1. PES 2013

Re: PES 2013

en daarom heeft ook iedereen zijn eigen mening ;)
  • en daarom heeft ook iedereen zijn eigen mening ;)
  • Pes is ook niet realistischer dan Fifa, maar wel leuker dan Fifa.
    Fifa is teveel realisme geworden dat de fun er een beetje af is.
    Het enige wat ik nog leuk vind is de FUT modi en dat je je vrienden kan afmaken online.
    Ik koop Fifa omdat al mijn vrienden die hebben en ik anders hun niet kan afmaken.

Fifa 13 is gewoon 12.1 dat haat ik er zo aan, er is niks gedaan in 1 jaar tijd.
    Terwijl Pes 13 veel anders aanvoelt dan 12.
  • Ik doel niet op de Master League. Ik doel op een gewone League
  • Link ?? lijkt me sterk dat ze heel de master league eruit hebben gesloopt….
    Als het puur om MP gaat mogen ze die wel heel erg verbeterd hebben want die was gwn ruk in vorige delen….
  • OK, bedankt. Maar is er ook ergens op internet een overzicht van de clubs te vinden? Ik kan het nergens vinden namelijk…
  • Ja hoor is goed in de game te komen en qua teams is niet zo heel moeilijk om te weten welk team het echt is speel een match en je komt wel 1 speler tegen die je kent van een team en dan weet je meteen wie het is daarna kan je de naam editten van de club.
  • Hallo iedereen!

Ik heb PES 2013 gewonnen met een prijsvraag, en ik ga er over een paar dagen eens goed voor zitten. Ik heb nooit een voetbalspel echt helemaal kapot gespeeld, maar als ik iets speel dan is het FIFA. Kan ik met de tutorials goed in het spel komen?

Dan heb ik nog 1 vraag: Alleen Man. United is gelicenseerd bij de Engelse competitie. Kan ik ergens op internet een pagina vinden waar alle Engelse teams uit PES staan met daarachter de echte teams die het moeten voorstellen?
  • Is het mogelijk om online te filteren op mensen met een goede internetverbinding? Ik word helemaal gek van die buitenlanders met pauperinternet.
  • Same here. Idd een briefje met een code, maar ik heb het nog nooit ergens hoeven invoeren en kan prima online spelen.
  • Same here. Idd een briefje met een code, maar ik heb het nog nooit ergens hoeven invoeren en kan prima online spelen.
  • Werkt deze game met een online pass - achtig iets ?!

Je hebt wel een online - pass achtig iets, maar om de een of andere reden vroeg mijn spel niet om een code, er staat op het blaadje dat het gevraagd kan worden.

Weird.
  • Werkt deze game met een online pass - achtig iets ?!
  • Paar wedstrijden gespeeld, geen rare fratsen van de keeper gespot tot nu toe.. Maar elk voetbalgame heeft zo nu en dan een glitch zitten waarvan je denkt, hadden ze hier niet wat aan kunnen doen?

Ik ga dit weekend, wanneer ik wat meer tijd heb, wat meer PES spelen en hier droppen of er daadwerkelijk een probleem is met de keepers.
  • Ik heb de retail versie nog niet. Dus ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat de keepers uit de demo gewoon goed waren.

Daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik nu steeds vaker lees dat de keepers weer kut zijn.
  • Ik hoor van diverse mensen dat de retail versie nog slechter dan de demo is. Is dit waar ?

Want ik vond de demo erg lekker spelen. Heb meer dan 100 wedstrijden gespeeld, en mijn keeper op geen fout weten te betrappen.

Nu hoor ik mensen ineens weer klagen over de keeper. Wat is dat toch met Konami.

Begint het uiteindelijk weer ergens op te lijken. Verprutsen ze het alsnog.

Ik zou morgen PES gaan halen. Maar heb nu toch wel mijn twijfels. Fifa haal ik sowieso niet. Het wordt PES of helemaal geen footiegamie game.

Dus de IG review had toch gelijk?
  • Ik hoor van diverse mensen dat de retail versie nog slechter dan de demo is. Is dit waar ?

Want ik vond de demo erg lekker spelen. Heb meer dan 100 wedstrijden gespeeld, en mijn keeper op geen fout weten te betrappen.

Nu hoor ik mensen ineens weer klagen over de keeper. Wat is dat toch met Konami.

Begint het uiteindelijk weer ergens op te lijken. Verprutsen ze het alsnog.

Ik zou morgen PES gaan halen. Maar heb nu toch wel mijn twijfels. Fifa haal ik sowieso niet. Het wordt PES of helemaal geen footiegamie game.
  • ja matig dat er geen offline league meer mogelijk is. Once again heeft Konami het onvoorstelbare voor elkaar om er weer iets uit te halen wat goed was!! Ook balmode met bestaande spelers eruit gehaald?!

Na aantal wedstrijden valt me op dat keepers de wat makkelijkere ballen van dichtbij niet hebben maar lange afstandsperen wel mooi pakken.
  • Nou PES binnengekregen. ''Installatie''stappen gevolgd, kon alleen niet online activeren (voor online play).
    Zal wel pas vanaf vrijdag kunnen.

Je kan inderdaad niet offline de competities spelen. Vind ik toch wel erg jammer, zeker in het begin speelde ik wat competities uit.

Wat offline kan:
    Beker wedstrijden
    Mastercompetitie
    Word een legende

Voor het eerst ook een online code bij PES zie ik. Zal net als met FIFA wel tegen de doorverkoop zijn.

Kan trouwens de PESshop ook niet vinden :P
  • Met al die honderden licensies..
  • Ja, dat is pas een jaartje of 10 zo…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren