1. PlayStation 3 in 2007? Just speculation!

Re: PlayStation 3 in 2007? Just speculation!

Geen officieel bericht is dus geen datum. BBC kan lullen wat ie wilt, maar het kan net zo goed 2008 zijn.

Zolang er geen officielen aankondiging gedaan is: release date = ONBEKEND
  • Geen officieel bericht is dus geen datum. BBC kan lullen wat ie wilt, maar het kan net zo goed 2008 zijn.

Zolang er geen officielen aankondiging gedaan is: release date = ONBEKEND
  • Als ze het gaan releasen zou het wel rond de feestdagen zijn.

Even denken een nieuwe BMW of een Playstation3??? ;)
  • Op de nieuwe PU dvd zijn Steven en Boris aan het vechten om de PS3 lauch. :P
    Boris zegt eind 2006 japan en misschien zelfs in europa eind 2007 net als de PSP en PS2.
    Steven die zegt midden 2006 Japan en eind 2006/begin 2007 in Europa/US
  • Pff als hij niet dichtbij uitkomt dan koop ik geen console meer => Geen tijd meer.
  • Ik denk niet dat hij in 2006 uitkomt in Nederland eerlijk gezegd.
  • Hmmm als de president van Sony het zegt mag het toch best wel serieus genomen worden. Maarja we zullen zien :D
  • Ondertussen lees ik weer elders dat hij toch uitkomt in 2007 voor ons. Op telenet.games (ik check die sites allemaal zowat) en daar staat dat de president van sony het zegt, maar het is nog geen officieel bericht…
  • Ik ook
  • hmm dat had ik ook bijna gepost :lol:
  • Een paar dagen geleden hebben we bericht dat de PlayStation 3 volgens BBC pas in 2007 zal gaan uitkomen door interne problemen bij Sony. BBC echter trok het nieuwsbericht in, omdat het meer geruchten en speculaties waren dan echte waarheid. Maar nu zegt een CEO van Sony, ene meneer Howard Stringer, dat de PS3 pas in 2007 komt.

Hollywood Reporter had namelijk een interview met Stringer gehouden over de nieuwe console waaruit kan worden opgemaakt dat het in Japan in maart 2006 wordt gelauched en in Amerika rond november 2006. Aangezien dit betekent dat we niet te maken hebben met een wereldwijde release, zal Europa een half jaar later na Amerika aan de beurt zijn.

Natuurlijk kan men niet zeggen of dit allemaal zeker is, maar het geeft weer eens een goede indicatie ervan. En als het echt zo is, dan zal Microsoft met de Xbox 360 een grote voorsprong kunnen opbouwen.

Tevens heeft Stringer gezegd in het interview dat de PlayStation Portable een tussenstation is voor de stap naar de next-gen console van Sony. Het moet de gamer enthousiast en tevreden houden en zo probeert het bedrijf hun klanten te behouden. Waar Sony wel in investeert en daarmee Microsoft te slim af is, is de veelbesproken HD-technologie. Dit kost echter tijd en zal dus ook één van de redenen zijn om de PS3 later te launchen.

Zoals al bekend was, zal de PlayStation 3 bijna twee maal krachtiger zijn dan de Xbox 360 en is dit mogelijk door de CELL technologie. Ook de prijs is door deze meneer gegeven, het zal tussen de $300,- en $400,- gaan liggen en gebundeld worden met zogenaamde 'pre-loaded' films.

Het gehele interview is hier na te lezen.
    Bron: Gamed.nl
    —————————————————————-
    Ik weet nog niet wat ik er van moet geloven
  • Eind 2007 lijkt me redelijk onzin. De Xbox 360 zou dan al 2 jaar op de markt zijn. De PS3 moet dan wel echt een stuk beter zijn. 2 jaar is met de technologische vooruitgang van tegenwoordig namelijk aardig wat. Aangezien de PS3 als concurrent van de Xbox 360 gezien wordt, lijkt me dit redelijk onwaarschijnlijk.
  • Tuurlijk is fake..
    Je kan er echter opwachten dat dit soort berichten de wereld ingeholpen worden.. Sony moet gewoon eens laten weten hoe het wel zit. Dan pas zijn we verlost van al die irritante speculaties en geruchten over de datum/prijs.
  • Éind 2007 is onmogelijk, want dan zweeft de PS2 al ruim 8 jaar op deze aardbol zonder opvolger. En dan komt Mocrosoft alweer met een Xbox 720 en Nintendo met de Evolution.
  • Bwa had het wel verwacht hoor dat het fake was. Veel mensen wisten dat het fake was dus ik had niet veel zorgen. Maarja toch ik wil meer nieuws hebben over online !
  • lau niet zo zeuren aub
  • Dit kon toch ook in dat andere topic?
  • maar er komen de laatste tijd wel erg veel vand it soort berichten :S hopelijk blijft 't fake
  • phoo, das geen scheet maar een opluchting :D ik wil ps3 NU! zonder vetraging :D
  • welke idioot gelooft dan ook een stelletje non-gamers die ineens iets melden van zulke proporties :S
  • Het was even schrikken… maar gelukkig is het fake :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren