1. Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned

Re: Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned

We weten natuurlijk al lang dat deze game gecancelled is, maar mij viel op dat op de officiële site nogsteeds herfst van 2010 staat en op Play.com staat eind februari. Zal wel valse hoop zijn, maar er zijn meerdere (winkel) sites te vinden waar 25 februari staat.
  • We weten natuurlijk al lang dat deze game gecancelled is, maar mij viel op dat op de officiële site nogsteeds herfst van 2010 staat en op Play.com staat eind februari. Zal wel valse hoop zijn, maar er zijn meerdere (winkel) sites te vinden waar 25 februari staat.
  • Mooi, deze game ga ik in de gaten houden :D
  • AWESOME! Kan echt niet wachten, ziet er echt goed uit :D
  • Dat combat systeem ziet er slecht uit. :')
  • En we hebben beeld:

    http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... ada/101192

    :)
  • wel van mij mag het er best komen, alleen wel te hopen dat de kwaliteit hoger is dan de andere potc games :p
  • van de ontwikkelaar die ook het matige Turok (PS3/360) heeft gemaakt.
    wordt er niet echt warm van, games met piraten spreken mij zoiezo niet aan en de Pirates of the Caribbean serie is een beetje voorbij om dan nu nog een spin off game te maken.
  • Moet toegeven dat de graphics er fantastisch uitzien. Als de gameplay nu ook niet tegenvalt.. :)
  • Ik ben geïnteresseerd! Een sandbox-achtig piratenspel lijkt me awesome! En wat ik hier lees klinkt goed.

    Eentje om in de gaten te houden.
  • Dacht ik eerst ook, maar moet zeggen dat die screens er verdomd goed uitzien en er eigenlijk nog steeds geen goede (nextgen) pirate game is
  • Eerste woord wat in mij opkomt is cliché. Een RPG die zich afspeelt in een goedverkopende wereld, maar dan net een tijdje voor de main storyline. Ze hebben duidelijk goed naar Starwars gekeken.
  • Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned laat zich beschrijven als een actie-RPG die zich afspeelt voor de gebeurtenissen uit de filmtrilogie. Spelers nemen de rol aan van een piraat en gaan op een episch land- en- zee-avontuur. De speler moet meerdere morale keuze's maken die effect zullen hebben op het personage en de wereld. Je neemt het op tegen vijanden, mythische wezens en moeder natuur terwijl je ervaring moet opdoen en levend moet blijven.

    Releasedatum: 2010
    Ontwikkeld door: Propaganda Games
    Uitgegeven door: Disney
    Genres: Actie en RPG
    Ook voor: X360 en PC
    Meer screenshots



    IGN interview met game director Alex Peters:
    IGN: Can you tell us a little bit about the plot? Who do you play as and what is the overall goal of the game?
    Alex Peters: The story of Armada of the Damned takes place before the events of the Pirates of the Caribbean films, so we have a great opportunity to expand on the rich and diverse history and mythology that already exists in the universe. The character at the start of the game is a young pirate setting out on his maiden voyage with the goal of becoming the most respected – or feared – pirate captain in the Caribbean.

    IGN: Are you set to play as a specific character with a predetermined look or is there going to be a character creation system so that I can make my own unique pirate?
    Alex Peters: The current plan is that the character initially has a predetermined look, but throughout the game the choices the player makes during gameplay will change the character's appearance. Some of these changes will be story-related and quite drastic and some will be much less serious, allowing the player to create a more unique character.

    IGN: This takes place before any of the films, but it exists within the same world. So will any characters from the movies make appearances in the game?
    Alex Peters: The original story takes place before and separate from the films, but being part of the universe means anything is possible.

    IGN: Will there be any famous real-life pirates you meet up with or is everyone in the world completely fictionalized?
    Alex Peters: All characters are fictional but some may draw inspiration from real life pirates.

    IGN: Though not an RPG, clearly Sid Meier's Pirates! is the best pirate game ever made. How would you compare your RPG to some of the elements seen in Sid Meier's game?
    Alex Peters: I think that Sid Meier's Pirates is great. Similarly, we want to make sure our game creates a sense a freedom in how you decide to live your pirate life. We are trying to make experiences in the Caribbean similar to those featured in the movies so you can expect to see some supernatural elements mixed in with realism.

    IGN: Is the bulk of the game on sea or are there significant portions of exploration on land?
    Alex Peters: The exploration will be a mixture of both land and sea and it's up to the player to choose how much time they spend in each.

    IGN: Since this is an open world, I'm assuming that exploration will be a big part of the game. What sorts of things can I do when veering away from the main quest?
    Alex Peters: We want to entice players to explore hidden coves, mysterious inlets and intriguing islands. The people of the Caribbean have their own stories and while their lives are certainly affected by the events that transpire in the main story, they often have more immediate or personal concerns. Since the player is cast in the role of a pirate, they may choose to involve themselves in situations that pique their interest or serve their own purposes.
    Bron: http://ps3.ign.com/articles/986/986606p1.html

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren