zit, maar in de Xbox 360 versie zonder reden ontbreekt?
  • Door de tip club boss gevonden best een leuke mode eigenlijk.

Klopt was mij ook opgevallen dat 2 vs 2 niet in deze versie zit.
  • Daar ging iets fout, sorry voor de dubbelpost!
  • Iemand enig idee waarom in de Xbox 360-versie de online 2 vs. 2 optie ontbreekt? In de PC en PS3 versies is deze namelijk wel gewoon aanwezig. Vind het erg vervelend dat Konami dit gewoon achterhoudt, want dit is één van de opties waar ik het meest naar uitkeek.
  • Oke bedankt haha ik lees nooit boekjes lol.
  • De boss mode moet je vrijspelen, door het behalen van GP punten kan je dat op den duur 'vrijkopen' zegmaar. staat in het boekje van PES 12.
  • Weet iemand ook waar je de club boss mode kan vinden? Ik kan alle modes vinden maar die mode zie ik nergens staan.
  • Heb de game opgehaald, is allemaal in orde ;) let the game begin….
  • Ach als ik tijd genoeg had dan was het niet zo erg geweest, maar je zegt dat je ook geen internet verbinding heeft met de 360 dus dan kan ik nu wel gaan kijken maar mijn versie heeft de patch gehad.
  • Ik ga wel ff lang een game store daar kan je games meestel wel eerst even bekijken. snap dat je niet alles voor iedereen bij langs wil gaan, kan je bezig blijven.
  • Moet je even kijken of je de game bij iemand kan spelen of lenen, want ik heb geen tijd en zin om elk team tot in de detail te gaan bekijken of alles klopt inclusief shirts, sponsors en dergelijke. De kleuren kloppen iig wel van het thuis tenue Groningen, maar weet niet welke sponsors alle clubs precies op hun shirt hebben staan.

En ja ik weet ook niet hoe het was voor de patch, want de dag dat ik PES 2012 binnen kreeg was de eerste patch ook uit en die heeft 160 team aangepakt. Dus hoe het voor die patch was geen idee, dus hang me er niet aan op.
  • Pff Kleuren kloppen wel van de shirts, maar sponsor weet ik zo niet zou ik eerst ff moeten googlen wie er op de shirt hij hun staat.

Van AZ, PSV, Twente, Feyenoord, Ajax kloppen de thuis en uit shirts incl sponsor wel. Groningen of de rest zou ik even moeten kijken vanavond, maar is dat zo belangrijk dan de sponsor op een shirtje bij een voetbal game?

Maar denk dat dit ook wel klopt bij de rest van de clubs want Konami heeft gewoon licensie rechten van de Nederlandse competitie en clubs.

Het weegt bij mij wel zwaar mee dat de shirts kloppen, dacht bij pes 11
    dat het ook allemaal klopte, maar ondanks de licensie en de rechten daarvan
    zijn er toch een paar clubs in pes 11 die niet correct zijn. oa groningen vitesse en twente. iets wat erg, erg jammer is.
    Nou weet ik dat er patches bestaan om de downloaden, maar helaas ben
    ik daar niet zo handig in om dat voor elkaar te krijgen. ook heb ik geen
    internet verbinding op mijn x-box. misschien iets wat ik toch maar eens moet
    doen…. :roll:
  • Pff Kleuren kloppen wel van de shirts, maar sponsor weet ik zo niet zou ik eerst ff moeten googlen wie er op de shirt hij hun staat.

Van AZ, PSV, Twente, Feyenoord, Ajax kloppen de thuis en uit shirts incl sponsor wel. Groningen of de rest zou ik even moeten kijken vanavond, maar is dat zo belangrijk dan de sponsor op een shirtje bij een voetbal game?

Maar denk dat dit ook wel klopt bij de rest van de clubs want Konami heeft gewoon licensie rechten van de Nederlandse competitie en clubs.
  • Nog even snel gekeken, maar de teams in NL kloppen volgens mij allemaal wel. Groningen zover ik nu even heb gezien gewoon de kloppende namen (incl nieuwe spits die ze hebben) en ook even bij ADO en Heerenveen gekeken die kloppen gewoon.

Stadions hmm volgens mij zit er geen echte stadion namen in PES 2012.

Oke dat de namen kloppen is wel iets wat klopt, maar in 2011 klopten de shirts niet, die zijn bijv helemaal wit en rood. geen sponsors enzo erop.
    Daar ben ik wel eens benieuwd naar, of alles er uitziet zoals in t eggie.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren